Hallo, Vandaag was ik in de drogist en zag Efamol pmp in het schap staan, dit zou helpen bij ongemakken bij de menstruatie. O.a. bij pijn tijdens en voorafgaand van de menstruatie. Ik heb er soms een cyclus tussen zitten dat ik erg veel pijn heb en deze maand is er ook zo eentje en vroeg mij af of iemand goede ervaring heeft met Efamol pmp. Zo ja dan wil ik het misschien gaan proberen, het licht er alleen een beetje aan hoe het nu loopt in het ZH.
Jap, hier gebruikt... Goed spul vooral voor het stabiliseren van de cyclus en tegen klachtjes.. Ik was snel zwanger .. Wel duur.. Maarja..
Off topic Waar woon je ergens? Want ik heb nog een onaangebroken pot efamol staan, plus onaangebroken tarwekiemolie en 1 aangebroken en 3 onaangebroken foliumzuur.. Ik heb nu zwschapsvitamine nl. Wil het wel verkopen.. edit: http://www.zwangerschapspagina.nl/diversen-verzamel-verkoop/419275-efamol-pmp-tarwekiemolie-foliumzuur.html#post14465422
Heb je het samen met de tarwekiemolie gebruikt? en hoe lang heb je het gebruikt tot je zwanger werd? Ik heb 1 ronde tarwekiemolie gebruikt en had toen een langer cyclus en toen gestopt maar heb ze nog wel staan. ik heb multivitamines van vsm puur mama. Ik heb eigenlijk alleen interesse in de efamol pmp omdat ik de rest al heb
Ik heb 2 verpakkingingen gebruikt als ik het goed weet ik deed de hele cycli door sochtends en savonds tarwekiemolie, en ik had teunisbloemolie die ik dan alleen tot de eisprong gebruikte. En dan iedere avond ook nog efamol en foliumzuur. Door ovutesten wist ik dan wanneer ik moest stoppen met teunisbloemolie De vierde ronde was het raak, waarvan de eerste ronde niets gebruikt. had overigens wel hele lange cycli
Ik wacht vrijdag even af wat de uitslag van mijn hormoonwaarden zijn en als we het dan zo nog even moeten proberen wil ik het gaan kopen, Las trouwens dat er ook teunisbloemolie in zat op de site van efamol. Is Je luteale fase er ook langer mee geworden ik las eens een topic van je over een korte luteale fase, Die van mij is 10 a 11 en deze maand 12 dus wel goed volgens mij.