schopjes, wat is dat toch een heerlijk gevoel :)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovewinnie, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    vanacht werd ik wakker rond 3 uur toen manilef naar ben kwam. ik lag op me buik en voelde ineens wat. ik dacht dit is niks en toen nog een paar keer op de zelfde plek zo leuk. was het even vergeten hoe het voelde. ik ging van me buik afdraiien en wat meer schuin om de kleine wat ruimte te geven gevoelsmatig dan want denk dat buikloggen nu nog weinig effect heeft. de schopjes bleven en manlief legt zijn hand op me buik. na een tijdje leek wel of de uk der helemaal in ging liggen heel raar. het werd wat zwaarder an die kant en voelde heel appart. alicia voelde ik schoppen met 15wk en toen lag net als nu me placenta achter. borrelen en kriebelen voel ik al eventjes maar dit was zo mooi en onverwachts. na eenminuut of 15 werd het weer stil en izjn we gaan slapen.

moest het even van me afschrijven haha

2. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Wauw! Ik ben heel benieuwd hoe het zal voelen... :D
    Gaaf hoor :)

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Lovewinniie: leuk joh, ik weet nog hoe je het de eerste keer vond :)
    Geniet ervan!

4. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    hihi :) Geniet er maar van. Nu kan het nog. Wacht maar tot de uk je ribben beurs trapt ;)

5. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

aah mooi is dat he!
    geniet er maar lekker van :)
    kan zelf ook niet wachten tot het weer zover is..

6. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    ik voel af en toe bubbeltjes in mijn buik is dat het of zou het iets anders zijn?
    ben zo benieuwd!

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zo is het hier ook begonnen :D . dacht eerst toen dat het me darmen waren maar dat voelt toch anders . als je het wat vaker gaat voelen en het elke keer terug komt merk je op den duur wel dat het niet je darmen zijn en is het je baby. leuk he :)

8. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hoi meiden,

Ook hier heb ik sind gisteren echt duidelijk de kleine gevoeld.
    Daarvoor voelde ik ook wel een soort kriebeltjes in mijn buik,en dacht oohh dat zal het kleintje wel zijn.
    Maar gisteren overdag had ik echt een raar gevoel iedere keer.
    En toen ik sávonds in bed heel rustig lag,kwam het terug,iedere keer weer.Dit is dus heel duidelijk de kleine.

Echt heel leuk om mee temaken.Heb er echt op zitten wachten.

Liefs Kareltje

9. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Hier is het ook heel de tijd 'spelen met de baby', haha.. Ook de papa is er helemaal mee bezig!

10. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

geweldig he :)
    Toen ik het voor het eerst voelde trok het kippenvel van mijn tenen tot mijn hoofd. Echt zo speciaal. Wacht maar tot je de buik ziet bewegen, dat vind ik zo fantastisch om te zien ;)

11. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Heerlijk he, die schopjes he. Ik voel me nu zeker niet alleen. Me kids gaan naar school en man die werkt. Dus ik voelde me heel erg eenzaam..Maar nu niet meer.. Soms heb ik wel zoiets van; nu mag je weer ff gaan slapen...Schopjes tegen me navel..rrrrrrrrrr...

Grt Jeanney

12. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Jaaa! Dat bewegen is helemaal geweldig.. Dat heb ik nu al en dan moet iedereen ff kijken haha.. erg he? :p

13. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik voelde gister in de auto ineens iets wat ik niet herkende. Het leek een beetje op mijn darmen maar aan de andere kant ook niet. Ik hoop zo dat ik het kindje snel zal gaan voelen!

14. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Het is inderdaad een heerlijk gevoel.
    Ik kon het ook niet geloven de eerste paar keer. Ik realiseerde me dat wat ik voelde toch echt niet me darmen waren. Ik heb toen op een gegeven moment toen ik een schopje voelde zachtjes terug geduwd, en meteen kwam er weer een schopje. Toen wistr ik zeker dat dat de kleine was.

15. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

6 nov 2008
    217
    0
    16
    Ik kan niet wachten om het te voelen. Soms voel ik iets, maar lijkt me zo vroeg (eerste kindje).
    Vaak voel ik vooral links onderaan zo een soort "shokje-plopje". Kan dat misschien zijn... hoop het althans :)
    Maar eens ik het écht zal beseffen zal het wel super zijn.. can't wait :):)

16. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    gister bij de verloskundige geweest en die zei dat het waarschijnlijk de baby is geeest die ik voel :D

oow vind het zo mooi zo speciaal :D

Deel Deze Pagina