Goed zo dat hij het er wel mee eens was.. Verder vind ik het al schrikbarend dat hier meer mensen alcohol nodig hebben om te ontspannen...als je geen thee lust prima, pak je vola of ga je buiten een rondje rennen. Maar als je alcohol nodig hebt om echt te kunnen ontspannen heb je mi al echt een probleem
Kan genieten van me wijn maar weet ook veel andere dingen waar ik van ontspanen geniet Vind t nie raar als je kan ontspannen van een drankje als je ook maar andere dingen hebt waarbij je kan ontspannen Ik rook bijvoorbeeld niet maar kan wel begrijpen dat rokers t ontspannend vinden. Maar een man die thuis komt en meteen de fles op zoekt zou ik bijzonder vervelend vinden
Wat een gezuip allemaal Maar ik verbaas me toch al vaak over de alcoholconsumptie van de gemiddelde mens, ik denk dat ik degene ben die een afwijkende mening heeft.
Ja ik vind het ook te veel. En ik vind het vooral "zorgwekkend" dat hij blijkbaar niet zonder kan, anders zou hij het ook niet gaan halen als het op zou zijn.
Fijn dat hij begripvol reageerde, maar is hij ook van plan om te verminderen of er wat aan te doen? Verder vind ik persoonlijk niet normaal om dagelijks alcohol te drinken en zou het dan ook niet accepteren als mijn man elke dag alcohol drinkt. Ik vind zelf een wijntje ook lekker maar voor in het weekend of een feestje/verjaardag. Maar misschien ben ik daar wat feller in door een alcoholistische vader. Ik werk bij de AH en als je ziet hoeveel alcohol mensen kopen... 8 uur staan ze al voor de winkel. En zoveel klanten die elke dag tig blikken bier kopen, maar eten kopen ze amper.
Helemaal mee eens.. Daarbij is het ook een kwestie van gewenning. Op een gegeven moment ontspan je van 4 flesjes niet meer, en heb je dus steeds meer nodig.
voor elke dag vind ik dat best veel. mijn man drinkt elke vrijdagavond en elke zaterdag avond 6 biertjes en ik drink elke vrijdagavond en zaterdag avond 1 wijntje. als de kinderen een keer uit logeren zijn drinken we 1 glaasje meer.