n.a.v het sinterklaas topic.. Piet in de zaak?

Discussion in 'De lounge' started by Ikbenhetmaar, Oct 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    Ik zit er aan te denken om een piet "in te huren" voor bij de winkel.
    De intocht hier is 12 november, wanneer zouden jullie dat dan doen? Nijg zelf heel erg naar de vrijdag 2 December. En dat ze die maandag er voor (28nov) hun schoentje hier kunnen komen zetten.

Wat denken jullie, zijn dit goed gekozen data's?

2. Doula

Doula Fanatiek lid

May 24, 2010
    1,158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hartstikke leuk!!!!!!! Ik heb zelf nog geen kinderen, maar als ik nou alleen ben, of met mijn nichtjes / neefjes. Als ergens een piet is ga ik meestal naar binnen!;) Gezellig vind ik dat altijd!

3. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leuk idee!! In de winkel waar ik heb gewerkt, deden ze het ook altijd (al waren de pieten eigen personeel)

Kindjes vonden het altijd heel leuk, meestal de laatste zaterdag voor vijf december..

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Doordeweeks moeten de ouders waarschijnlijk werken. Dus dan missen een aantal kinderen het misschien. Misschien schoen brengen op vrijdag/zaterdag (26e) en dan de zaterdag erna een piet?

5. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Waar staat je winkel, dan kom ik zeker langs met de schoentjes van de kids....
    Denk het zo idd tot een bepaalde tijd kan je schoenen inleveren en dan vrijdag 2 dec op laten halen met een pietje er bij.

6. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,249
    4,480
    113
    Is toch helemaal fantastisch, tot een bepaalde datum de schoen in mogen leveren en dan op de ophaaldag van die schoen een piet in de zaak.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat is idd een goed idee. Ik vind het ook superleuk en ben ook wel benieuwd war je winkel is:)

8. tulip

tulip Niet meer actief

hartstikke leuk joh!! Maar ik denk dat deepfreeze wel een punt heeft. Je kunt ook in de week van de 26e nog 1 dag doordeweek een dag kiezen om de schoen te brengen. Dus woensdagmiddag en zaterdag ofzo.

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    Jullie zouden dan kiezen voor ophalen op zaterdag 3 december?
    Misschien anders vanaf zaterdag 26 november schoen zetten en dan tot 2 december ofzo.. en dan allemaal op 3 december ophalen?? Dan hebben ze een week om de schoenen te brengen

10. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Denk dat het zaterdag beter is idd omdat vrijdag alle kinderen op school zitten,

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht :$;) lekker slim hahaa.. dankjewel :D

12. tulip

tulip Niet meer actief

je laatste idee is idd wel goed.

13. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Geen dank hoor, en ik denk dat je dan tot zaterdag tot donderdag schoentjes kan laten brengen en dan heb je vrijdag avond de tijd om ze te vullen...
    Of je doet alles in een grote zak en dan kan piet ze geven aan de kids.
    Maar ja gevulde schoentjes staan ook zo leuk in een winkel

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    Ik heb 2 grote (half dichte etalage's) wil voor alle schoentjes er 1 vrij maken.. kinderen mogen daar nooit in komen van mij.. Nu wil ik zwarte piet er dan in laten klimmen om ze terug te geven..

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Wat een leuk idee !! Vind het gelijk weer jammer dat we niet in de buurt wonen :p Maar goed hier zetten ze altijd hun schoentje in de ah en daar zijn ook altijd zwarte pieten :p

Share This Page