is er al iemand bij 2.8 fideral lala fideral lala fideral lalalala ik zie wel iets als ik met de cursor op de afbeelding ga staan......maar ik kom er niet uit
Pffft, als er iets is wat ik niet kan is het rekenen en wat moet ik doen bij 1.3? Juist: rekenen! Is niet mijn spel dit geloof ik...
Ik kom er ook niet uit hoor...zal wel een addertje zijn....hij spreekt ook over latijn en niet over romeins, maar geen idee waar ik dan moet zoeken!
ja dhuh dat snap ik maar omdat ze het zo expliciet zeggen en je de tekst steeds heel letterlijk als hulpmiddel moet nemen, had het kunnen zijn dat ze je op een dwaalspoor willen zetten...
Ik snap em hahaha...maar idd misschien ligt het daar aan..voel me ineens wel heel stom...heb jij dat nu ook hahahahaha
Ja erg he!! Ik heb echt alles al geprobeerd, zelfs twee streepjes weghalen van die M, maar da's ook niet goed!
tsjah als je er letterlijk vanuit gaat is het 1000 - 2....toch??? Maar het zou ook 1000 - 11 kunnen zijn...nee ook fout.... Pfff...hint iemand hahahaha
Haha, dat heb ik ook allemaal geprobeerd! En ik heb de twee buitenste strepen van de M weggehaald, zodat jij 5 krijgt...ook niet goed! haha, het is vast iets heel simpels!