Ik heb ook een abo op de sportschool maar vind het vreselijk om alleen te moeten gaan. Dus kun je nagaan hoevaak ik al geweest ben Jammer dat we niet in de buurt van elkaar wonen. Anders hadden we met zijn alle kunnen sporten/meeten enz
Dat snap ik. Ik vind alleen bewegen ook echt geen hol aan. Nou, you never know. Ik woon centraal in NL, heel breed gezien tussen Rotterdam en Utrecht. Klinkt dit bekend voor iemand?
Morgen wordt denk ik geen goede dag. We halen 's avonds friet ivm omstandigheden waardoor ik echt geen tijd heb om te koken en af te wassen. Dus kiezen voor gemak. Merk dat het nu al effect heeft, zo van, morgen wordt toch een slechte dag dus wat heeft het dan nu nog voor zin. Ga maar snel naar bed.
Ach dan doe je het een dag erna wat rustiger aan. Hier is de knop pas om sinds eind maart. En als ik een mindere dag heb compenseer ik die een dag later weer. Ik woon in Brabant Tilburg
dat is een feit. Morgen maar een afspraak gemaakt bij de huisarts.. Slaap al jaren slecht, ritme is helemaal naar de klote door de nachtelijke zorg van mijn zoontje. Nu dat goed gaat slaap ik nog steeds maar maximaal 4 uur achter elkaar. Ben er klaar mee. En ook voor mijn obstipatie. Heb er al levenslang last van. Maar nu ondanks liters water, beweging, afvallen kan ik nog steeds niet goed af.. Slik nu 3x per week een dosis pillen ervoor maar of dat er goed voor is??? Die zakjes (krijgen mijn kids ook) krijg ik echt niet weg Dus kijken of de arts nog iets weet. En ik wil mijn b12 eens laten checken. Die was mijn reumatoloog vergeten. Wel mijn vitamine D is te weinig.
Caruli, die zakjes heb ik denk ik ook, als ik die gebruik wordt mijn verstopping alleen maar erger. Hopelijk heeft de huisarts ook een oplossing voor je slaapprobleem.
Hopelijk kan de huisarts wat voor je betekenen. Merk je nog verschil qua stoelgang of je wel of niet bepaalde producten eet? Ik denk aan zuivel, gluten..
Nee niet echt. Ik eet nu netjes. Drink 2x zoveel nu ong 2-3 liter per dag. En kan nog steeds net zo slecht als hiervoor. En doe het nu 2 maanden. Dus had onderhand wel verbetering verwacht
Ik heb ergens gelezen dat een lepel lijnzaadolie heel goed werkt. Ik ga het vanavond uitproberen. Straks uiteten bij de Euromast. We vieren vandaag dat we 12 jaar getrouwd zijn.
@sjorsje Nog gefeliciteerd! Van genoten? @Caruli Hoe is het met jou? Vandaag naar de huisarts toch? Hier gisteren lekker gegeten, vandaag weer goed opletten. Ik wil volgende week wel wat verschil zien op de weegschaal.
Ik kom net van de huisarts terug. Weer dosis medicatie voorgeschreven gekregen. Voor de stoelgang, het slapen, vitamine en voor de hooikoorts. Word knetter ervan. Dit jaar is hij heftig. Niks helpt. Dus hopelijk deze middelen wel. Mag het na 16u ophalen.
Super dat je ervan genoten hebt. Ja hoop het ook. Hopelijk werken de slaapmedicijnen. Zou een keer fijn zijn na jaren weer een nachtje slapen.