Oeffff, wachtdagen zijn spannend!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door weegschaal72, 25 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik wil graag even van me afschrijven hier want af en toe word me de spanning van het wachten wel eens teveel;).

Ik heb 9 jan. mijn menstruatie gehad (5 dgn te vroeg) en ik voelde woensdag mijn ei, rechts in mijn buik. Afgelopen zondag, woensdag en gisteren geklust maar ik blijf lichte menstruatie achtige krampjes voelen. Nu net zat ik lekker met mijn laptopje op schoot wat te lezen hier en ik kreeg me toch een paar steken door mijn rechter tepel.....Auwwww, het deed echt behoorlijk zeer, zomaar ineens vanuit het niets pijnlijke steken.
    Dan denk ik weer van.....zou het misschien???
    Is hier iemand die na eisprong voortdurend last had van lichte krampjes en achteraf zwanger bleek te zijn?
    Ik voel me ook zweverig, onrustig en nerveus van binnen en vermoeid maar oké, de griep heerst ook door het land en het weer speelt ook een rol dus ik probeer die vermoeidheid wel weg te rationaliseren en te denken van....het kan ook door de tijd van het jaar komen;). Pffff moeilijk hoor om nuchter te blijven in zo'n situatie en dan het geduld te moeten opbrengen om te wachten tot 5 febr.

2. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hoiii

als je woensdag je ei hebt gehad dan zou je nu nog geen innesteling hebben een innesteling duurd ongeveer 5-7 dagen.
    Het is vervelend weet er alles van maar je zou toch echt af moete wachten tot 5 feb. ik altijd wel last van me borsten als me ei is geweest.
    Hoop dat de griep je overslaat want mij heeft hij wel getroffen haha..
    Succes ;)

3. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Hallo!

Vervelend he dat wachten...hier heeft er nog 1 afgelopen maand veel onzekerheid gehad (en dat bij de eerste poging) hihi. had nadien ook soortgelijke klachten, maar bij mij is de ongi doorgekomen, dus geen zwangerschap. Heel lastig, maar toch afwachten op wat komen gaat! Veel succes in ieder geval en zal voor je duimen ;)

4. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Thx voor jullie reacties.

@ Misty75 hier ook vorige maand de eerste poging :)
    toch "erg" he dat een mens daar zo mee bezig kan zijn?
    Gelukkig kunnen we hier bij elkaar terrecht als we vragen hebben etc etc en nu proberen om het geduld te bewaren en af te wachten ! Jij ook heel veel succes!!!!

@Beebbie Ja dat kan het natuurlijk ook zijn, de symptomen die behoren bij de 2e helft van de cyclus. Het lijkt ook allemaal zoveel op elkaar, vind ik.

5. mk17

mk17 Lid

25 jan 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachten tot 5 februari.. Dat is toevallig.. Ook ik moet wachten tot die dag.. Samen staan we sterker! ;)

6. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Hahahaha MK17, leuk!!!! kunnen we samen aftellen en tegen elkaar aan "klagen" :)

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik ken het gevoel :) Sinds wij aan het "klussen" waren had ik elke maand het idee dat het raak was. Veel klachtjes en elke maand (helaas) weer een teleurstelling.
    De eerste maand dat ik het absoluut niet verwachte en nergens last van had was het raak :)

Hopelijk voor jou natuurlijk een andere ervaring :) wachten duurt lang, probeer zoveel mogelijk afleiding te vinden, dan gaat de tijd het snelste! Ik duim voor je..

8. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Thx meid,

ja het is nog anderhalve week dus afleiding is welkom anders draai ik door van nieuwsgierigheid, hahahahaha:D
    Ik weet ook uit ervaring dat hóe meer je er mee bezig bent, hoe langer het op zich kan laten wachten maar ja,.....
    geduld opbrengen is nooit echt mijn sterkste kant geweest;)

9. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hier ook weer wachtbankje.. tot 2 feb.. dus iets eerder.. helaas had ik ook elke maand na ei allemaal klachten! Hoop er nu weer op en weer klachten!! Pfff trekkerig gevoel al een paar dagen laag in mn buik.. ben benieuwd of het nu eindelijk eens raak mag zijn! :) en alle andere dames heeeel veel succes ook !! Duimen voor positestjes!!!

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dames,

Als jullie gaan aftellen tot aan je nod, dan kan je je aansluiten in de desbetreffende nod topics.

Dus graag on topic blijven, en anders je aanmelden in de nod topics.

Thanks!

11. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Edit zag dat mijn collega al iets had geplaatst;)

12. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hier ook wachten tot 5 februari!Ben ook al zeer ongeduldig!

Hopelijk is het allemaal raak!

Groetjes

13. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    amai weegschaal,
    je hebt precies mijn verhaal overgenomen,
    hier ook 9 januari mijn nod gekregen, vorige woensdag mijn ei en moet ook tot 5 of 6 februari wachten :D
    Hier dag voor men ei en dag zelf geklust maar nu willet ventje niet meer ;) Hier voel ik idd ook nog niets en hoop me ook deze keer niet te zot te maken. :)

14. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Hallo Lena,

Dan gaan we idd gelijk op......veel succes deze maand :)

Deel Deze Pagina