Hallo allemaal.. Ik heb een vraagje. Me meisje gaat gewoon iederen dag in bad. Ze kwijt/spuugt veel op een dag dus vind het frisser als ze ff in bad gaat. Nu heb ik van een vriendin van mij gehoord dat als je babys iedere dag in bad doet, doorzichtig worden ??? Snap niet echt hoe maargoed, en op google kan ik er niks over vinden.. Weten jullie hier meer van? Groetjes.
Iedere dag in bad vind ik niet nodig, zeker niet als ze zo klein zijn, heb dat zelf nooit gedaan met mijn zoontje (hij ging 1 a 2 x per week). Maar ik denk niet dat een baby doorzichtig wordt van elke dag badderen
Ze gaat in een oliebadje of de droge huid badmelk van Zwitsal. Ook smeer ik haar altijd heel goed in na het badje. Maar het probleem is ze blijft zo zuur ruiken als ik haar alleen was met een washandje. En ze gaat maar 5 minuutjes in bad, lang zat want ze vind het toch niet interessant haha.
Ik eigenlijk ook niet, maar het is echt omdat ze zooo verschrikkelijk zuur ruikt anders. En het begint nu een ritueeltje te worden haha.
Ik geloof er geen zak van. Droog en geïrriteerd huidje (zo heel super is Zwitsal ook niet voor die gevoelige huidjes) is tot daar aan toe, maar de eerste doorzichtige baby moet ik nog tegen komen (mijn man 33 jaar geleden uitgezonderd, die kwam min of meer doorzichtig ter wereld na 6 maanden zwangerschap).
Ja zoiets heb ik dus ook. Vroeg aan haar van wie ze dat had gehoord, en zij vertelde me van het CB & KZ. Weet nu niet of het echt waar is, of dat ze me de les wilt lezen?!
Hahahahahha sorry hoor lach niet jou persoonlijk uit Maar ff serieus... Baby's die doorZichtig worden... Geloof je dat zelf
Nee, maar als het uit de mond van een goeie vriendin komt ging ik er wel aan twijfelen. Had zelf al zoiets van je bent niet goed bij je hoofd. Maar vragen mag altijd he haha.