wat doet jullie kleintje met 5 maand!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sunlight, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    #1 Sunlight, 15 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
    hoi meiden.

dit is onze eerste wonder
    hij is nu bijna vijf maand. nu ben ik nieuwsgierig wat baby's van 5 maand doen bij jullie?
    ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus lijkt me leuk te weten wat jullie wondertje allemaal doet.:D
    hier een paar dingen wat jesse doet.

- hij pakt speelgoed
    - hij pakt speelgoed over van de ene in de andere hand.
    - drinkt zijn eigen flesje soms leeg is maar net of die er zin heeft haha
    - kan zitten als ik hem bij zijn handje vast hou.
    - kan zich optrekken tot staan.
    - brabbelt er druk op los echte verhalen.
    - schater lacht.

nou wat doen die van jullie ik ben erg nieuwsgierig hihi;)

liefs

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou.... eens even denken ;)

- Hij drinkt 4 flesjes van 210/7. Meneer bepaalt zelf wel of ie hem leegdrinkt of niet ;)
    - Hij eet 1 potje groente (4 maandenpotje)
    - Schema van eten: 8 - 12 - 16 (groente en fles) - 20 uur
    - Heerlijk babbelen (nu hij verkouden is merkt hij ook dat hij een leeuw na kan doen)
    - Hij draait van rug naar buik en omgekeerd
    - Hij kan zitten als je hem vasthoudt, maar ik wil daar eigenlijk nog niet zo aan (rugje is denk ik nog niet stevig genoeg)
    - Hij past niet meer in de wandelwagenbak
    - Hij draait om zijn as in de box (leg hem met z'n hoofd naar de deur, maar als ik terugkom uit de keuken ligt hij vaak andersom)
    - Hij is gek op pluchen beestjes, maar vooral zijn learning zebrapaard. Dat vliegt door de hele box.
    - Hij kan de knopjes bedienen op zo'n beertje met muziekjes. Vind ie helemaal te gek.
    - Hij pakt speelgoed met links en rechts aan.
    - Hij heeft vijf tanden
    - Hij is gek op z'n pappa :D!

Liefs,
    Josien

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    zo he die is er vroeg bij. al omdraaien en vijf tanden toe maar.
    en knopjes bedienen. jesse doet dat ook maar heb meer het idee dat dat per ongeluk gaat. ja toen hij 3 maand was draaide hij ook om maar nu ineens wil hij dat niet meer. hij denkt mamma kan mij ook wel omdraaien ja hij is erg lui hahaha

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Oh ja, ooit gaat het ook wel per ongeluk. Maar het kan ineens heel erg snel gaan. Sam doet ook ineens heel veel gekke dingen dan een week of twee geleden. Het is hollen en stilstaan heb ik ook het idee.

En dat draaien, ja dat doet Sam ook alleen als ie zin heeft. Hij doet maar lekker... ik maak me er niet druk om. Alles op z'n tijd :D.

5. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Wauw wat leuk om te lezen dit! Mijn prinsje doet hetzelfde en is nog geen 5 maanden..
    Spannend he die ontdekkingen van de kleintjes... Sinds 2 dagen had Caleb de neiging als hij op schoot zat zn voetjes af te zetten tegen me been en dan helemaal strekken, ik denk wat wil hij nou... ik pakte hem onder zijn armpjes op en ineens stond meneer, en hij keek echt! me lachend aan, alsof hij wou zeggen, goed he mama!

Wat grappig dat je kindje al 5 tandjes heeft...! Zal heftig zijn geweest of niet.. en snel he! Leuk zo, ieder kind zijn eigen ritme

Deel Deze Pagina