Meiden ik heb pcos gehad en endometriose en adenomyose. Met mij 9 ongesteld altijd heel wisselend pijnlijk maar als ik het was heel erg. Let aub wel op of de klachten niet veranderen of verergeren aub.
Hmm. Gewoon maar in de gaten houden is.. Mijn man zei gister trouwens dat mijn borsten kleiner zijn geworden.. Viel me op vakantie ook op in mijn badpak.. Er gaat dus wel wat vanaf.. Maar dat was niet de bedoeling bij mijn borsten.. haha Nou kan het niet heel veel kwaad. Heb nog genoeg over.. Maar toch. Haha. Ben best trots op de dames
Balen. Dat heb ik in niet. Bij mij is het dan echt van weer teveel eten en ongezond eten. Zo zie je maar hoe het kan verschillen per mens.
Oh daar hoop ik juist zo op! Heb een 80H en ben er zo klaar mee. Vorige afvalpoging zat ik uiteindelijk op 75F. Als ik ooit stabiel op gewicht ben neem ik een borstverkleining.
Ja. Vond het ook heel lastig. Als het mij dit keer weer lukt zo ver te komen ga ik wel heel heel rustig terug naar meer eten.
Aan de ene kant fijn dat je al ziet dat je wat kwijt bent... alleen jammer dat het dan nou net van je borsten is. Hier is het meestal gezicht billen borsten maar buik ho maar...
Ja mijn moeder was ook een blikje frisdrank aan het drinken en ik zat ook gewoon lekker toe te kijken zonder drang zeg maar. leuk he
Sorry dames even tijdje afwezig geweest. Ben op 28 februari bevallen van een prachtige zoon. Heb niet alles bijgelezen want het was echt super veel ( excuses daarvoor) Ik ben na de bevalling behoorlijk wat gewicht kwijt, ik was 100 kg toen ik zwanger raakte nu 2 weken na de bevalling weeg ik 92.5 kg. Mijn zoon heeft mij opgegeten vanbinnen. Kan ook niet anders wat het was een flinke jongen. Ik hou nu elke dag met een app bij wat ik eet en hoeveel calorieën ik binnen krijg. Volgens de app zou ik met mijn lengte en gewicht zo'n 1900 calorieën weg moeten eten. Maar ik hou elke dag over , ik eet me voor mijn gevoel rond maar kom niet aan de dagelijkse hoeveelheid die ik eten moet.
Tja mijn schoonzus kan alles eten en blijft super skinny. Maar het is niet echt gevarieerd en praktisch geen groenten, fruit, zuivel, ... veel uit eten, gefrituurd, chocolade, chips, een maaltijd overslaan maar dan wel een wafel of ijsje halen, .... Ze zijn misschien wel mager, maar denk toch steeds dat de bloedwaarden niet zo schitterend zijn. Dat kan toch haast niet als je niet gevarieerd of gezond eet? Of zou dat niet zo werken als je mager bent?