Ik was internet aan het afspeuren om tips te vinden om toch echt een keer zwanger te worden. Ik kwam op een site waar de standjes werden besproken. Bovenop zou het slechtste standje zijn om zwanger te worden. Mijn man vond dat onzin, hij zegt, anders zouden ze dit standje ook als voorbehoedsmiddel kunnen adviseren maar dat doen ze niet. Wat vind jij en hield je er echt rekening mee rond de vruchtbare dagen. En wat is je succesnummer? (als je het wilt vertellen natuurlijk )
Je kunt met alle standjes zwanger worden maar sommige standjes zijn net wat makkelijker om zwanger te worden (schijnt het). Het missionaris standje bijv. dit doordat de penis dan dichterbij de baarmoeder mond zou zitten. Maar of het heel veel uitmaakt weet ik niet hoor
Ik hield er zeker wel rekening mee. Want ik bleef na de sex altijd nog even liggen, dus dan was het makkelijker dat ik al lag. bovenop word het slechtste standje genoemt omdat er dan minderzaad cellen in de baarmoeder komt, doordat de zwaartekracht tegenwerkt en als je opstaat er al veel sperma eruit gaat. Het is niet onmogelijk om door dat standje zwanger te raken dus een echt goed voorbehoedsmiddel is het niet hahaha
Mijn tip, probeer na de zaadlozing van je partner, zelf nog een orgasme te krijgen, zijn zelf in de 10e ronde zwanger geworden, en ben ervan overtuigd dat dat bij ons heeft geholpen.succes
Hier alles al geprobeerd wat ze 'aanraden' en toch in ronde 8 en nog niet zwanger... In mijn ogen pure onzin dus! Van missionaris tot op zijn hondjes, mijn orgasme na dat van mijn vriend, even blijven liggen... Zwanger worden is gewoon geluk hebben!
Wij kiezen er wel altijd voor dat ik al lig zodat mn vriend inderdaad diep kan en dichtbij mn baarmoedermond kan komen. Dit werkt ook bij ons door doggy. Ben nog niet zwanger helaas, maar dat kan meerdere factoren hebben Ik ga in ieder geval niet bovenop in die periode. Beloof mn vriend elke keer heel braaf dat dat de rest van de tijd nog kan
Ik ben zwanger geworden tijdens 'bovenop' dit terwijl we er niet mee bezig waren. Ik heb helaas wel een miskraam gehad. En nu een jaar later ( daarna zijn wel er echt voor gegaan) en nog een miskraam verder nog niet zwanger. En nu doe ik er heel wat voor. Op het eten en drinken Letten. Dus soms kan je er niks van zeggen
Wij doen eigenlijk altijd missionaris, of lepeltje lepeltje (die ben ik nog niet tegengekomen hier hihi) bovenop doe ik nooit. Het is veel te gevoelig bij mij, omdat hij dan mijn baarmoedermond raakt, en dat voelt niet prettig. Wat ik wel altijd doe, is na het klussen even blijven liggen met een kussentje onder mijn kont. Of het helpt... Geen idee
Standjes maakt niet uit, wat wel helpt is nadat de man is klaar gekomen om dan zelf klaar te komen. Wat er gebeurt is dat tijdens de samentrekking van de baarmoeder, de baarmoedermond zich dipt in een kuiltje waar het sperma zit. Ook komt door samentrekking een soort zuigende werking van de baarmoeder. Zo wordt het sperma in principe naar binnengezogen. Succes er mee.
Ja de standjes maken volgens mij niet zoveel uit want uit vluggertjes op kantoor of in een pashokje bij wijze van raken ook vrouwen zwanger. Ik denk dat het blijven liggen wel de kans vergroot maar zoals ik zeg dat doet ook niet elke vrouw. Ik deed het wel altijd. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent