na 8 maanden ineens hele cylcus van slag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mieke01, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    Hoi meiden

Ik ben eind mei gestopt met de pil. De eerste maanden vrij regelmatige cyclussen gehad van 32 tot 34 dagen. In januari had ik ongesteld moeten worden. Dit bleef echter uit en ik werd pas 3 februari ongesteld ( na 9 weken). Inmiddels alweer op dag 21 van mijn nieuwe cyclus en nog geen positieve ovulatie test gehad. Het kan natuurlijk zo zijn dat dit nog gaat komen, maar zelfs dan is mijn cyclus weer vrij lang. zelf ben ik bang dat het weer zo lang gaat duren. Is dit herkenbaar? Zijn er meer meiden bij wie de cyclus ineens gek ging doen? Heb inmiddels al een doorverwijzing liggen vanuit de huisarts om bloed te laten prikken ( hormoon onderzoek). Misschien goed om ook eens een echo te laten maken? Wat vinden jullie? En voor degene voor wie dit herkenbaar is.. wat hebben jullie toen gedaan? Werd het vanzelf weer beter?

Ik hoop het want ben echt toe een een kindje.. en met dit soort cylcussen en deze onzekerheid schiet het niet echt op ;)

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hoi mieke,

mijn cyclus is ook opeens vreemd gaan doen..zie onderschrift. toen het erg duurde ben ik naar de ha gegaan. aangezien we ook al bijna 1 jaar bezig waren op dat moment hebben ze ons doorgestuurd naar het zh.
    hier hebben we de 1e cyclus van mij meegekeken. omdat ik nog geen eisprong heb gehad op dag 20 of iets wat begon te groeien hebben ze mijn cyclus afgebroken met provera om mijn lichaam te resetten. hoogstwaarschijnlijk heeft het deze ronde geholpen...heb misschien een ei sprong gehad maar dat is nog een beetje de vraag moet vrijdag bloed prikken om te kijken of ie nou gesprongen is ja of te nee....dus even spannend! en dan is het weer afwachten wat deze cyclus gaat gebeuren, anders krijg ik clomid.

3. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    Hoi sas

Bedankt voor je reactie. Toch altijd fijn als mensen je verhaal herkennen! Gaf de huisarts bij jou een verklaring voor rare cyclus? Ik ben eigenlijk nu nog op mn eisprong aan t wachten, maar zit al op dag 23 dus zie t somber in. Ik zou eigenlijk na mn eisprong bloed moeten laten prikken, maar dat schiet nu dus ook niet op.. ik durf alleen niet zo goed terug naar de huisarts. Dat zou in anderhalve maand tijd de 3e keer zijn. Hoe ging dat bij jou?

Jij hebt inmiddels een kortere cyclus? En is jouw man of vriend ook getest? Jullie hebben ook een samenlevingstest gehad? Wat houdt dat precies in?

Hoe lang zijn jullie bezig? Wij nu 9 maanden.

Sorry voor de vele vragen...

Groetjes

4. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    Ik lees net nog even terug.. morgen krijg je de uitslag. Ik zal duimen voor je! Laat je even weten hoe het was?

Groetjes

Deel Deze Pagina