@Caruli Gefeliciteerd! Ik weeg mezelf niet zo vaak, denk eens in de 2/3 weken. Het doet mij ook geen goed als ik zie dat mijn gewicht schommelt, terwijl het zo weinig zegt. Deze week ga ik me ook zeker niet wegen, kan goed dat je wat vocht vasthoudt. En omdat het altijd effect heeft op hoe ik me voel, bescherm ik mezelf er maar tegen.
@Caruli gefeliciteerd. Ik ben morgen zelf jarig. Maar heb het vorige week gevierd samen met mijn zoontje. Nou huisarts geweest. Antibiotica te pakken voor een week. Ontstekingswaarden waren fors hoog. Ze was verbaasd dat ik er geen koorts bij had en dat ik er nog zo lang mee heb doorgelopen (5dagen)
Beterschap Imona! Gefeliciteerd CAruli! Wat grappig veel jarigen deze maand, ik was afgelopen maandag jarig. Heb mezelf getrakteerd op 2 wijn en een stuk zelfgebakken appeltaart Nu maar weer verder haha.
Bikkel! Hopelijk knap je nu snel op met de AB. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Mocht ik het morgen vergeten
Ik heb net met 2 van de 3 kids een stuk aardbeienbavarois taart op. De rest van de dag zal ik me netjes inhouden. Vind alleen lastig om water te blijven drinken. Merk als het wat afkoelt dat ik het echt naar binnen moet wurmen
Gaat hier langzaam weer de goede kant op. De 96 komt langzaam. Weer in zicht. Heb een poosje op de 97 en 97.9 gezeten. En vanmorgen weer 96.5. Toch nog ergens goed voor die keelontsteking. Manlief vannacht ook ziek geworden. Kreeg vannacht ineens koorts. 38.5. Hij vroeg letterlijk: wil je me in de gaten houden vannacht. Dat ik niet ineens het lootje leg... Wahaha. Een echte man
Wow. Net gehoord dat een vriendin is bevallen mrt 31 weken. Zij liggen in het lokale ziekenhuis en hij kindje in hey Erasmus. Gister om 11 uur zaten ze nog voetbal te kijken en om half 4 vannacht is de kleine geboren. Net 2 kilo..
Ja is allemaal even afwachten. Wat we tot nu toe gehoord hebben is dat hij het naar omstandigheden goed maakt. Ze zijn nu in het erasmus. Verder hebben we nog niks gehoord
@Imona Gefeliciteerd met je verjaardag, vandaag jarig toch? Netjes van je gewicht. Heftig hoor, van het kindje. Hopelijk komt alles goed. Beterschap met je man..
Jakkes, mn man kwam thuis met zo'n grote gevulde koek van de versafdeling. Was erg lekker, maar ben er nu misselijk van, zo zwaar en vullend. Valt beetje verkeerd. Nu dus spijt.
Imona 65 kg | 96.0 kg | -4 kg Suus1983 85 kg | 101.4 kg | -5.3 kg 2littlemonkeys 80 kg | 101.3 kg | - 3 kg Sjorsje 80 kg | 92,1 kg | -10,1 kg Caruli 75kg | 97.3kg | - 7.8 kg Syane | - 25 kilo | - 10 kg Ienemine | -25 | -10.3kg Fee89 75 kilo | 87,3 kilo | -9,2 kilo Hatsie 67 kilo l 71 l -8,2 kg Snoeki 61kilo | 81 kilo | -5 kilo Triangel 60 kg | 73 kg | -2 kg Sorry, lang niet hier geweest... Sowieso niet op het forum door enorme drukte. Maar met de lijn is het aardig gegaan. Nog 4 kilo te gaan. Er gaan er veel hard zeg, super!