Grrrrr ik haat ze zo! Ik zou elke keer ik ga plassen wel een test willen doen...Maar natuurlijk zie je geen verandering! Ik ben altyd heel precies geweest met men ongesteldheid, maar de laatste 3 maanden niet. 29,35 en 33 dagen ertussen. Nu zou ik mijn nod hebben tussen 7 en 12 september. Heb stiekem al een paar testjes gedaan. Jaaaaa ik weet veel te vroeg. Maar denk toch steeds weer (gister en vandaag) dat ik een inieminie tuurstreeptje zie 😁. Zelfs men man zag iets... Waarom kan je de klok niet voortdraaien!?
Pfff vertel mij wat! Moet officieel wachten totdat ik zondag mag testen maar heb zo'n gevoel dat ik morgen ochtend niet langer meer kan wachten! Succes hoop dat het snel raak is!
Net als ik... Ik kon me gistere al nie inhouden. Maar maak mezelf gewoon gek door een streepje te zien. 100 keer op die test kijken, nog is open doen, in de zon houden, lichtje van gsm eronder houden. Man man man, ik voel mezelf echt een freak 😁😂
Ooooh! Ik haat ze ook!! Zo verschrikkelijk zijn ze. Heb gisteren ook al een vroeg testje gedaan, maar nee hoor, gewoon negatief... Ga alweer ronde 9 in na de miskraam. Daarvoor ook al 10 rondes bezig geweest, maar nog geen baby Haat aan de onzekerheid!!
Op foto zie je ze niet zo goed Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ik moet zaterdag of zondag mijn NOD hebben, gister action test negatief vanmorgen Kruidvat test positief! 😊
Hoi, ik moet heel eerlijk zijn dat dit zeg maar een onverwachte 1ste ronde is. Maar heb wel symptomen. Daarom op deze site, met me dochter 9 jaar geleden ook hier geweest. Maar toen had ik 4 dagen voor NOD al positief getest. Nu wacht ik braaf. Heb ook niets in huis. Als ik zaterdag nog niet ongi ben of tekenen heb daar het gaat beginnen dan een test halen en denk al zaterdagavond testen. Dan officieel 1 dag na NOD. Blijft spannend.
Zo heerlijk om te lezen dat ik niet de enige psycho ben. Heb al eens een testje uit de prullenbak gehaald....ahum....om vervolgens met het lampje van mijn phone te turen naar niets dus. Ook wel eens twee testen tegelijk gedaan en zit nu op dag 35 en ondanks negatieve testen, tegen beter weten in, de drang houden om dagelijks te testen pffff.