N.a.v. het topic ‘eten, eten, eten’-club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Syane, 20 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Tja zo kun je ze wel makkelijk verdienen...
    Sommige mensen.:evil:

suus1983 vindt dit leuk.
  2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ja precies. En elke week klagen dat ze te weinig tijd had. Een mini bovenverdieping. 3 slaapkamers, badkamer en ze had 3 uur. Doe het zelf in een uur, dus dat werd me echt te gek toen.

3. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Deed hier iemand al eens yoga? Met mijn abo in de sportschool kan ik ook yoga volgen. Ik weet alleen niet of je daarmee ook afslankt / strakker wordt? Mijn idee is een beetje dat je er leniger van wordt. Rek en strek oefeningen zeg maar :D of is het echt sport en kracht en ook afzien?

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dat denk ik nou ook van yoga... dus ben benieuwd naar het antwoord van iemand :oops:

5. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Yoga ken ik niet. Maar bij mij op de sportschool geven ze ook bodybalance. Lijkt er wel een beetje op geloof ik. Ik heb het 1x gedaan en vergde best wel wat kracht
    Maar bodybuilder zal je er niet mee worden.

Voor echt krachttraining zal je echt krachttraining moeten doen. Of een vechtsport. Ik doe nu een paar weken Krav maga. Was eerst echt een slappe kip. Maar ben nu al een wat minder slappe kip. Haha. Komt ook omdat je tijdens die trainingen veel buikspieren en squats en push-ups doet. Met boksen ook trouwens.

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Even over ‘snel’ afvallen. Als je daarmee bijvoorbeeld 10 kilo afvalt dan is dat er echt niet in heel korte tijd weer bij als je gewoon eet daarna. Ik ben in 1,5 jaar tijd 10 kilo aangekomen na eerst binnen een paar maanden deze via afvallen te verliezen. Ik ben echt verzand in 1,5 jaar lang slecht eten, bijna dagelijks.
    Dus zo snel krijg je het niet terug. Ik niet tenminste.

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik wel. Is wel gebleken de afgelopen jaren.

Zo. Mijn moeder lekker blijven eten. Hartstikke gezellig. En mijn moeder en mijn man hebben als toetje een magnum gegeten en ik heb het gewoon niet gedaan! Terwijl ik ze zo lekker vind!
    Het kostte me weinig moeite om het niet te doen. En heb lekker toe zitten kijken hoe zij die magnum op aten. En ik vond het niet eens erg!
    Ik ben nu zo mega trots op mezelf!

Glass, Caruli, suus1983 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    En terecht!

9. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier een tijd yoga gedaan en ja ik werd er wel strakker van alleen toch niet mijn ding uiteindelijk. Je hoort er zen van te worden maar ik bleef onrustig ook tijdens de les.

Power yoga moet nog beter zijn om strakker te worden zeggen ze.

Imona: knap hoor dat je hem afgeslagen hebt.

Een poetsvrouw is hier trouwens ook geen budget voor helaas.

10. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Even compleet off-topic.

Ik heb/had pcos. Weet natuurlijk niet of dat nu nog zo is na de zwangerschap.
    Heb er 2 jaar over gedaan om zwanger te worden waarvan 4 rondes met clomid en een missed abortion.

Nu heeft mijn moeder endometriose. En mijn moeder denkt dat ik dat ook heb. Mijn menstruatie zijn altijd heel heftig en heel pijnlijk. Gewoon krom staan van de pijn vaak. Ben daardoor ook al vroeg aan de prikpil gegaan. Op mijn 14e al.
    Ik moet ook best vaak poepen. Zo' 3x per dag.
    Nu merk ik ook dat ik ondanks de pil regelmatig zeurende irritante menstruatiepijn heb in mijn buik.
    Ben er toch een beetje bang voor. Vooral omdat ik in de toekomst toch wel graag een 2e wil.

Zijn er hier dames die er ervaring mee hebben?

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ik was 18 kilo afgevallen. Toen ik stopte met opletten zat er binnen een jaar 24 aan. Ik noem dat wel snel. De eerste kilo's zelfs binnen 1 maand

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik heb ook pcos gehad en daarbij endometriose. Die 2 gaan vaak samen.
    Klachten die jij omschrijft had ik ook.
    Je kunt ermee zwanger raken maar het kan inderdaad er wel langer door duren.

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jeetje dat gaat snel dan he.
    Hier vliegen ze er ook snel aan maar af...
    Lijkt af en toe wel alsof ik van kijken alleen al aan kom.
    Kan soms zo jaloers zijn op mensen die alles kunnen eten.. maar goed die vinden dat ook niet leuk dat ze juist niet aankomen.
    Ik ben heel mijn leven al te zwaar en begin soms de hoop te verliezen ooit nog in een goede bmi klasse te komen

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Imona, knap hoor dat je zo sterk was om een magnum af te slaan.
    Ik heb zelf geen endometriose, ik voel zelfs amper dat ik ongesteld ben, maar mijn zusje heeft dat wel. Die heeft het in zo'n ernstige vorm dat d'r darmen en baarmoeder verkleefd zijn aan d'r bekken (of zoiets). Die heeft een dochter gekregen dmv ivf en kan/mag geen kinderen meer krijgen.

Gisterenavond was frietjesavond en ik had er 5 op m'n bord liggen en heb er 2 op. Ik vond het nergens naar smaken.

15. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Hallo dames ik lees nog steeds mee alleen niet zoveel tijd om te reageren nou ja ik heb erge nesteldrang hahaha dus ik voel me heel druk met vanalles
    Mijn huis is nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest ;)
    Hier niets meer afgevallen maar ook niets aangekomen dus erg tevreden zeker in de laatste weken kwam ik normaal nog best wat aan

Wat fijn dat iedereen zo sterk is om dingen niet te nemen ik vind dat echt weleens lastig als iedereen aan het gebak zit neem ik toch een hapje

Syane vindt dit leuk.
  16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Hier geen endometriose, wel 2 keer het onderzoek gehad ivm heftige en heel pijnlijke menstruaties en mijn moeders achtergrond (eierstokkanker op 32e). Lijkt me erg lastig en pijnlijk.

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ja heel lastig. Mijn man, vader en zusje kunnen alles eten. Mijn zusje maakt het helemaal bont. De medewerkster van de cafetaria weet al wat ze wil hebben. Ze werkt nachtdiensten en eet soms wel 5 keer achter elkaar patat. Komt geen gram aan.

Verder ben ik juist nooit te zwaae geweest, op mijn zwangerschappen na dan. Maar zet ook enorme 10 ponders op de wereld haha.

De weegschaal schommelt nu tussen de 101.2 en 102 ipv tussen de 102.2 en 103 maandag (afhankelijk van de plek waar hij staat), dus ga er vanuit dat ik toch een kilo kwijt ben.

Caruli vindt dit leuk.
  18. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.192
    1.053
    113
    Vrouw
    Ik vraag me af of ik het heb. Ik was 9 toen ik ongesteld werd en 10 toen ik aan de pil ging.
    Ik werd gek van de pijn, buik, benen, rug, bloeden als een rund.
    Op dit moment slik ik ook de pil, altijd. En heb veel en vaak buikpijn en bloedingen.
    Maar was wel 2 keer mega snel zwanger.

Gisteren de skyr gehaald brr vind t vies Haha. En er zit best veel suiker in. Ik hou t wel bij Mn Griekse yoghurt :)

Suus bij jou ook zo snel hè. Ik ben 2 jaar geleden 18 kilo afgevallen, maar door omstandigheden zat er in er half jaar twaalf kilo bij..
    ik zie nu zelf ook wel dat ik wat afgevallen ben maar hoe veel weet ik niet Haha.

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ik slik ook altijd de pil door, op advies van de gynaecoloog. Heb ook naproxen tegen de pijn. 3 keer gelijk zwanger, het is ook goed mogelijk om veel pijn en heftige menstruaties te hebben zonder endometriose weet ik uit ervaring.

20. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.192
    1.053
    113
    Vrouw
    Ja precies. Ik ging er door de snelle zwangerschappen altijd maar van uit dat ik t niet heb. Maar als ik weer eens zoveel pijn heb.. Pff

suus1983 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina