Ligt hier ook aan het seizoen. Deze zomer zat hij in 1 maat, en toen had hij 1 paar stevige schoenen, een paar gympen, stevige sandalen en 2 paar crocs. Voor aankomende winter heb ik al 2 paar gympen, stevige laarzen ( Red rags ), ik wil nog Uggs en nog een paar regenlaarzen. Nu maar hopen dat zijn voetjes niet te snel groeien
Deze zomer had/heeft ze: sandalen, 2 paar gewone schoenen, 1 paar gympen en een paar ballerina's. Dus 5 paar schoenen. Voor de winter heb ik al een paar Uggs, ik wil sowieso nog een paar gewone laarzen en regenlaarzen erbij. En dan nog een paar gympen denk ik. Het ligt er ook maar net aan of ik wat leuks tegenkom. Het kan ook best zijn dat ze geen gympen erbij krijgt, of dat ik nog meer laarzen koop ofzo.
Kennelijk doe ik wel erg minimaal voor mijn zoon! Ik heb 1 paar teva's en 1 paar zomer schoenen. Afgelopen winter alleen 1 paar dichte schoenen en sokslofjes. voor de rest loopt hij op blote voeten. Ik zie niet in, dat ik meer schoenen voor hem zou kopen, hij kan maar 1 paar per keer aan, denk ik dan.
Ik vind 2 paar het minimum omdat het belangrijk voor de voeten is om schoenen af te wissel ivm, de vorming van de voeten. Maar ehm, heb jij ook maar 1 paar schoenen (je kunt er ook maar 1 paar per keer aan toch?) In dat geval zou mijn man jou de ideale vrouw vinden want die klaagt altijd over de ruimte die mijn schoenen innemen (heb zeker wel een paar of 60)
Wij hebben per maat altijd: 's Zomers: 1 paar dichte schoenen 1 paar sandalen 1 paar waterschoenen of crocs 1 paar regenlaarzen 's Winters : 2 paar schoenen en regenlaarzen, eventueel snowboots erbij. Groetjes, josie
Dat verschilt wat per seizoen, en hoe snel hij door de maten gaat.. Van 25 en 26 2 paar gehad. Nu van 28 (ja 27 overgeslagen) 4 paar: 1 paar witte sneakers voor onder een korte broek, een paar grijze gympen voor onder de spijkerbroek, een paar sandalen en een paar 5-euro schoenen om echt vies te maken. Bij mijn ouders staat nog een paar laarzen, maar die tel ik maar niet mee.. Dus minimaal 2, maar in de zomer nog 1a2 paar extra..
uhhmm, ja om die reden en mijn dochter heeft verschillende outfits, dus ik vind 2 of 3 verschillende kleuren paren wel leuk, of ben ik nu te erg???
@tulip nee hoor, hier ook schoenen aangepast aan de outfit Dus op dit moment 2 paar ballerina's, 1 paar all stars, teva's, spaanse schoenen (sandaaltjes gekocht op menorca) nep-croc's en regenlaarzen
In de zomer: sportschoentjes, opensandaaltjes en wat minder open sandaaltjes. En eigenlijk altijd van eentje nog een extra paar. Dus 4 paar. In de winter: laarsjes, sportschoenen, gewone schoen, regenlaarsen en snowboots en soms nog ergens een extra paar van. Dus 5 tot 6 paar. als haar maat veranderd wordt eigenlijk alles opnieuw aangeschaft en als het seizoen bijna om is dan koop ik alvast voor het volgende seizoen en bijvoorbeeld een extra paar sportschoentjes die in zomer en winter kunnen.
Nope das niet erg want hier ben ik ook van mening dat ze iig zwarte, bruine en zilvere laarzen moet hebben en sportschoenen Maar dat probleem heb je met jongentjes een stuk minder
gelukkig dames, ik dacht al dat ik misschien wel raar ben. Ik moet wel zeggen dat de papa hier heel anders overdenkt.
Meestal 2 paar schoenen, nog een paar leren slofjes (al wordt dat nu steeds moeilijker nu ze groter wordt ) crocs, regenlaarsjes. Voor de winter hoop ik nog ergens voor een normale prijs leren laarzen te kopen waar ze in kan met haar hoge wreef. En nog een paar gewone schoenen, en iets van uggs En weer nieuwe slofjes natuurlijk
Ben erg verbaasd dat er zoveel kindjes zijn met uggs. Mijn dochter loopt daar echt niet goed op dus die krijgt ze echt niet. Vind ze te weinig stevigheid bieden
pfff idd, ik had mini uggs toen ze een maand of 8 was. Ze zat in de kinderwagen te wiebelen met haar beentjes en op elke hoek van de straat kon ik ze opnieuw aandoen.
Hier ook 2 a 3 paar schoentjes. Pff heb al een aantal hele mooie laarzen gezien en als het aan mij ligt wil ik ze ook wel in 2 kleuren.....(echt heel erg....) En ook wel een gymp ofzo maar moet eerlijk zeggen dat ik me er nog niet echt in verdiept heb aangezien haar schoenen nu nog goed passen (deze zomer is ze 3 maten gegroeit!!)
die heb ik ook gehad, die uggs slofjes. Die vond ik wel heel leuk. Maar sinds ze kan lopen komen er geen uggs meer voor madame.
Ik heb de Uggs omdat ze stoer staan ( en het dan matcht met mama ) Maar inderdaad, niet om continu achter elkaar aan te hebben, maar zo af en toe onder de juiste outfit. Ze zijn wel lekker warm voor zijn voetjes.
Uggs... leuheuk, maar 199 euro? Sjonge... dat vind ik wel erg duur hoor voor die kleine voetjes! Heb voor Fenne voor het najaar/winter nu 2 paar laarsjes gekocht. Komt waarschijnlijk nog wel een paar gympies bij ofzo, en regenlaarsjes voor buitenspelen...