Heb hier de afgelopen tijd 2 topics geplaatst over borstvoeding en dat ik maar zat te hannesen met voedingen. Het maakte me erg onzeker en overdag was het nog wel te handelen maar vooral de gebroken nachten waren vreselijk. Ze sliep alleen naast mij en dan sliep ik amper. Ik ben een woeler en ben totaal niet bang om over haar heen te rollen hoor maar ik maak haar wakker als ik me omdraai en begonnen we weer opnieuw dus eigenlijk sliep ik amper/niet snachts. Toen zat ik te twijfelen of ik haar pap moest geven want zo af en toe gaf ik 100ml kunstvoeding bij en was ze rustig. dus ik was erg onzeker of ik wel genoeg gaf voor haar. Ik zat zo te twijfelen om pap te geven en of dit mijn BV zou beinvloeden en of ik dan maar gewoon direct zou stoppen ipv nog minimaal 2 maanden zo door te gaan. Uiteindelijk gisteravond de stap genomen en 100ml klaargemaakt, eerst met een papfles maar dit werkte niet want ze at die hele speen op. (we hebben de nieuwe aventflessen maar de papspenen zijn daar niet voor te krijgen bij ons dus had ik een goedkoop kruidvatflesje gekocht met een smallere speen waar wel een papspeen voor was) maar deze at ze dus helemaal op en ze snapte totaal niet hoe ze hier nu wat uit moest krijgen dus dan in een bordje gedaan, zoveel mogelijk met de lepel en toen ik het weer opwarmde was het zo dun dat we het in de avent hebben gedaan en dit heeft ze heerlijk opgedronken! Dit hele tafereel was tussen 21:30 en 22:00 en na de 100ml pap heb ik haar nog even aangelegd voor BV om te kijken of ze nog wat wilde, hier heeft ze nog wat van gedronken en daarna hebben we nog eventjes gefietst met de beentjes (ivm krampjes waar ik bang voor was) en toen om 22:00 lekker in bed gelegd. mevrouw werd 5:00 pas weer wakker!! Waar ik normaal sjago om 8:00 mn bed uit kom was ik nu om 5:00 al vrolijk door het huis aan het dartelen. (niet met haar want ze was na de borst weer in slaap gevallen haha) maar man wat was ik uitgerust zeg!!! erg blij met mn keuze en vanavond doe ik het weer precies zo! Wilde ik toch maar even kwijt hihi
't Is soms echt puzzelen hoe je het moet aanpakken, maar wat een fijn gevoel als je dan zo'n goede reactie krijgt op iets wat je uitprobeert! Super!
Ja ben echt zo blij! Ze was zo onrustig en huilt zoveel dat ik soms het gevoel heb dat het aan mij ligt. Ik leg soms elk uur aan en slapen doet ze amper. Sinds de nachtrust is ze overdag ook beter te doen! Ze slaapt lekker in haar eigen bedje en slaapt vaak een uurtje, zojuist zelfs 2! Hoop dat het zo blijft!
Wat goed dat je de voor jullie beste optie hebben gekozen! Mijn zoon is ook uit september 2013 en mij breken de nachten ook op. Zo zie ik nu eigenlijk alleen maar sterretjes dansen van vermoeidheid. Nu wilde ik ook proberen om een droomvoeding kv laten geven door mijn vriend, maar pap klinkt ook goed! Maak je de pap met je eigen melk of met kv? Slaap lekker voor straks!
Ja voor ons was dit uiteindelijk inderdaad de beste optie. Ze begon echt goed, sliep na 2 weken al 5 uur door dat liep op naar 7 uur zelfs en ineens was het weg en ben ik al anderhalve maand bezig met haar dag en nacht... Ik doe nu Nutrilon Forte met 1 a 2 lepels rijstebloem van bambix het eerste stapje wat je mag geven met 4 maanden. (dit beantwoord ook direct jou vraag Lentekriebel)
Ah, ik vond het al zo raar: Brinta door een flessenspeen. Maar het is voor mij nog 'nicht im Frage' aangezien zoonlief net 12,5 week oud is.. Hij slaapt ook al van 00.00 tot 5.00, maar het liefst zou ik 23.00 tot 7.00 hebben nu ik weer werk. 23.00 zodat wij zelf op tijd op bed komen en om 7.00 uur zodat ik hem kan 'voltanken' voordat hij naar de oppas gaat. Vandaag voor het eerst weer wezen werken en hij kwam om 5.00, (5.30 weer terug in bed)en vervolgens moest ik hem om 7.00 wakker maken zodat ik hem nog even zelf kon voeden voor de oppas kwam.