N.a.v. het topic ‘eten, eten, eten’-club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Syane, 20 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Oh nooit gehad, maar denk niet dat ik dat zou kunnen weerstaan haha. Nu lijken mijn kinderen op mijn man en ik denk niet dat ik ze een plezier zou doen met negerzoenen. Zeker mijn dochtertje niet, die eet liever paprika en tomaatjes. :o:

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Grr ik moest nieuwe broeken hebben (lees: tot op de draad versleten..). Heb zó'n hekel aan kleren kopen voor mijzelf nu ik veel te zwaar ben. Gelukkig is wehkamp er nog en 2 nieuwe broeken kunnen vinden. Moest wel, maar zou liever niets kopen tot ik wat afgevallen zou zijn. Maar ja, als het al lukt zijn we dan sowieso een paar maand verder en een broek met gaten is wel heel armoedig.

3. Nimaso

Nimaso Actief lid

8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Zo.. tussen de middag een pannenkoek met fruit op. En net 2 wraps met roomkaas (light) kipfilet en geraspte appel met citroensap. Best lekker!

Kids mogen vanavond chips en ben de rest van de avond alleen thuis. Dat zijn de moeilijke momenten.. de rest van die chips moet natuurlijk op :mad:

4. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Helemaal niet. Blijf uit die kast!!!!!:):thumup: Je kan het!

2littlemonkeys en Nimaso vinden dit leuk.
  5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    zeker lukt jou dat ook. En fijn toch dat je goed passende broken hebt. Dat voelt toch beter hoor. En wegdoen hoeft niet. Broeken kan je heel makkelijk innemen.

2littlemonkeys en suus1983 vinden dit leuk.
  6. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Nee hoor, die chips kunnen je kinderen morgen of overmorgen ook op eten... Of je man...

Kleine tip, wij kopen voornamelijk nog alleen die kleine uitdeelzakjes chips. Mooie portie voor de kinderen en op is op.
    Als wij een grote zak open maken dan moet die ook leeg, met de kleine zakjes hebben we dat probleem niet.

Caruli vindt dit leuk.
  7. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ja, bizar eigenlijk haha. Gelukkig weten we beide waar het door komt, nu nog met goed resultaat aanpakken :thumup:

Mijn eten was echt heerlijk! Als ik ergens blij van wordt zijn het asperges en champignons met knoflook. Heb er dus ook flink wat van gegeten :D

Syane en suus1983 vinden dit leuk.
  8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Hun bakjes vullen en de rest weggooien. Kom je ook niet in de verleiding..

9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik heb dat ook hoor!
    Maar ik houd sowieso niet van winkelen. Ik kan het ook gewoon niet. Je weet nooit hoe its valt als het aan een rekje hangt.. En uit een folder of internet kan jr het tenminste zien. Haha

suus1983 vindt dit leuk.
  10. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Dit inderdaad!
    Mijn kids hebben vanmiddag beide een bakje chips gehad, heb er zelf 3 chipjes van gegeten (bugles), maar de zak gewoon terug in de kast gestopt. In mijn hoofd zat de halve kilo die er nu vanaf is. Ik heb vanavond dan liever een glas wijn dan een bakje chips :)

Syane vindt dit leuk.
  11. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.192
    1.053
    113
    Vrouw
    Hier is man zeker niet de reden dat ik dik ben maar wel waarom
    Het soms erg
    Moeilijk is. Hij si nogal van t snoepen en snaaien. Hij merkt er alleen niks van qua gewicht haha. (1,86 en weegt 60 kilo) bij mij ligt t vooral aan te veel eten qua portie.

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik kan gewoon geen maat houden. Rol koekjes open dan is het meteen zo ver mogelijk op eten. En dat hetzelfde met chips, drop, snoep en chocolade. Ik zat de laatste tijd op 3 rollen koek en 1 zak chips in de week.

Kindjes hebben dadelijk chips en ik ga lekker in bad. Dan is de zak wel leeg als ik weer beneden ben. Ik wil wel aanhouden dat ik op zaterdagavond 'n glas cola light mag drinken.

Syane vindt dit leuk.
  13. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Moest ff bij lezen hoor.:)

Nou meintje das ook niet niks en zo lastig dat je zo moeilijk kunt bewegen. Heb zelf jaren gerevalideerd en nu eigenlijk de fysio enorm beu...

Fijn dat je nieuwe broeken hebt suus, krijg de krampen van winkelen. Heb er echt de pest aan.

Je mag soms echt wel een klein handje chips pakken hoor sjorsje. Anders hou je het niet vol en krijg je helemaal de drang om een hele zak op te eten. Althans dat is mijn beleving,

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Dat is ook zo. Als je het bij een handje of klein bakje kunt houden kan dat best een keertje.

15. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik moet morgen uit eten....
    Ik heb al op de kaart/menu gekeken, maar kan weinig vinden wat nu echt past bij wat ik wil eten. Blegh.
    Alle vis is met saus, de forel is met boter, alles met vlees eet ik niet. Vegetarisch is er alleen groenten met een gebakken ei of een beetje salade met olijven en artisjok....
    Kom er niet uit!

16. Nimaso

Nimaso Actief lid

8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Oh dit stimuleert wel hoor!! Ik leg de zak chips terug in de kast en hou het bij tomaatjes.. Doe wel een roseetje hoor :roflmao:

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb het geluk dat ik geen alcohol lust, haha. Moet er niet aandenken hoe ik zwaar ik zou zijn als ik ieder weekend ook nog 'n fles wijn zou "moeten" drinken.

Chips misschien als ik 'n paar kilo verder ben. Ik ben wel van plan om vanavond een koolhydraatarme chocolademelk te nemen.

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Meintje zou je de vis niet zonder saus kunnen nemen of apart in een bakje?

19. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Gewoon overleggen met de kok. Dat passen ze echt wel voor je aan. Of je vraagt de saus er los bij in een bakje. En dan vragen om extra salade of groente of rijst ipv friet.

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik heb vandaag gegeten

O: klein bakje yoghurt met honeyloops.
    L: wit puntke met gebraden gehakt
    T: koffie met brosse eierkoek reep