Oef, vandaag niet een al te beste dag. Door allerlei activiteiten buiten de deur gegeten, tweemaal. Morgen weer een nieuwe kans.
Moet je ongesteld worden? Misschien iets gegeten waardoor je meer gas vorming hebt? Zwanger? Blijft lastig als het ineens op komt zetten he.
Hoer vandaag een redelijke dag. O: chocopops met melk T: handje kersen L: beetje couscous met kip en roerbakgroenten T: mueslireep D: weer een beetje couscous met kip en roerbak groenten Veel water tussendoor 5 km gelopen maar vanavond. Had er ff weinig puf voor.
Wat knap dat je de kennedymars gaat lopen. Hahah en met flink wandelen mag je wel een beetje sjoemelen. Heb ik gister gedaan hahah
Wat goed bezig zeg ben benieuwd morgen naar wat de weegschaal je zegt. Ik herken het om een voorgekauwd menu te volgend dat brengt rust en duidelijkheid. Hier eet ook iedereen mee s’avonds met mijn menu. Alleen vanavond pakte het verkeerd uit. Mijn man had buiten het recept om chilipoeder toegevoegd en dan niet weinig zeg maar. Ik kon wel janken mijn dochter en ik vonden het echt te pittig en dat terwijl mij dochter daar normaal wel van houd
Imona wat raar van je kleding. Lijkt me echt een domper even. Hopelijk lucht of vocht in de buik maar dat kan haast niets anders zijn.
Das lastig he als je niet thuis kunt eten. hier ook onverwachts niet thuis met lunchen maar heb het bij een kaal broodje gehouden. Maar daardoor wel te weinig gegeten vandaag heb ik het idee.
hey meiden. ik was ook even afwezig. krijg geen meldingen meer dus vergeet dan ook te kijken. wat gaan jullie goed zeg! het gaat hier ook wel ok. blijf wel een beetje hangen. maar in aanmerking genomen dat ik niet zo lekker in mn vel zit vind ik dat even goed genoeg. probeer wel wat meer te bewegen maar met pijn is dat zo lastig. jullie fijne vaderdag!
Ik ga hem nu voor de 2e keer proberen. 2jaar geleden ongetraind meegedaan en toen verkrampte mijn spieren en moest ik helaas afhaken bij 45km. Ik hoop dot jaar verder te komen. Ik hoef hem niet perse uit te lopen, tis al gezellig om mee te doen
Imona 65 kg | 96.0 kg | -4 kg Suus1983 85 kg | 101.4 kg | -5.3 kg 2littlemonkeys 80 kg | 101.3 kg | - 3 kg Sjorsje 80 kg | 90,9 kg | -11,3 kg Caruli 75kg | 97.3kg | 87.3 | - 10kg Syane | - 25 kilo | - 10 kg Ienemine | -25 | -10.3kg Fee89 75 kilo | 87,3 kilo | -9,2 kilo Hatsie 67 kilo l 71 l -8,2 kg Snoeki 61kilo | 81 kilo | -5,5 kilo Triangel 60 kg | 73 kg | 70 kg | -3 kg Heb mijn weegdag op vandaag gezet. Eindelijk de -10kg behaald. Ik ga vanaf nu proberen om eens in de 2 weken te wegen. Nu gaat het langzamer en vind het lastig om vol te houden als ik de teller niet naar beneden zie gaan. Dus misschien geeft dar iets meer rust.. Mijn bmi is met 3.8 procent gezakt. Helaas alleen nog steeds wel in het rode vakje. Of ik ooit in het groene ga komen... moet ik 61 kg gaan wegen. Dat heb ik ooit begin tiener jaren gewogen. Mijn 4 kids hebben heel mijn lijf veranderd haha. Denk dat ik dat maar als souvenire moet gaan zien en niet teveel moet hopen op het ideale gewicht.
Nou dat was het eerste weegmoment weer Ik ben blij Begonnen op 97.5 en nu 95.0 Dus 2.5 kg eraf Nou is dit in de eerste week vaak veel vocht maar ben toch trots hahaha Zou iemand mij willen toevoegen aan dat lijstje Startgewicht : 97.5 Gewicht nu 95.0. -2.5 Streefgewicht is 80 kg
Imona 65 kg | 96.0 kg | -4 kg Suus1983 85 kg | 101.4 kg | -5.3 kg 2littlemonkeys 80 kg | 101.3 kg | - 3 kg Sjorsje 80 kg | 90,9 kg | -11,3 kg Caruli 75kg | 97.3kg | 87.3 | - 10kg Syane | - 25 kilo | - 10 kg Ienemine | -25 | -10.3kg Fee89 75 kilo | 87,3 kilo | -9,2 kilo Hatsie 67 kilo l 71 l -8,2 kg Snoeki 61kilo | 81 kilo | -5,5 kilo Triangel 60 kg | 73 kg | 70 kg | -3 kg Pantoffelheldin 80 | 97.5 | 95 | -2.5kg Goed bezig hoor. Heb @Pantoffelheldin toegevoegd
Ja moet heel gezellig zijn zeggen ze . 45 ongetraind vindt ik al heel knap hoor hopelijk lukt het nu om de 80 te doen
Wat goed, die eerste kilo's zijn zo fijn @Pantoffelheldin ! @Glass Waar heb je last van? Sorry als je dat al had verteld en ik het weer vergeten ben. @Caruli -10, jeej! Ik zou gewoon kijken of het lukt om een gezond bmi te krijgen. Dat zou wel super zijn he. Maar ook een hele lang weg. Maar goed, het hoeft allemaal niet in een paar weken.
Ja wie weet red ik dat ooit. Maar ga nu niet voor 60kg streven want dat ben ik bang dat de lat te hoog is en ik weer niet slaag.
WoW, 45 km ongetraind dat doe ik je niet na. Hier is het nog steeds prut. Heb mijn goede flow en patroon losgelaten een paar weken terug en krijg me er niet weer in. Zo irritant en vooral balen van weer wat kilo’s erbij terwijl ik zo hard heb gewerkt voor die -10 . Stom stom stom en kan echt alleen maar mezelf er op aankijken.
Oh dat is balen meis. Hopelijk krijg je je drive snel weer wat terug. Is inderdaad zonde van de kilo's. Maar je kunt het! Min 10kg is al heel knap.