Zeker weten! Tot nu toe ben ik vandaag tevreden. Nog niks gesnoept en denk dat ik dat vandaag wel vol ga houden. Ik ben om 3 uur klaar met werken. Et en voor op mijn werk is nu op. Dan moet ik eerst mijn zoontje halen van de oppas. Eer ik dan een x thuis ben is het half 5. Dan nog 1 rijsttafel voor de ergste trek en dan om 5 uur eten koken. Rode kool met aardappelpuree en een kipcordonbleu. Niet het meeste eten. Maar ik vind dat ik s avonds wel gewoon kan eten wat wij normaal altijd eten. Het gaat echt om overdag en s avonds. Als ik dit patroon voor de eerste kilo's vol houd. Dat het er wel af moet gaan. Door gewoon normaal te eten en niet te snoepen. Heb wel heel erg zin in die kipcordonbleu trouwens.. daar ben ik echt gek op!
Ik heb besloten om morgenochtend het hardlopen weer op te pakken! Vandaag nog even heeeeeerlijk niks doen Onee! Vandaag de eerste maaltijd hello fresh maken. Ben benieuwd!
Hoe doen jullie het kwa bewegen.. ik kan echt de tijd er niet voor vinden.. Vrijdag avond ga ik dan naar krav maga. En probeer in het weekend 1x paard te rijden. Maar daar ben ik zo veel tijd aan kwijt. En afhankelijk van het weer. Heb geen overdekte rijvak. Nu kan ik als ik vrij ben wel een rondje gaan wandelen. Maar ook dan afhankelijk van het weer. En mijn kind moet dan mee in de wagen. Geen drama natuurlijk. Maar ik betwijfel of hij het echt leuk vind.. Haha.. Misschien via youtube iets van body combat opzoeken.. Heb ik 5 jaar gedaan. Hartstikke leuk. In de zomer als het s avonds weer licht is buiten wil ik weer 2 x in de week op de racefiets stappen. Maar daar heb ik nu niks aan.. veel te donker buiten s avonds. En zie het niet zitten om elke keer zwaar onder de bagger thuis te komen. En super super koud nu..
Werk je en zoja zijn het vaste dagen/uren of juist niet? Ik vond het zelf altijd prettig om vroeg in de ochtend of laat in de avond te gaan hardlopen. Lekker donker en rustig. Thuis sporten zou voor mij niks zijn. Doe ik toch niet. Zit veel liever op de bank te netflixen Misschien een idee om IPV paard te rijden met het paard te wandelen? Of fietsen? Ik heb ook een tijdje yoga gedaan. Erg leuk en ontspannend en je lijf word er echt sterker van. Dat deed ik wel thuis. Misschien een optie om daarmee te beginnen? Heb je ook niet zoveel spullen nodig
Hey ik heb t andere topic gelezen en wil ook graag meedoen! Alleen heb nu even geen tijd om verder te lezen/ reageren. Kijk vanavond weer even!
Ja ik werk. Dinsdag. Woensdag donderdag en zaterdag. Meestal van 9 tot 3. Maar mijn man werkt onregelmatig. De ene week ochtenddienst van 6 tot 3. De andere week avonddienst van 3 tot 1. Dat maakt het zo lastig. We zien elkaar weinig. Want ik werk elke zaterdag en mijn man om de week op zondag dus we zien elkaar om de week 1 hele dag en de rest is het steeds een paar uurtjes tussen door. Dat maakt het zo moeilijk allemaal. Als hij avonddienst heeft moet hij s ochtends slapen. En als hij dag dienst heeft zijn we s avonds blij dat we elkaar even zien.
Een urineweginfectie. Ze ligt nu vijf dagen aan een infuus met antibioticatoediening. Ze was 2 wk 6 dagen toen ze werd opgenomen.
Vind je die crackers vullen? Ik heb dan altijd al snel weer razende honger! Zitten er ander borstvoedende moeders in dit groepje?
Qua beweging moet ik ook echt zoeken. Dit de operatie mag ik maar heel weinig en die nu dus alleen wat oefeningen van de fysio... Maar wil dat nou niet echt sporten noemen. Wel wil ik de fysio vragen of een hoe we het wat intenser kunnen maken zodat ik toch wat meer kan verbranden. Paardrijden mag ik helaas niet meer, maar hoop straks wel het grondwerken weer op te pakken met hem en natuurlijk uiteindelijk ook weer stallen uitmesten, toch weer wat meer beweging, haha. Thuissporten heb ik wel veel gedaan in het verleden, voor de tv en via de Wii zo'n fitness programma. Hoop dat ook wel weer op te pakken in de toekomst als het weer mag. Net zoals het wandelen, dat mis ik heel erg! We deden dat iedere week met 3 dames, hoop straks weer mee te kunnen al duurt dat nog wel een tijd denk ik. (Loop nu nog met krukken...) Ik heb stiekem toch wel honger nu. Ook 15.30 pak ik weer iets.....
Waarom pak je niet gewoon een stuk fruit of wat nootjes ofzo? Zolang het niet teveel is is het god toch?
Oei lastig. Ja met onregelmatige diensten leid(t?) je gewoon een onregelmatig leven. Ook kwam voeding en beweging. Via YouTube iets van zumba ofzo?
Ik zou een appel kunnen pakken, maar ik krijg daar dus om een bepaalde vage reden meer honger van.... Nootjes is een goed plan!
Ik doe ook mee ik ben nu 31 weken zwanger en heb afgelopen weken alles gegeten wat los en vast zit en niet voor twee maar voor vier ofzo Baal enorm! Vandaag weer begonnen Banaan en 15 druiven gegeten Vanochtend halfuurtje gewandeld Thee met 1 liga koek Lunch kip met broccoli en twee rozijnenboterhammen Zometeen tussendoor neem ik ananas en vanavond eet ik kip met gekookt ei en kwark Daarna halfuurtje wandelen Hopelijk niet snacken tussendoor ik hoop echt in deze laatste weken niet meer aan te komen en daarna af te vallen voel me zo ongelukkig nu en zo dik! Ik wil na de bevalling graag terug richting 65 dus vanaf dit gewicht 16 kg eraf
Voor vanavond staat een omelet met veel paprika, ui en champignons op de planning. Kijk er nu al naar uit! Als toetje misschien nog wat skyr. Grootste valkuil voor mij is dat ik te weinig ga eten.... Die balans is zo moeilijk.
Eet je alleen kip met gekookt ei en kwark als avondeten? Waarom niet wat groenten erbij? Kan prima hoor, groenten koop en eet ik zoveel mogelijk. Haalt echt niet uit wat het is. Zoete aardappel bijvoorbeeld is ook een groente!
Zit je met zoete aardappel dan niet aan zoveel zetmeel zoals bij een gewone aardappel? Ik heb eens zoete aardappel gekocht om frietjes van te maken maar blijkbaar iets niet goed gedaan want er keken er een paar behoorlijk vies aan tafel.... Heb je misschien een succesreceptje voor zoete aardappel? Beetje makkelijk zodat ik het niet weer verpest?
Savonds warm eten dus veel eten zeg maar zorgt voor zoveel maagzuur en ik heb Savonds vooral zin in lekkere dingen altijd daarom dus smiddags al de groenten gegeten