Heb je niets veiligs wat je kunt pakken? Komkommer, stukje fruit, cracker? Stop anders een kauwgom in je mond, dan vergaat de trek
Neem even wat gezonds of ga vast het avondeten voorbereiden. Als je honger hebt neem je wat, als je lekkere trek hebt probeer dan even je gedachten te verzetten. Hou je doel voor ogen!
Hahaha sorry ik moet echt lachen om je opmerking jeukende kiezen Verder heel vervelend dat je zo'n trek hebt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me net aan een kaascroissantje heb vergrepen... Wel het enige ongezonde van vandaag! Verder alleen fruit, yoghurt en crackers met beleg op.
Haha. Ja kiezen gaan letterlijk jeuken dan. Haha. Die appelkoek was ier ook het enige ongezonde. Dus redelijk tevreden tot nu toe
Kauwgom is een goede om te nemen steeds op zo'n momenten. En goed dat je hier even hebt getypt. Ff afleiding en een nadenkmoment.
Nou, eens kijken wat ik vandaag heb gegeten... O: 2 sneetjes brood met boterhamworst L: bolletje met worst T: 1 x een banaan en 1 x een Wasa delicaat cracker A: krieltjes uit de airfryer, kipworst en een heerlijke salade met 3 soorten sla, tomaat, wat feta en Zilverui. Geen dressing, alleen wat kruiden en het vocht van de tomaten. Ik heb dus geen “gezond” broodbeleg vandaag, maar dat is maar even niet anders voor vandaag
Mijn omelet met groenten was lekker, ik weet alleen niet of dat nou genoeg gaat zijn voor de avond..... Was een klein uitje, halve paprika, 5 champignons, kwart broccoli en 2 eieren...
Ik ben verslaafd aan champignons, dus ik had er waarschijnlijk zo een half (of volledig) bakje bij gegooid haha. Als mijn vriend ergens 5 champignons bij doet, kijk ik hem aan alsof hij een clownsneus op heeft....
Klopt! En ze vullen goed Vandaar ook het liefst een heel bakje bij een omelet; blijf je lekker lang vol en je bent gezond bezig haha
Wees gerust, het waren echt joekels van champignons. Met zijn 5jes een bakje vol. Lust ze graag, dus altijd veel in huis. Ik eet geen vlees, dus gebruik champignons vaak als vleesvervanger vanwege de structuur enzo
Als er iets is wat ik echt totaal niet lust dän zijn het champions. Ik vis die dingen echt overal uit. Maakt niet uit hoe groot of klein. Ik proef het gwoon! Brrrr
Als jullie het goed vinden wil ik graag met jullie meeschrijven. Ik let zelf op de koolhydraten en dat gaat super goed heerlijk eten en geen honger.
Goedemorgen Daar zit ik dan aan mijn kopje thee. Ik heb echt geen honger. Ik vind ochtendeten zo moeilijk.. Wat zou ik nou in de ochtend kunnen eten wat licht is?
@Caruli miss iets van fruit of muesli? Houd je daarvan? Goedemorgen! Sinds gisteravond thuis uit het ziekenhuis (yeah!) Dus nu officieel starten... Ik poot hier dus mijn gewicht: 77,7. Moet naar ergens onder de 70. Ik ga zo twee boterhammen eten met iets lichts erop, filet americain denk ik. Tussendoor een appel en als ik shaky ben een halve boterham. Lunch: iets met ei. Wie heeft er een idee? Tussendoor dan weer fruit, misschien met een halve boterham. Vanavond gewone maaltijd zonder toetje. Voor het naar bed gaan misschien weer wat brood. Die boterhammen zijn ivm de borstvoedingshonger.
Hier vanmorgen een schaaltje kwark met banaan Tussendoor 1 boterham met filet American Als lunch ei met groente en 1 boterham met jam En tussendoor een banaan
Goedemorgen Gisteren lukte me niet meer, dus vanmorgen maar even verder. Ik heb nu eigenlijk geen idee hoeveel ik weeg, zal morgen even wegen. Volgens mij moet een een kilo of 10 vanaf. Ontbijten vind ik vreselijk lastig. Wij bakken zelf ons brood. Maar meestal wel met zoet beleg. Iets anders lust ik smorgens niet Haha. Vind het lastig alternatieven te verzinnen. Yoghurt met fruit vult voor geen meter bij mij, havermout enzo lust ik ook al niet. Ik ga de app my fitness pal gebruiken, ga m zo even installeren.