Fitbit kun je tegen elkaar lopen je kan je fitbit "aanzetten" als je gaat fietsen of als je in de sportschool bezig bent. Hij kan een seintje geven (trilling) als je te weinig beweegt dat doet hij elk uur. Je kan ook je voeding bijhouden en je calorieën die je verbrand zie je (geen idee of dit helemaal klopt) Hij houd je slaap bij. Van alles dus eigenlijk
Leuk dat er weer veel gekletst is. Moest helaas werken en morgen ook dus dan lees ik ‘s avonds bij. Hier overdag goed gegaan maar vanavond friet gegeten. Wel samen 1500 kilocalorieën over de hele dag, dus dat valt mee. Morgen weer braaf verder.
Als het in je totaal past friet is het toch goed? Ik ben ondertussen weer aan het werk en heb mijn avondeten op. 2 mozzarella pannenkoeken met katenspek en een flinke hoeveelheid salade. Erg lekker en daar hou ik het tot morgenochtend vol op.
Klinkt heel lekker die pannenkoeken. Die friet past eigenlijk niet echt in mijn totaal. 1500 is eigenlijk teveel. Maar ach ja... ik heb besloten om niet super streng te doen vandaag.
Verschilt natuurlijk per persoon, maar 1500 lijkt me heel netjes. Anders ga je toch al snel richting een crashdieet?
Klinkt goed zo'n fitbit. Ga erover nadenken. Heb net een brief van het ziekenhuis binnen dat mijn zoontje 8 maart weer geopereerd gaat worden. Pfff voel dan gelijk de spanning opkomen. Trek in een peuk en eten. Zo frustrerend die verslavingen. (Ben sinds 10 aug gestopt met roken)
Oh wat vervelend zeg. Kan me goed voorstellen dat je daarvan in de stress schiet. Wel heel knap dat je al zolang gestopt bent met roken!
Gewoon doen waar je je goed bij voelt toch dat is het belangrijkste. Pannenkoeken zijn erg lekker en vullen goed. 1 bol mozzarella met de staafmixer fijn maken samen met 2 eieren en 2 eetlepels ongeklopte room en daar bak ik dan 5 pannenkoekjes van. Super makkelijk en voedzaam met vlees/vis en groente
Ja dat is een stressmomentje. Hoe oud is je zoontje en waar moet hij aan geopereerd worden? Hier mijn zoontje ook ziek. Nu 2 dagen koorts. Schommelt tussen 37.6 en 38. Niet heel erg. Maar wel aanwezig. Kind stik verkouden en hoesten Weet alleen niet goed wanneer ik de huisarts moet bellen. Hij is 9 maanden. Ene moment heel vrolijk. Andere moment huilen en wil dan alleen maar bij je zitten 1e keer dat hij koorts heeft (buiten zijn 1e enting dan)
Valt mee. Heb eerder onder begeleiding van een diëtiste afgevallen en weet wel wat voor mij werkt. Heb vandaag gewerkt en dus amper bewogen. Dan is 1500 best veel.
Rot als die kleintjes ziek zijn he. Gewoonte gevoel volgen. Als je denkt het kan nog wel, ik kijk het ff aan, dan is dat wrs goed. Als je denkt ik vertrouw het niet of het duurt te lang dan bel je gewoon de HA.
Ik ben nu nog aan het werk (zorg) en moet zeggen dat ik geen trek heb. Alleen een pizzabezorger in de lift haha dat rook erg lekker
Lastig he zelf zou ik hiervoor niet bellen maar daar heb jij niks aan. Altijd je eigen gevoel volgen beterschap hoor
Volg je gevoel. Kinderen mogen best een tijd koorts hebben maar ligt eraan hoe ze zich erbij voelen. Een zetpil kan ook helpen. Zo sneu he als kleintjes ziek zijn. Mijn zoontje is 8 jaar. Helaas is dit al de zoveelste operatie Ze gaan zijn huidige gastrostomie eruit halen en het gat (de fistel) dichtmaken en daarna dmv een kijkoperatie proberen een nieuwe fistel te maken en daar dan een nieuwe gastrostomie in de plaatsen. Word wel spannend of de hechtingen in zijn maag het houden op het moment dat ze tijdens de kijkoperatie zijn buik en maag op gaan blazen om beter zicht te kunnen krijgen. We hebben al een hoop gedoe rondom de huidige fistel gehad. Baal er zo van dat hij dit nodig heeft. Zoveel pijn en last. Dus hoop echt dat het gaat lukken en hij daarna pijnvrij gaat worden.
Jeetje wat heftig! Wat heeft hij precies dat hij nu een nieuwe moet? (Als ik vragen mag hoor!) *Ik ben trouwens even wat meer afwezig. Druk druk druk!
Hij heeft een dna fout op het stofwisselings gebied en een hersenaandoening Dandy Walker Syndroom. De aansturing van zijn spieren enz is niet helemaal goed daardoor is hij (nog) incontinent en hongergevoel werkt niet goed en krijgt daarom 24/7 sondevoeding. Vandaar de gastrostomie (maagsonde oftewel PEG) Na jaren zoeken en heel veel ziek zijn krijgt hij sinds een jaar antibiotica elke dag en andere voeding en is hij eindelijk aangekomen. Maar elk verkoudheidje griepje word hij heel ziek en kan dan niks verdragen. Nu sinds een week flink de waterpokken en goed ziek ervan dus ben benieuwd wat hij bij de controle weegt. Ps vragen mag altijd hoor.