Volgens mij heeft dat te maken met dat nike afgod betekent? Sommige moslims vinden dat je door schoenen of kleding te dragen van nike een afgod vereerd. In mijn ogen nogal erg ver gezocht!
Het is denk ik meer dat mensen gelijk in een hokje worden gestopt door de maatschappij. Een stel idioten gebruikt hun geloof om hun daden te rechtvaardigen. In deze periode hoor je dankzij het nieuws veel over de islam. Wat ga je dan krijgen. Ieder persoon die moslim is, en vooral de mensen die zich zo kleden (lange rokken, baard etc) worden standaard in een hokje gestopt met "gevaarlijk""extremist" en noem maar op. Als je over een jaar alleen maar verhalen hoort over pastoors die misbruiken dan zijn standaard alle pastoors verkrachters. Dit beeld wordt vooral geleid door angst. En ergens geef ik de mensen geen ongelijk. Ik slaap nog steeds 's nachts en sta geen doodsangst uit, maar b.v. prettig in de trein zitten doe ik niet meer. Ergens heb ik toch zo'n stemmetje in mijn hoofd wat zegt "wat als"...
Omdat het topic inmiddels over religie gaat moeten we dit topic sluiten. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl