Deze chino: Chino broekje van Feetje | Kixx Online kinderkleding & babykleding Met dit vestje met houten knoopjes Tom gebreid vestje Marine - Vesten En daaronder een overhemdje met fijne blauwe streepjes, net als de randjes van de broek Lief he?!
Toevallig kreeg onze zoon van de vriendin van mijn schoonvader ook zo n giletje met een zwarte broek en die romper met strik een stukje terug.. Nou dan krijgt hij dat wel aan met kerst.. Anders had ik gewoon iets uit de kast gehaald..
Babyface baby broek? Bestel nu bij wehkamp.nl Babyface baby polo? Bestel nu bij wehkamp.nl (de groene polo bijpassende bij zijn broekje) Dit krijgt Senn aan! Morgen in huiss...ben benieuwd hoe het hem staat!Denk erg leuk hihi
Donkergrijs streepjesbroek, met een mooie overhemd en een spencer van de H&M. Waarschijnlijk ook even kort een kerstpakje, maar enkel voor wat foto's
Dit wordt de outfit van Jarne... Even voor de duidelijkheid: het kind is niet Jarne Ik heb de foto ingescand uit een reclamefoldertje.
ik heb helaas geen foto, maar die komt miss nog wel na kerst.. ik ben nog aan het twijfelen, wat ons binkie aan krijgt met kerts of een 5 delig wit pak aan, met een roze stropdas. ik heb wel een foto van hem in pak, maar dat was met de doop, 2 maanden geleden.. Maar dat was een ander pak.. of een geuss spijkbroek met armani blous en D&G schoenen.. maar denk het eerste.. haha
ik pak gewoon een blouse en een spijkerbroek uit de kast. net als dat ik met verjaardag\trouwdagen doe. ik heb geen geldboom dus niet voor alles een mooi pakje kopen.
Ik heb voor Kenzi iets gekregen dat ik zo leuk en netjes vind dat hij dat aankrijgt met kerst. Een leuk beige geblokt broekje met bretels, een helderblauwe romper met polo-kraag en een grijs/wit gestreept vest. Echt te leuk!!! Maar het is dat ik het in de kast heb liggen, had niet speciaal iets gekocht. Voor Lars heb ik wel speciaal iets gekocht, nu maar hopen dat hij het aan wil. Onderstaande broek, met een trui met van die wybertjesruitjes met een aantal doodshoofdjes erop (anders had ik zo'n trui nooit gehaald) met daaronder een witte polo... (sorry, de foto wordt heel raar uitgerekt...
Ik heb ook zoveel leuke kleertjes in de kast (echt niet normaal meer), dus ik pluk daar gewoon iets uit. Meestal bewaar is zijn netste kleertjes wel indien we een speciale gelegenheid hebben. Dus zorg ervoor dat die schoon en gestreken zijn!
Mijn zoontje krijgt een zwarte spijkerbroek aan met daarop een kobalt blauwe longsleeve met een strik en bretels er op gedrukt! Heb er ook nog een zwart colbertje op, echt zo schattig!