Hier iemand die enorm uitkijkt naar het jaar 2014! En vooral omdat dan in zomer 2014 men spiraaltje eruit gehaald mag worden na 5 jaar! En dus kunnen we eindelijk starten met klussen voor een 2e prutske! We hebben bewust zo lang gewacht dan omdat we NU nog volop bezig zijn met onze bouw en liever alles opt gemak doen zonder teveel stress! Onze kapoen is namelijk 8 wkn te vroeg geboren en dat willen we bij een 2e prutske proberen te voorkomen. Zijn hier nog dames die vol spanning aftellen naar 2014 om zwanger te worden? Come join the club zou ik zeggen! xxx
ik kom me aansluiten Na 3 jaar alleenstaande moeder te zijn geweest het geluk alweer een poosje gevonden bij mijn huidige vriend( maar door finaciele problemen die pas einde van dit jaar klaar zijn) de bedoeling te gaan starten voor een brusje in 2014
Leuk dat je terug de liefde hebt gevonden en al kan uitkijken naar een volgende zwangerschap!! Tis toch een wonder he zo zwanger zijn. Heb vele mensen rondom me die nu zwanger zijn van een 1e of een 2e en ja soms is het moeilijk maar dan denk ik volgend jaar ist onze toer om te genieten van die stampjes en dat babybuikje