Ik kom zo reageren net thuis van mijn werk. Maandag vind ik juist een goede weekdag goede stimulans om ook in het weekend aan je dieet te houden
Klinkt allemaal goed. Emotie eten heb ij nu ook echt wel behoefte aan. Maar ik doe het niet. Net paard verkocht. Contract getekend etc. Vanavond even flink knallen bij Krav Maga. Ben benieuwd wat ik maandag weeg. Moet ongesteld worden, dus zal wel wat zwaarder zijn. Of wat minder afgevallen. We gaan het meemaken.
Oh dat had ik ook altijd voor de ongi extra gewicht... stomme hormonen. Nu geen last meer van de ongi maar wel nog de hormonen haha dus ben nog steeds een paar dagen per maand ongezellig
Goed bezig dames. Hier ook nog steeds. Gaat lekker. Wat is het koud hè. Ondanks dat zijn de kids lekker vanmiddag buiten gaan spelen. Ze zijn toch aan het rennen dus lekker gezond. Nu mama nog....
Vanavond lekker wezen sporten. Nu lekker gedouched en wel op dr bank met een bakje kwark. Was een lekkere les. Even herhalen van vorige weken en boks- en stoot technieken. En daarna een kwartier lang sparren. Steeds met een andere tegenstander. Dus lekker spierpijn weer. Hoop dat ik morgen mijn armen nog op kan tillen. Haha. Morgen nog een half dagje werken tot half 2 en dan lekker 2 weken vakantie! Goh wat ben ik daar aan toe.
Hallo dames! Nog nachtbrakers hier? Op dit moment draai ik mijn eerste nachtdienst van de vier. In de nacht word ik altijd misselijk van eten dus dan eet ik bijna niks. Overdag slaap ik dus dan eet ik ook bijna niks
Goedemorgen, ik slaap de afgelopen 2 weken wel heel slecht (ik word steeds wakker van de kou), maar ik blijf gewoon in bed liggen. Nachtdiensten zouden niks voor mij zijn. Vandaag werken en vanavond (als het nog doorgaat) uit eten met 'n paar collega's. Moet het niet te laat maken, want ik moet morgen ook weer werken.
Hier toch aan een stukje chocola. Het is de tijd van de maand en heb zo ontzettend veel pijn! Lijken wel voorweeen.. krijg gewoon een flashback naar de bevalling... Pijnstillers helpen niet.. sta echt krom van de pijn.. kan wel janken. Maar ja. Doorzetten maar. Ligt er bij jullie ook zo veel sneeuw? Hier 4 cm! Is voor hier best bijzonder. Het sneeuwt hier eigenlijk nooit. Of natte sneeuw. Woon aan de kust. Dus meest waait het over of is het net te warm om te blijven liggen.
Combi paracetamol en ibuprofen helpt hier altijd goed. Ik neem altijd 1000 paracetamol en 800 ibuprofen of 600 naproxen, maar dat zou ik eerst even overleggen met je huisarts. Is best rem dosering. Vervelend in elk geval.
Hier even een paar daagjes niet opgelet. Woensdag patatjes en donderdag uit eten geweest. Ook nog wat snoepjes tussendoor. Dacht dat ik aangekomen zou zijn, maar gelukkig niet. 300 gram eraf. Dus dat scheelt. Hopelijk blijft het zo.
Hier ook sneeuwen nog steeds kou. Brrrr... kids m.n. de oudste zijn vervelend vandaag pfffff.... Oudste is net 11 maar is echt aan het puberen geslagen. Heeft ook sinds twee dagen puistjes
O ja te herkenbaar. Hier eentje van 10.5 en die buien af en toe (en niet te vergeten die zweetgeur die begint echt te komen).
Irritant he. En je dan echt aankijken of het niks boeit als zou je dood neervallen. Boeiuh..... Doe ik niet.... Nou en... etc etc.
hoi Vanmorgen 89,9 jaaa feest das een grote mentale opkikker. Doordat ik elke dag weeg, gaat het morgen vast weer net 90,X zijn en ga ik wel balen hahaha mijn dag - o: mugcake en een clementine (veeeel beter gewoon heel simpel 1 ei, 1 banaan, 35 gr havermout heb ik wel met een mixer goed fijngemixt ipv vorige keer prakken) 2 min op 1000 w; perféct - l zelfgemaakte moussaka had ook een stukje chocola bij mijn koffie na de lunch. Straks nog t - snede bananenbrood/cake d - 2 bruine boterhammen met smeerkaas en een tas soep
Ja heeft gelukkig ook leuke dingen hoor. Ze worden veel zelfstandiger, je kunt evht gesprekken met ze hebben, gelukkig tot nu toe niet alleen ellende haha.