N.a.v. het topic ‘eten, eten, eten’-club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Syane, 20 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier maar op de bank gegeten omdat mijn man onverwachts tot erg laat moet werken.

Positieve is dat ik zijn groente er ook maar bij opgegeten heb:thumup:. Te veel groente bestond niet toch?

suus1983 en Syane vinden dit leuk.
  2. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Oh ja en stiekem op de bank gegeten :oops:

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Haha. Groente vult juist lekker.

Hier klaar aan het maken voor een uurtje knallen bij Krav maga.

Even helemaal los gaan op een stootkussen en verdedigingen van wurg aanvallen van voor, achter en op de grond en watje mort dorn als iemand je in ge gezicht wil stompen. Benieuwd wat we er vandaag nieuw bij leren!

Snoeki en Syane vinden dit leuk.
  4. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Oeh dat klinkt wel als iets tofs

Imona vindt dit leuk.
  5. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja is het ook.
    Vandaag valtraining gehad.
    Vanaf staand of vanaf je knieën naar voren vallen en op je armen opvangen. Vervolgens snel op je rug draaien. 4x in de luchtschoppen: kniehoogte. Dan heupen in de lucht en naar stand rollen. En wegrennen. En dat 1 minuut lang. Je gaat echt kapot.
    En daarna nog 4 tegen 1 groepsgevecht met stootkussen. Dus 4 met een stootkussen en die komen dan naar je toe. En dan moet je jezelf er uit slaan.

6. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Klinkt erg leuk alleen ben ik bang dat dat motorisch niet aan mij besteed zou zijn.:eek: Ben motorisch niet zo handig namelijk

Best wel pittig zo te lezen ook maar lijkt me wel supergaaf

7. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Gossie.... net een documentaire van Louis Theroux over anorexia gezien. Heftig joh.

Louise11110 vindt dit leuk.
  8. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik ben motorisch redelijk. Heb sport opleiding gedaan. Haha.

Ja pittig is het wel. Heb na mijn zwangerschap ook echt 0 conditie. Maar gaat steeds beter.

Heb nu echt wel heel veel spierpijn. Vrees dat mijn man me morgen kan helpen met aankleden.. Vrees dat ik mijn armen morgen niet meer omhoog krijg

Net eten voor morgen op mijn werk klaar gezet.

Ontbij: 200 gr. Magere kwark en een banaan.
    Tussendoor: 2 gekookte eieren. Paprika en komkommer
    Lunch: 3 boterhammen. 1 met komkommersalade. 1 met smeerkaas. 1 met zuivelspread en kalkoenfilet.
    S middags tussen door een appel en een handje nootjes.
    S avonds uit eten bij een all you can eat.. Maar ik ga mr dus niet volproppen. Gewoon vooraf een soepje.
    1 bord hoofdgerecht met sushi groenten en nog iets van vlees of vis.
    En na gewoon een bescheiden toetje.

9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Bizar he..
    Ook bizar dat je gewoon 'besluit' om niet meer te eten..

Een vriendin van mij heeft anorexia gehad. Nu nog taalverschijnselen soms.. ze heeft maar 34 en als ze gaat winkelen staat ze in haar vet (vel) te knijpen.. En uitspraken van : nee. Hier ben ik echt te dik in..

Echt bizar.. sta ik dat naast met mijn 99.9 kilo..
    En als ze naar mij kijkt vind ze mij normaal. En als ze naar zichzelf kijkt vind ze zichzelf dik..

10. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Absurd is dat he. Vooral jezelf kunnen zien zoals je echt bent. Zelfs niet als je in de spiegel kijkt. Echt een verwrongen zelfbeeld. Zo sneu ook. Erg moeilijk te genezen.

11. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Hai Dames,

Mag ik me naar aanleiding van jullie vorige topic ook aansluiten?

Zo ja, ff klein beetje voorstellen :)
    Ik ben nooit echt te zwaar geweest tot dat ik een aantal jaren geleden een flink ongeluk heb gehad. Hierbij m'n rechterbeen op 2 plekken gebroken en m'n knie verbrijzeld. Dus van een sportief typ naar een slome slak. Na een aantal operaties de hoop opgegeven en zit nu met de gebakken peren.
    Hier zit het probleem echt in te weinig bewegen en frisdrank dacht ik... Volgens de huisarts/voedingsdeskundige eet ik te weinig :eek: Die kwam als donderslag bij heldere hemel. Ben helaas een brood verslaafde en daar zit de knoop.
    Nu 2 weken bezig met anders eten (geen/weinig gesnaai) en 1.5kg lichter en op zoek naar een manier om meer te bewegen.
    Hoop dat ik wat goeie tips van jullie kan meenemen!

Louise11110, meintje en Syane vinden dit leuk.
  12. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Welkom lampje gezellig dat je mee komt kletsen.

Die documentaire is echt heftige ja. Heb hem ook eens gezien en je kunt het je gewoon niet voorstellen.

13. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Welkom lampje.

Zo. Nieuwe dag. Weer vol goede moed.
    Lekker spierpijn van gisteren. Dalijk nog aquabootcamp geven en werken tot 1 uur.

Syane vindt dit leuk.
  14. Nimaso

Nimaso Actief lid

8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Mag ik ook meedoen? Ik weet best waar het allemaal aan ligt.. maar het is zo moeilijk vol te houden!
    Geen actieve schrijver, meer een meelezer maar om toch een berichtje te plaatsen geeft iets meer druk.

Wil er eigenlijk wel minimaal 15 kilo af hebben..

meintje vindt dit leuk.
  15. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Zeker mag je meedoen. Inderdaad, berichtjes plaatsen helpt om in de flow te blijven. Dus doe dat vooral :)

16. Nimaso

Nimaso Actief lid

8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Gelijk maar met de billen bloot.. nog meer druk..
    Net op de weegschaal geweest..
    89.9 kilo..:cry::cry:

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen allemaal.

Kreeg ineens geen meldingen meer dus heb wat gemist geloof ik.

Welkom nieuwe mede afvallers :)

Hier net weer een bakje yoghurt met honingloops op. Ik krijg met moeite wat naar binnen in de ochtend..
    Vanmiddag weet ik nog niet wat ik ga eten. Vanavond een kom goulashsoep.

Hier durf ik niet meer op de weegschaal.. ben nu het zwaarst van ooit. Nooit gedacht richting de 3 getallen te gaan. Schaam me dood. En toch niet genoeg puf om er echt hard aan te gaan werken... ook al wil ik zo graag.
    Dat stoppen met roken is ook niet goed voor mijn gewicht.. ik eet niet eens meer dan normaal. Ik eet veel te weinig word er gezegd. Maar meer en vaker eten strookt zo in tegen mijn gevoel van het nu al te dik zijn en dan meer moeten eten. Snappen jullie het nog? :$

18. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Yep. Ik snap het heel goed. Je 'mind' houdt je voor de gek. Net of eten slecht is. Echt niet. Je moet juist het goede eten. En dat is even goed uitzoeken en kijken wat werkt bij jou. Er zijn zoveel goede alternatieven, dus dat moet lukken.
    Een soort basisschema maken kan je helpen om hieruit te komen.
    Kom op! Ook jij kan het!

19. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Heel herkenbaar Caruli dat meer moeten eten en dat het zo niet goed voelt.

20. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja ik heb hey ook. Gewoon lekker veel eiwitten eten. Dat vult goed en is ook goed voor je spieren.

Ik heb wel het gevoel dat mijn buik minder opgeblazen is. En voel me gewoon fitter. Nu al!

Deel Deze Pagina