Motor geprobeerd te stelen

Discussie in 'De lounge' gestart door Zomerrr, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik kon niet in slaap komen en lag om 2 uur nog steeds wakker....
    Hoorde wat vreemde geluiden buiten en hoorden 3 mannen praten dus ik keek uit het raam en zag niks/niemand(had wel eerst het licht aan gedaan)
    Toen hoorde ik een auto keihard aankomen rijden en een hele harde knal met een hoop gevloek.
    Durfde toen niet uit het raam te kijken want vriendlief schrok wakker en zei het lijkt net of er geschoten word:$
    Dus toen we die auto net zo hard hoorde wegrijden gelijk uit het raam gekeken en toen lag vriendlief zijn motor om.
    Gelijk de politie gebeld natuurlijk omdat ze waarschijnlijk de intentie hadden om te motor te stelen.
    Gewacht tot de politie er was om naar buiten toe te gaan(je weet maar nooit...)
    Ze hebben geprobeerd om het slot open te krijgen en omdat hij gevallen is heeft de motor ontzettend veel schade!!!

Ben nu dus al 2,5 uur uit het raam aan het kijken in de woonkamer omdat vriendlief morgen moet werken.

Ik ben zo ontzettend boos waarom kan nou niemand met z'n klauwen van andermans spullen afblijven:x:x

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Helaas zul je op je vraag nooit antwoord krijgen.. Maar zonde van de motor zeg!

3. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ahh wat een baggerbende!!! Ik snap je frustratie volkomen!

4. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Rot zeg, van die schade! Hopelijk ben je goed verzekerd. Maar de schrik zit er toch in....
    Vorige week is mijn mans werkbus met al zijn gereedschap er in weggehaald......

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Bij ons is er in het verloeden ingebroken dus ik weet hoe jij je voelt! Je hebt nu eenmaal van die zielige, onderlaagste mensen in de maatschappij!

6. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Wat erg, snap dat je je onwijs klote voelt zeg. In wat voor maatschappij leven we toch he?

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dat is behoorlijk klote ja! Hopelijk krijgen jullie de schade van de verzekering terug maar je zit wel weer met een hoop rompslomp te kijken. Kun je de motor niet ergens stallen?

8. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Ik ken je gevoel. Vorige nacht hebben ze ingebroken in mijn auto.
    Ruit helemaal kapot. Alles door elkaar.
    Al een geluk was het belangrijkste eruit.
    Nu effe een plastiek zak tusse de deur gestoken want een nieuwe ruit kan ik niet betalen.

Effe 299 euro dat ik moet neertellen door die eikels dat dit hebben gedaan.:(
    Nu kan ik niet met de klein op vakantie:x

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ben je niet verzekerd tegen ruitschade dan? Kost 2 eur per maand extra

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Aso zeg, kan ik echt verdrietig om worden.

11. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Bah zeg! Ik zal ontzetten bang zijn! Ben dan echt een schijterd..
    Stond de motor niet binnen ?

Hopelijk ben je een beetje van de schik bekomen!

12. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Oh bah...snap je frustratie idd...bij ons een keer een zijspiegel eraf getrokken. :x
    Was aan de andere kant ook een keer gebeurt, maar die konden we er zo weer op klikken (hing vast aan de draden beide keren). Deze keer dus niet...250GBP kostte dat grapje...Wij waren echt niet blij dus...Plus een hele dag kwijt want de auto moest naar de garage om gemaakt te worden en dat was in een volgende plaats...dus ook nog met veel tape dat ding proberen te maken zodat ik naar de garage kon rijden (het was de bestuurderskant)...heb nog nooit zo voorzichtig en vol spanning gereden...stel dat dat ding eraf gevallen zou zijn en zo op een andere auto was geklapt oid... brr...
    Volgens de mensen in de buurt waren er wat kwajongens die het "leuk" vonden om dat te doen bij sommige auto's...:x
    Krijg je gewoon slechte zin van...
    Hoop dat de motor weer gemaakt wordt, met niet een te hoog prijskaartje en dat je er niet te lang last van hebt dat dit gebeurt is. Vreemde mensen op deze wereld...

13. Bika

Bika Niet meer actief

Beroerd zeg, schade aan motor is ook echt duur :(

De voorwaarde waarop ik mijn moeders motor mocht hebben was dat ik hem vast aan de grond zou leggen zodat ze hem niet kunnen jatten. Dit is nog de breng-schade-toe methode, maar heel vaak breken ze het slot niet eens open, maar tillen ze hem gewoon in een aanhanger en zie je hem ook nooit meer terug.

14. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Ik kan je frustratie helemaal begrijpen. Jaren geleden hebben ze ook eens in mijn auto ingebroken, nou gewoon het idee dat er een andere in mijn auto had gezeten.. vond ik echt vreselijk.

Toen ik aangifte bij de politie had gedaan, zeiden ze tegen ons dat we geluk hadden dat alleen mijn deur beschadigd was, omdat ze soms uit frustratie de binnenkant wel eens slopen (ik had toen alles uit mijn auto gehaald).
    Misschien dat ze de motor bij jullie hebben omgereden, omdat ze pist waren dat hem niet konden stelen (heel kinderachtig).

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    We hebben helaas alleen een WA-verzekering sinds een maand.
    Krijgen dus geen euro terug en moeten alles zelf gaan betalen....

16. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik zou even contact opnemen met je verzekeringsmaatschappij, volgens mij is daar een potje voor. Is hetzelfde potje als je ergens geparkeerd staat en iemand maakt schade en rijdt vervolgens weg (geen getuigen) en je hebt alleeen maar WA. Ik zou er zeker even een telefoontje aan wagen.

Zo had ik een keer mijn auto geparkeerd en heeft iemand tegen het portier aangereden (op een manier dat je dat echt wel gemerkt had), echt het hele portier stond bijna binnenstebuiten zo´n grote deuk. Flinke schade en alleen WA verzekerd. Verzekering heeft wel betaald, uit dat potje.

17. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik denk dat het bij jou wel te verhalen valt op je inboedelverzekering. Even bellen en navragen.

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wat ontzettend balen zeg. Vooral als je net je verzekering aangepast hebt.

Volgens mij vallen motorrijtuigen nooit onder de inboedelverzekering. En ik denk dat het waarborgfonds hierboven bedoelt wordt.

19. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blegh zeg... Ik snap dat ook nooit: spaar ervoor ofzo, en als dat niet lukt of kan.... jammer maar helaas.

Geloof niet dat ik zou kunnen genieten van gestolen spullen, of van spullen die ik heb kunnen aanschaffen door de verkoop van gestolen goederen. Oplichting net zo...

20. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    kijk even op motor forums en op mp voor 2de hands onderdelen, scheelt een hoop geld voor als de verzekering niet uitbetaald.

Deel Deze Pagina