Ik ben sinds gisteren avond lid geworden van Facebook... natuurlijk alleen maar voor het spel Farmville Ik snap er alleen weinig van... Ik heb nl geen vrienden (wel aanvragen ervoor maar ik heb niets in mijn postvak ontvangen? En een schaap die aan kwam lopen? Wie speelt dit ook? Groetjes Cyntje78
Ik heb me nu voor de gein eens aangemeld, ook omdat ik er meerdere mensen over heb gehoord... Snap er nog niet veel van. Wel moet je buren hebben om meer te kunnen, denk ik... Heb jij inmiddels al buurtjes?
Gooi even deze topic omhoog... Ben nu al een tijdje aan het spelen en ik vind het best geinig. Wat ik wel jammer vind, is dat ik niet veel buren heb. Is iemand op forum aan het spelen die nog een goede buur kan gebruiken? Let me know
Ik wil wel buren met jullie zijn hoor! Speel allerlei spelletjes op Facebook PB me maar even met je naam, dan voeg ik je toe!
Ben al druk met Farmville, hihi... maar ik houd het in gedachten als ik er nog een ander spelletje bij wil spelen
Hoi... kan nog wel buurtjes gebruiken hoor. Stuur maar een pb-tje met waar ik je kan vinden op facebook
ik speel het ook, level 17 inmiddels. Als iemand buurtje wil worden, stuur me maar een pb voor mijn gegevens
Heb me wel ooit eens aangemeld, maar ben er eigenlijk niet mee verder gegaan. Zit ook op molehillempire.nl ideaal voor als je even geen zin heb om na te denken
Ook hier farmville, verder doe ik niks met facebook! Dus als jullie nog buren zoeken stuur ff een pbtje, ik hou me aanbevolen