ik word gek van dat klote gewicht.. ik blijf maar hangen op 96.6.. s ochtends. 96.6. even flink wezen poepen. nog steeds 96.6. 3 liter water gedronken en mezelf helemaal leeg gepiest. 96.6. me rot gezweten tijdens werk en sporten. 96.6.. terwijl ik toch het idee heb dat mijn kleren ruimer gaan zitten..
Imona, heb je eerder lang op dat gewicht gezeten? Dan kan het zijn dat je lichaam dit nu een natuurlijk gewicht voor je vindt. En daar moet je dan door heen breken. Dat kan wel weken duren. Vooral niet opgeven.
We zijn bij CenterParcs in hochsauerland geweest (Duitsland). Enorm bergachtig gebied en zelfs door het park heen is het heuvel op en af Vakantie was verder prima! Echt lekker weer gehad, leuke dingen gedaan en de kids hebben zich uitstekend vermaakt. @Imona misschien is je lichaam het vet aan het omzetten naar spieren? Omdat je kleding ook losser gaat zitten etc. Heb je een weegschaal die alleen gewicht meet of ook de rest (vet, spieren)?
Ja ik heb denk ik zeker 2 jaar of langer op dat gewicht gezeten. ja ik kan water vet en spieren en botmassa meten. misschien dat eens doen
Super! Duitsland is echt een mooi land en een gied vakantieland. Wrs gaan wij er in de zomervakantie ook weer heen.
Oh dan is logisch hoor dat je nu blijft hangen. Gewoon doorzetten! Misschien de komende weken juist niet wegen. En wat verandering in je eten aanbrengen wil ook wel helpen.
net een goed uur wezen fietsen. vanavond sporten. laat even proberen niet te wegen inderdaad.. zal moeilijk worden..
Ff wat minder wegen idd, zal je straks we zien dat het snel gaat! Mijn weegschaal is weer eens kapot en volgens mij nu voorgoed Ik merk dat ik Mn houvast en beetje kwijt ben. Ga weer ff spammen met lijstjes. 2 boterhammen, pindakaas,hagelslag, boter Appel, 5 druiven en wat yoghurt 1 musliebol 2 Volkoren pannenkoeken Krieltjes, sperziebonen en een vega bal met champignons. En nou heb ik honger... grrr. Ga maar even een glas water drinken en dan snel naar bed. Ik moet echt wat minder (fruit)suiker eten, maar het is super lastig.
Hoi dames, mag ik met jullie meeschrijven? Sinds ik ben getrouwd en zelf de boodschappen doe, bepaald wat er gegeten wordt ed, heb ik een ongezonde relatie met voedsel. Ik heb enorme eetbuien en daarnaast doe ik vaker wel, dan niet aan de lijn. Daardoor blijf ik momenteel redelijk in balans, maar ben als nog te zwaar voor mijn lengte. Ik herken me zelf in de symptomen van binge eating disorder. Meer van jullie die zich daarin herkennen? Zo ja, zijn jullie naar een arts geweest daarmee? Anyway, het frustreert me dat er geen lekkers hier in huis kan zijn, want ik eet het toch allemaal zelf op. Zo stom en zo kinderachtig. Meestal is er dus niets in huis, wat een heleboel scheelt, maar als nog komt het soms voor dat ik me helemaal laat gaan en bijvoorbeeld met de weekboodschappen van alles meeneem en dan kotsmisselijk in bed lig later. Ik zou zo graag wat gewicht verliezen en dat lukt me gewoon niet in mijn eentje. Merk dat een gewoon afval clubje me niet ligt, bij mij is het niet zo simpel van: even opletten dan maar. Ik kan ook echt niet één hapje ergens van nemen en dan niet meer. Het moet dan gelijk helemaal op.
Ik las trouwens wel een tip laatst waar ik zelf denk ik wel wat aan ga hebben: vergeet gisteren en morgen. Denk alleen na over vandaag. Dus geen voornemens als: vanaf nu heb ik nooit meer een eetbui of vanaf nu ga ik het helemaal anders doen, maar: vandaag probeer ik gezond te leven. Bij die gedachte voel ik me opgelucht. Zo van, morgen zien we wel weer, eerst vandaag maar.
Welkom @Triangel Juist in dit clubje zitten vrouwen met een wat lastige relatie met eten. De meesten willen ook echt behoorlijk wat kilo’s kwijt. We zijn al bijna drie maanden samen onderweg. Het gaat soms heel soepel en soms helemaal niet. Maar dat hoort er allemaal bij. Heb je al een idee in je hoofd over hoe je het wil gaan aanpakken?
Ja, ik lees af en toe wat mee hier maar durfde nog niet echt mee te schrijven. Maar in een gewoon clubje voel ik me niet echt thuis, zeg maar. Gewoon gezond en normaal eten. Meestal een smoothie als ontbijt, bij lunch boterhammen, in de middag iets hartigs en s avonds wat de pot schaft. Ik twijfel over IF. Of ik het weer ga doen. Als tbm lukte het me prima, maar ik sta tegenwoordig eerder op en ben actiever.
Hier weer terug na een pauze van twee weken. Veel extra gewerkt, ongezond gegeten, zorgen gehad om een dierbare waar het niet zo goed mee gaat (waarschijnlijk een depressie met daardoor veel lichamelijke klachten) Al met al niet zo lekker in mijn vel gezeten. Sinds donderdag voel me weer wat happier dus de draad weer opgepakt nu. Glass balen dat het even niet zo goed gaat met afvallen. Imona balen van dat gewicht denk inderdaad ook dat het wel verklaarbaar is als je dat twee jaar gehad hebt dat gewicht. Je lichaam ziet het als een natuurlijk gewicht denk ik. En voor de vakantiegangers heerlijk om even weg te gaan. Duitsland is een mooi land. Helemaal in het sauerland met de bergen. Man heeft deze week de boodschappen gedaan en hij vindt het te warm voor te koken zei die. Gevolg we eten de hele week maaltijd salades Of ik daar blij van wordt dat weet ik nog niet. Hij heeft wel voor veel variatie in de salades gezorgd zoals : - Pulles pork, frutti de mare, surimi garnalen, paprika, prei en ham en ei, komkommer,tomaat verschillende soorten sla , groene pesto kaas, feta, mozzarella, verschillende soorten noten. Ik laat me verassen vandaag heeft ie Pulles pork gemaakt voor morgen. Dus mijn salade ligt klaar in de koelkast heb na het werk vergadering dus eet het op mijn werk.
Hahaha Snoeki, die man van jou. En do warm wordt het helemaal niet. Vandaag nog wel maar de rest niet Goed van je dat je de draad weer hebt opgepakt!
Snoeki, lekker maaltijdsalades. En vooral als het voor je wordt gemaakt. Ik heb sinds donderdag teveel gesnoept/gegeten. Vandaag het weer goed oppakken.