Aankomende kerst gaan we met de familie uit eten. Erg leuk natuurlijk. Maar naar aanleiding van de rel bij het 5 sterren restaurant toch ff zitten denken hoe ik dat zou moeten gaan doen . Mijn moeder heeft het restaurant besproken en op mijn verzoek even gevraagd wat hun visie op openbaar voeden. Hun reactie?....... Als het de andere klanten niet aanstaat dan gaan ze maar weg
Fijn, dan kunnen jullie rustig uit eten gaan! Eet smakelijk vast. Ik moet eerlijk zeggen, tot die bewuste "rel", had ik er eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan dat het misschien "not done" was om je kindje te voeden in het openbaar. Heb er gelukkig ook nog geen negatieve reacties op gehad, maar ben mij er nu wel meer van bewust (en hoera de drempel om in het openbaar te voeden is weer terug grrrr)
Mooi! Als je gewoon netjes voedt lijkt het me ook geen probleem, wat me wel lastig lijkt is om de baby mee te nemen en dat deze het dan op een krijsen zet (bv door darmkrampjes) en dat hij niet meer stil wordt. Ik zou daar meer over in zitten dan dat iemand iets zou zeggen over het voeden.
Dat gevoel had ik ook. Opeens ben ik me weer ontzettend bewust van hoe of wat tijdens het voeden. Terwijl ik het juist een van de meest handige dingen vind, dat je overal kan voeden. En opeens weet ik dat niet meer.
Dat heb ik dus ook. Een paar dagen voor de "rel" zat ik nog heel rustig en relaxt in een restaurant te voeden en nu had ik het gevoel dat ik toch even na moest vragen. Raar toch eigenlijk. Maar goed wij gaan dus lekker genieten van onze kerstdiner