Mystery Popstars 2010

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Roozjuh, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Dat mysterie-gedoe vind ik echt werkelijk een trieste bedoeling. Echt SBS6 niveau weer natuurlijk...

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Vond het ook wel stoer dat Jeroen Post zich gelijk bekend maakte. Getuigd wel van lef.

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Tja, ik vind het ook niet eerlijk dat iemand als Sharon Kips mee mag doen. Ze heeft haar kans gehad en niet waar gemaakt.

Die van gisteren, tja, als hij echt de zoon van iemand is en zelf nog niet bekend en hij is echt goed, vind ik het wel terecht dat ie mee mag doen.

Maar iemand als Sharon heeft al zoveel ervaring, vind ik niet eerlijk tegenover de "gewone" kandidaten. Ze blaast iedereen weg, waardoor echt nieuw talent geen kans krijgt.

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Die van gister ik heb echt geen flauw idee wie het is!!

Hij heeft indd een accent dat hoorde wij ook al gelijk...

En die Sharon Kips.. Nee als zij het echt is.. Ze heeft haar kans gehad dus dat vind ik ook niet eerlijk..

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Vind dat echt zo stom he. Kijk wel eens popstars als ik me verveel. Dan vind ik die audities nog wel grappig, maar bij dat mystery popstar gebeuren zap ik weg.
    Vind het zo irritant. En dat Dewi ook vorig jaar meedeed enzo, nah echt dom, die hebben idd hun kans al gehad.

6. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Zouden die mysteries zich zelf opgeven dan?

Heb meer het idee dat sbs ze gewoon huurt!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha ja he, ik ook. Hijs oud geworden en íets te veel in fitness centrum geweest. Vond m altijd wel een lekker ding maar nu moest ik toch wel ff goed kijken of hij het echt was. Als ze zijn naam niet hadden gezegt dat ik waarschijnlijk nu nog te denken wie het nou zou zijn hahaha

Deel Deze Pagina