Heftig Caruli. Hopelijk gaat alles goed.. ( en ik vind buisjes bij dochter al spannend Pff ) Heb me nog niet gewogen, vergeten en heb al 2 bakken koffie op. Morgen maar dan zat ik de weegschaal wel klaar. Mijn man is heel magee, nou ja nu niet meer zo erg. En eet wat ie wil. Heel frustrerend is dat, komt ie weer thuis met een zak chips oid. Moeilijke momenten maar daar doe ik niet meer aan mee.
Spannend das trouwens wel snelle service dezelfde dag in huis haha. Veel beterschap voor je kindje. Dat het maar gauw zomer word en al die rot virussen uit de lucht zijn.
Vreselijk oneerlijk he dat de een kan eten wat ie wil en wij al aankomen van het kijken naar een frietje.. Hier ook nog niet gewogen. Denk dat ik maandag begin ermee, nieuwe week frisse start
Heeft iemand tips voor een caloriearm gezond en zoet ontbijt ? Ik pak vaak een banaan maar dan heb ik vrij snel honger Vandaag op de planning Banaan o Halve boterham met plakje kaas en gebakken ei t Salade met chili kip l Fruit met yoghurt d Savonds halve komkommer met gekookt ei Gisteren toch gezondigd plakje paasstol gegeten Voor de rest banaan druiven o Eetlepel rijst 200 gram kip en 250 gram groente l Bakje aardbeien yoghurt met ananas en druiven d en nog een banaan en een plak paasstol met spijs een flinke ook Iemand nog tips voor tussendoor wat is jullie dagmenu voor vandaag ?
Ok vandaag: O. 200 gr. Kwark T. 2 gekookte eieren L. 1 boterham jam en 1 Mexicaanse wrap nog van gisyeravond T 1 ontbijtkoek D soep met 2 boterhammen T klein schaaltje kwark
Ja, lekker he? Hier ook. Ben 2 week geleden begonnen en nu 3 kilo kwijt. Het begin is er. Maar een heel slechte nacht gehad weer, misschien maar 2 uurtjes geslapen. Heb mijn fitbit nu om, maar het enige wat ik wil is slapen haha. Kan niet, moet werken. Julian was zo ziek vannacht, bleef maar ijlen van de koorts. Wordt nu gelukkig lekker verwend door opa en oma en hopelijk vanmiddag op tijd naar huis, zodat ik zelf lekker bij mijn zieke mannetje kan zijn. Wordt wel een lastige dag vandaag ben ik bang. Ben mijn lunch vergeten mee te nemen in alle hectiek en in hier heb je alleen maar ongezonde dingen. Dat wordt dus moeilijk tussen de middag. Kijken of ik er iets redelijks uit kan halen.
Oh jee. Wat een ellende.. Helemaal mrt slaapvertrek. Hier vanmorgen mijn zoontje ook heel zijn bed ondergeapuugd. Zat er helemaal onder. Zelf ook. Slaapzak. Pyjama. Romper. Zijn hals. Zijn haar. Maar hij is er niet eens wakker van geworden. Dus ik zag het vanmorgen pas. Wie weet hoe lang hij er in heeft gelegen.. Had gelukkig mijn eten gisteren al klaar gemaakt. Ben nu ook op mijn werk maar is heel rustig (werk in een zwembad bij roompot vakantiepark) Zit nu dus een voedingsschema te maken voor een hele week. Met calorieën er bij tellen. Dat wil ik dan een maand volhouden en dan kijken wat er gebeurd. Proberen tussen de 1800 en 1900 calorieën te blijven. Ik heb die houvast echt nodig gewoon. Heb al genoeg aan mijn hoofd. Als ik dan ook nog moet bedenken wat ik elke dag niet gaan eten..
@Caruli wat heftig zeg! Kan mij voorstellen dat je dan zin hebt in een peuk en wat lekkers. Je bent al zo lang gestopt, volhouden! Gewoon lekker hier je gedachten wegschrijven en een blokje chocolade kan echt geen kwaad @Imona wat sneu! Mijn jongste slaapt ook overal doorheen; plassen in bed, kotsen.... hij stond vannacht opeens naast mij, helemaal in de war. Bleek dat hij enorme koorts had, vanochtend nog (39 graden). Dus vandaag ben ik thuis met een ziek kindje en ik ben niet de enige geloof ik Ik ben ook 3 ons afgevallen Nog geen idee wat wij vandaag geen eten... moet wel zeggen dat ik super blij ben met onze airfryer voor het bakken van krieltjes en patat. Scheelt behoorlijk in de kcal en vet!
Ja die airfryer is echt geweldig Dochter is ook al ziek maar wel naar school met zetpil en puffers. We hadden wel een goede nacht tot ik om 5 uur man ineens een sprintte zie trekken ik dacht die moet spugen. Maar nee het alarm van zijn werkbus ging haha. Ik ben al wel wat afgevallen sinds een maandje maar dus geen idee hoeveel. Ik ben heel veel aangekomen door een combi van medicatie, stress en ik bleek een hele trage schildklier te hebben. Nu een maandje meds en het werkt goed gelukkig
Allemaal zieke kindjes ja. Vind het wel sneu, ook voor die andere 2, wij zouden volgende week naar Texel gaan, maar hoop dan niet dat hij (of iemand anders) nog ziek is, want dat is natuurlijk niet leuk dan.
Ah wat sneu al die zieke kindjes. Heel veel beterschap en sterkte voor de mama's. Slaapgebrek is niet tof.
Hier een weekschema gemaakt: Maandag: O: 200 gr magere kwark en banaan T: 1 appel + handje nootjes L: 3 boterhammen T: 2 rijstwafels pindakaas D: gewoon normaal T: 200 gr magere kwark of yoghurt Totaal: ongeveer 1851 calorieën Dinsdag: O: 200 gr kwark net banaan T: 1 boterham jam L: 3 gebakken eieren met paprika en maïs en 1 boterham T: 2 rijstwafels pindakaas D: gewoon normaal T: 200 gr magere kwark Totaal ongeveer 1709 calorieën Woensdag: O:200 gr kwark en banaan T: appel en handje nootjes L: 100gr gehakt en 2 boterhammen T: ontbijtkoek D: normaal T: 200 gr kwark Totaal 1716 calorieën Donderdag: O: 200 gr kwark en banaan T: 2 gekookte eieren en paprika en komkommer L: 3 boterhammen T: ontbijtkoek D: normaal T: 200 gr. Kwark Totaal 1610 calorieën Vrijdag: O: 200 gr kwark en banaan T: 1 boterham L: 100 gr gehakt en 2 boterhammen T: 2 rijstwafels pindakaas D: normaal T: 200 gr kwark Totaal 1680 calorieen Zaterdag: O: kwark en banaan T: 2 gekookte eieren met paprika en komkommer L: 3 boterhammen T: appel en nootjes D: normaal T: kwark Totaal 1694 calorieën Zondag: O: kwark en banaan T: ontbijdkoek L: 3 boterhammen T: 2 rijstwafels pindakaas D: normaal T: kwark Totaal 1667 calorieën. Nu heb ik voor diner ongeveer 50p calorieën gerekend. Maar dat zal de ene keer meer zijn dan de andere keer. Maar daar is ook wel ruimte voor. Ik ga dit een maand proberen en dan kijken wat er gebeurd. Heb nu ook wel ruimte vpor een snoepje of koekje tussendoor. Maar dat probeer ik natuuijk niet te doen.
Hier is een griepgolf gaande op school én krentenbaard geconstateerd... 1 dikke ellende! Ik was van plan om zaterdag te gaan zwemmen met de kids en vriend, maar dat feest gaat waarschijnlijk niet door. Vanavond wordt het waarschijnlijk pasta met een kip cordon Blue. Iets wat beide kids lekker vinden en hopelijk eet de jongste dan iets. Voor mijzelf een klein beetje pasta en een flinke berg broccoli en tomaatjes
Goedemiddag ik ben weer terug van mijn werk en mag om 17.00 weer beginnen. Vanmorgen was de weegschaal gewoon 1.1kg lager! Dat is heel fijn om te zien Caruli heftige operatie heel veel sterkte hoor. Glass Ja frustrerend he sommige mensen kunnen alles eten. Suus1983 LEuk dat je je fitbit om hebt! Vind je het leuk om vrienden te worden via fitbit dan kunnen we tegen elkaar lopen als je dat leuk vind. Goed hoor 3 kg in 2 weken fijn is dat zo een vliegende start. onee wat je ga nu als lunch eten? Imona Super goed dat er weer 300 gram af is! O nee bij jou ook al zieken beterschap hoor. mooi menu heb je gemaakt vind je het lastig om je eraan te houden? Mamaa6 Heb je genoeg aan je menu? 1 banaan zou ik ook niet genoeg aan hebben als ontbijt. eet je geen warm eten? OF was dat toevallig dat het zo uitkwam. 2littlemonkeys goed bezig! ja scheelt dat nu echt met een airfryer? ik heb altijd het idee dat het weinig verschil maakt. Ik heb vandaag gegeten/gedronken ontbijt 2 gekookte eieren met mayo met mayo komkommer en wat zure augurken kom koffie met wat slagroom lunch 2 mozzarela pannenkoeken met vleeswaren handje tomaatjes en een groot stuk komkommer. en in totaal 1.5liter water. Straks om 16.00 neem ik een grote kom bloemkoolsoep met wat kaas. diner (in de auto) neem ik denk ik iets van vis in een salade of op koolhydraatarm brood ook neem ik nog een koffie met slagroom en wat walnoten als ik trek heb.
Weet nog niet of ik het moeilijk ga vinden. Heb hem echt net op mijn werk zitten maken. Dus we gaan het zien. Het geeft me in elk geval wel veel houvast. Dat heb ik echt nodig.