Nu naar groep 7 en na de zomer na groep 8. Hij mist dan idd heel erg veel, dat zou hij dan straks gecompact in moeten halen. Als het in januari was geweest was ik positiever, ik weet niet hoe reëel het is om in 12 weken heel groep 7 te doen. Hij kan het wel denk ik, maar dan moet hij wel flink aan de bak en ik denk (en om eerlijk te zijn gun ik hem dat ook) dat hij liever buiten speelt. Maar zover zijn we nog niet, eerst nog de toetsen afwachten en dan gaan we pas verder kijken naar hoe en wat als het door zou gaan.
Pfff het is wel veel. Gelukkig hoef ik die keuze hier ook niet te maken. Hebben jullie laat vakantie? Hier zijn het nog 9 schoolweken.
Ik had het in je andere topic al gelezen. Als hij zoveel uitdaging nodig heeft dan gaat dat echt wel goedkomen. Ze kunnen hem ook nog in groep 8 stof van 7 laten doen hoor. Het ligt er gewoon aan hoe ze het gaan aanpakken.
Lastig Suus met je kind. School was er ook enigszins laks in toch? Oudste dochter hier is een vlotte, alleen juf vind t allemaal wel meevallen. Dat ze elke dag klaagt dat alles zo saai is heeft de juf natuurlijk geen last van. Ze gaat na de zomer naar groep 3. ben heel benieuwd. We hebben wel eens een andere school overwogen maar qua vriendjes en vriendinnetjes heeft ze het wel heel erg leuk, dat maakt veel goed. Vandaag lekker een rommeldagje mt jongste thuis, oudste komt net uitgeteld thuis van uitje met dr beste vriend en zijn oma, ze zijn lekker naar de speeltuin geweest. Ik op de trampoline met de jongste en nu uitgeteld voor de tv
@Glass: heel laks en nu weer. Ze zouden gisteren laatste stukje begrijpend lezen doen en starten met rekenen. Vandaag zouden we een update krijgen en de eerste resultaten. Gisteren toch geen toetsen gedaan en dus geen eerste resultaten. Maandag weer verder. Zit dat kind (en wij) weer een week in spanning. Ben er zo ontzettend klaar mee. Wat jij zegt ging hier zo lang zo. Kind gedroeg zich voorbeeldig op school en scoorde goed. Dus school zag geen probleem. Pas nu hij zich op school is gaan misdragen kan er ineens van alles. Zo irritant.
Jemig wat slordig zeg dat ze nou niet snappen dat dat extra stress geeft.. Ja ik twijfel ook nog elke dag hoor. Man en ik hebben afgesproken dat we wel direct met de juf van groep 3 in gesprek gaan, en dat ook echt blijven doen. Ik vind deze juf ook zo laks en makkelijk... Kind zou vanaf begin groep 2 werkjes uit groep 3 krijgen, want groep 2 werkjes vind ze veel te makkelijk. Zegt de juf op het 10 minuten gesprek in februari ; oh ja ik zal eens beginnen met werkjes uit groep 3.. toen viel Mn mond wel ff open ja. Gevraagd waarom niet eerder, ja ach ze klaagt niet en maakt de werkjes goed. Mja...
Hoe is t hier? Volgens man was ik afgevallen, haha die ziet het echt als er een halve kilo af is. Vandaag wel een klein stukje chocolade paashaas gegeten, maar viel beetje tegen. Wel al druk gweest, vanmorgen lekker plantjes gehaald en in de tuin gezet en dochter wil een dtukje fietsen zo. Fijne dag allemaal!
Heerlijke dag is het. Morgen nog warm en dan weer minder. Moet de hele week werken dus ik vind het prima
Wat balen suus dat school zo laks is erin. Vooral ook met die toetsen. Spanning is helemaal niet goed voor die kids. Dat klinkt wel als een pittig traject wat ze misschien willen gaan doen. Na de zomer na groep 8. Hopelijk vonden jullie snel wijsheid in wat te doen. Hier de beslissing gemaakt om toch voor ouderschapsverlof te gaan. Nu nog kijken per wanneer dat mogelijk is. Waarschijnlijk na de zomervakantie pas maar dan kan ze groep drie rustiger starten hopelijk. @Glass dat jouw man dat ziet dat je afgevallen bent. Knap hoor. En heerlijk dat het zo goed gaat he het afvallen. @Syane heerlijk dit weertje vandaag en morgen nog even echt genieten inderdaad.
Heej meiden. We zijn inmiddels alweer 2 maanden bezig hè! Goed van ons. Morgen en overmorgen weer de resultaten neerzetten? Eens kijken waar we dan op uitkomen
Hier gaat het even bagger.. Menstrutie aan de gang en ga kapot van de pijn.. eten om te verzachten.. Hopelijk de laatste keer.. ga 30 april spiraal laten zetten. Hopelijk dan van alle ellende af..
Een vriendin van mij is lovend over de spiraal. De mirena heeft zij. Hoop dat het voor jou ook zo fijn is.
Goed hè. Ik heb me vandaag alleen laten gaan.... snoep was te verleidelijk dit keer. Morgen weer strak trekken die teugels
Soms wel goed om te lezen dat iedereen zo zijn moeilijke momenten heeft, hoort erbij! Vandaag wel patatjes gegeten als avondeten maar ook 1,5 uur gewandeld.
Wat zijn we alweer lang bezig Ik heb hier al een tijdje niet gepost, omdat het afvallen eigenlijk helemaal niet zo goed gaat. Van de 3kg die eraf was, zit 2 er weer bij op. De weegschaal staat op 99,5kg en daar lijkt het te blijven hangen. Ik baal dus behoorlijk.... toch maar weer wat vaker hier posten en ideeën opdoen mbt eten etc.