Ik heb de mening van mijn man gekregen. Die zegt zeker weten 1. Jurkje 2 is iets voor 16 jarige meisjes vindt hij. Maar 1 vindt hij wel mooi en mag ik ook wel aantrekken (als die baby buik weg is dan want dat is anders een beetje raar)
mmm moeilijk.. vind de ''gaten'' armen van foto 2 niet zo mooi ( maar is ook een onduidelijke foto) en foto 1 vind ik net iets te ''kaal'' Misschien als je het opleukt met een mooie ketting dat het wat minder kaal lijkt, dan zou ik voor die gaan. Maar zoals ze rest zegt; er hangen nu zoooo'n leuke jurkjes in de winkel! kijk oa is bij Vero Moda ( ook online)
Als ik moet kezen, dan nr 1. Maar zelf vind ik dit meer sexy Hybrid - Fiona Frill Pencil dress in Black Lace Nude
Kijk anders eens op uwantisell.nl Daar staan heel veel van dat soort jurkjes op als je deze echt niks vind..
en zoiets? ( je kan op het plaatje zien hoe het bij het model staat als ze hem aan heeft) NEWLY CLARA V-NECK SHORT DRESS - NL deze vind ik ook echt mooi NUVELLE ONESHOULDER SHORT DRESS - NFSI of deze 4: WP - PEARLY FEATHER SHORT DRESS - NL MENTO SL MINI DRESS - NL ZIP S/L SHORT DRESS - NL FIA PEARL NECK S/L DRESS - NFS
Miss Mac, sorry. Maar die vind ik dus allemaal echt geen drol aan haha. Die wijde jurkjes vind ik meer wat voor in de zwangerschap en die peplum dresses is voor mij echt te tuttig. . Halter doe ik sowieso niet. Ik heb brede schouders en een halter accentueert dat lekker.
Ik heb geen van beide gestemd. Jurk nummer 2 ziet er te cheap uit. Jurk nummer 1 is geschikt voor mensen met een volle voorgevel. Op de foto lijk je die niette hebben. Je ziet er verder slank genoeg uit om een stijlvol jurkje te vinden.
Nee dat vind ik ook niks. Een te druk motief en ook wel een beetje te lang voor mijn smaak. Maar goed. Dat is mijn smaak dus heh...
Als je ze beide eigenlijk niets vindt moet je het niet doen. Nr 1 met een rokje eronder zoals je in andere topic voorstelde is niets? Wat ga je nu doen? Andere bestellen ergens? Of toch iets uit de kast?
Als ik echt moet kiezen zou ik gaan voor nr 1. Dat je de tieten er niet voor hebt vind ik dan niet zo storend,je hebt wel prachtige benen die mooi uitkomen in zo'n jurkje. Ik vind de tieten toch nooit zo mooi in zo'n model jurkje,dan zie je zo 2 van die stukjes tiet hangen.. Nummer 2 vind ik echt lelijk en trashy..
Ik heb 1 gestemd. De 2e vind ik echt niet mooi. De 1e wel. Erg sexy! en niet goedkoop, wel op het randje
Beiden niet mijn smaak maar als ik zou moeten kiezen dan zou ik voor nummer 1 gaan of iets wat erop lijkt en stijlvoller zoals die foto die papaver gepost heeft.