Hallo meiden, Ik wil graag even van me afschrijven hier want af en toe word me de spanning van het wachten wel eens teveel. Ik heb 9 jan. mijn menstruatie gehad (5 dgn te vroeg) en ik voelde woensdag mijn ei, rechts in mijn buik. Afgelopen zondag, woensdag en gisteren geklust maar ik blijf lichte menstruatie achtige krampjes voelen. Nu net zat ik lekker met mijn laptopje op schoot wat te lezen hier en ik kreeg me toch een paar steken door mijn rechter tepel.....Auwwww, het deed echt behoorlijk zeer, zomaar ineens vanuit het niets pijnlijke steken. Dan denk ik weer van.....zou het misschien??? Is hier iemand die na eisprong voortdurend last had van lichte krampjes en achteraf zwanger bleek te zijn? Ik voel me ook zweverig, onrustig en nerveus van binnen en vermoeid maar oké, de griep heerst ook door het land en het weer speelt ook een rol dus ik probeer die vermoeidheid wel weg te rationaliseren en te denken van....het kan ook door de tijd van het jaar komen. Pffff moeilijk hoor om nuchter te blijven in zo'n situatie en dan het geduld te moeten opbrengen om te wachten tot 5 febr.
Hoiii als je woensdag je ei hebt gehad dan zou je nu nog geen innesteling hebben een innesteling duurd ongeveer 5-7 dagen. Het is vervelend weet er alles van maar je zou toch echt af moete wachten tot 5 feb. ik altijd wel last van me borsten als me ei is geweest. Hoop dat de griep je overslaat want mij heeft hij wel getroffen haha.. Succes
Hallo! Vervelend he dat wachten...hier heeft er nog 1 afgelopen maand veel onzekerheid gehad (en dat bij de eerste poging) hihi. had nadien ook soortgelijke klachten, maar bij mij is de ongi doorgekomen, dus geen zwangerschap. Heel lastig, maar toch afwachten op wat komen gaat! Veel succes in ieder geval en zal voor je duimen
Thx voor jullie reacties. @ Misty75 hier ook vorige maand de eerste poging toch "erg" he dat een mens daar zo mee bezig kan zijn? Gelukkig kunnen we hier bij elkaar terrecht als we vragen hebben etc etc en nu proberen om het geduld te bewaren en af te wachten ! Jij ook heel veel succes!!!! @Beebbie Ja dat kan het natuurlijk ook zijn, de symptomen die behoren bij de 2e helft van de cyclus. Het lijkt ook allemaal zoveel op elkaar, vind ik.
Wachten tot 5 februari.. Dat is toevallig.. Ook ik moet wachten tot die dag.. Samen staan we sterker!
Ik ken het gevoel Sinds wij aan het "klussen" waren had ik elke maand het idee dat het raak was. Veel klachtjes en elke maand (helaas) weer een teleurstelling. De eerste maand dat ik het absoluut niet verwachte en nergens last van had was het raak Hopelijk voor jou natuurlijk een andere ervaring wachten duurt lang, probeer zoveel mogelijk afleiding te vinden, dan gaat de tijd het snelste! Ik duim voor je..
Thx meid, ja het is nog anderhalve week dus afleiding is welkom anders draai ik door van nieuwsgierigheid, hahahahaha Ik weet ook uit ervaring dat hóe meer je er mee bezig bent, hoe langer het op zich kan laten wachten maar ja,..... geduld opbrengen is nooit echt mijn sterkste kant geweest
Hier ook weer wachtbankje.. tot 2 feb.. dus iets eerder.. helaas had ik ook elke maand na ei allemaal klachten! Hoop er nu weer op en weer klachten!! Pfff trekkerig gevoel al een paar dagen laag in mn buik.. ben benieuwd of het nu eindelijk eens raak mag zijn! en alle andere dames heeeel veel succes ook !! Duimen voor positestjes!!!
Dames, Als jullie gaan aftellen tot aan je nod, dan kan je je aansluiten in de desbetreffende nod topics. Dus graag on topic blijven, en anders je aanmelden in de nod topics. Thanks!
amai weegschaal, je hebt precies mijn verhaal overgenomen, hier ook 9 januari mijn nod gekregen, vorige woensdag mijn ei en moet ook tot 5 of 6 februari wachten Hier dag voor men ei en dag zelf geklust maar nu willet ventje niet meer Hier voel ik idd ook nog niets en hoop me ook deze keer niet te zot te maken.