Hier net terug van mijn vader. Op de fiets geweest. 4 km prima te doen. Zoonlief op de terugweg in slaap gevallen. Haha
Wij wonen in een dorpje vlakbij amersfoort. Met de trein 10 minuten. Hebben hier best veel, wonen naast een supermarkt, drogist en snackbar. Oh ja en een kapper. School is 3 minuten lopen, zit bij ons in de straat. Aan de ander kant van t dorp zit t zwembad. Helaas woont familie allemaal verdeeld over omringende dorpen, maar niet echt op fietsafstand. Nou ja, voor een volwassene wel maar met de kinderen doe ik dat niet meer. (45 minuten enkele reis, werden ze niet blij van ) Wonen wel vlak bij een bos, en als we ergens heen fietsen is dat altijd door de polder Haha.
Gaat wel redelijk hier, broek gaat wat wijder zitten. Heb niet meer gewogen. Ga morgen even winkelen. Jullie nog tips voor leuke winkels en kleding? Ik kan nooit iets leuks vinden en heb ook echt een hekel aan de zomer daardoor.
Hier laatst bij primark geshopt. Verschrikkelijke winkel als het druk is maar op een woensdag morgen prima te doen. Kwaliteit valt echt mee. Ben er op aanraden van vriendinne geweest Wel gezellig winkelen en helemaal omdat de broeken wijder zitten
hier woon ik in een dorp met bakker, bloemist, slijterij, drogist, supermarkt, en sinds kort sportschool. Jammer is dat er maar 1 basisschool is hier. Bevalt prima maar zonder auto ben je best wel beperkt
Oh ja. Bij ons rijdt er een bakker en groenteboer door het dorp. In zo' wagentje. We hebben zelfs ook nog een melkboer. Haha. Lekker prehistorisch. Maar wel grappig. Hier gaat het kwa eten even minder. Kan me niet goed inhouden. Halve kilo er bij sinds maandag.. Nirt goed. Moet het echt weer op gaan pakken..
Ik woon in een stad in Zuid Holland. Alles in de buurt. Ik houd echt van de stad! Qua lijn gaat het aardig. Zit stabiel nu steeds ergens in de 73. Zal de volgende meting weer doorgeven.
Ik woon in Etten-Leur en ik hoef helemaal niet naar een andere stad om te winkelen of boodschappen te doen. Zowat alles heb ik op loopafstand (5 minuten). Het afvallen gaat deze week heel slecht, ben sinds maandag 6 ons aangekomen. En dat terwijl ik niet afwijk van het weekmenu. Ik heb mezelf voorgenomen de komende 3 weken niet te wegen, kijken hoe lang ik dat vol ga houden.
Das balen en ook wel raar in een week 6 ons erbij. Ben benieuwd hoe lang dat gaat lukken niet wegen hahahaha
Wat gek die 6 ons erbij, maar misschien vocht ofzo? Vandaag idd even bij de primark geweest, wist niet dat die daar zat Haha. Ben niet echt goed geslaagd, een pyjama en een jurk. Man wel, die heeft wat shirts en een vest gescoord. Ik zoek nog steeds een zomerjas, maar alles wat ik leuk vind niet in mijn maat oid.. Wij hebben hier nog wel zon rijdende supermarktbus wel grappig.
Oei oei hier vandaag flink gezondigd. Maar een heerlijke dag gehad in de dierentuin en toen eten bij de Griek. Super gezellig. Zonnetje schijnt heerlijk.
Imona 65 kg | 96.6 kg | - 3.4 kg Suus1983 85 kg | 101.4 kg | -5.3 kg 2littlemonkeys 80 kg | 101.3 kg | - 3 kg Sjorsje 80 kg | 94,9 kg | -7,2 kg Caruli 75kg | 96kg | - 1.5 kg Syane | - 25 kilo | - 7,5 kg Ienemine | -25 | -10.3kg Fee89 75 kilo | 88,8 kilo | -7,7 kilo Hatsie 67 kilo l 75,9 kilo l -3,3 kg Snoeki 61kilo | 81 kilo | -4.4 kilo
Ik heb het lijstje er weer bijgenomen, maar bij mezelf niks aangepast. Ik heb mezelf nog niet gewogen. Ik was het hele weekend lekker vrij. Zaterdagavond met eigen gezin, schoonouders en zwager met z'n kinderen naar skidome geweest. Daar heerlijk gegeten en daarna gekeken hoe man, zwager en schoonvader gingen icekarten. Gisterenmiddag met de kinderen naar de makro geweest om opbergboxen te gaan halen. Kinderen hadden zoveel troep in hun kamer en dat hebben ze grotendeels opgeruimd. Ik kon er haast niet eens lopen zoveel lego lag er op de grond.
Klinkt lekker sjorsje. Haha heel herkenbaar van al die troep. Gister ongemerkt ook flink gezondigd, fruitsappen tikken lekker aan Haha even vergeten. Fijne dag vandaag.
Hoi dames Een week geleden bevallen mijn man vandaag weer werken dus vandaag weer het gewone leven Ik heb afgelopen week vanalles gegeten en ontzettend genoten van al het lekkers Nu aan de lijn doen
Hier ook niks af. Maar ja, niet gek. Wel goed bewogen deze week. Dat wil ik er zo veel mogelijk inhouden.