darminfectie baarmoederontsteking of wat? koorts!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Amfy, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

sinds eergister heb ik wat verhoging 38,4/38,6 van morgen was hij wel weer 37 dus een goed teken om 4 uur was de verhoging weer terug dus ik maak me wat zorgen.

ik heb wel sinds eergister diaree en er word gedacht aan een darm infectie.omdat ik geen pijn heb ik mijn baarmoeder bijna niet vloei (nog minder als op het eind van een menstruatie)
    wel heb ik heel erg veel last van mijn darmen.

de vk die mijn controlles doet is een ongelovelijke botte boer en vind alles wel goed volgens mij dus heb ik contact met huisarts gehad en vanavond met de huisartsen post die willen het aankijken tot morgenochtend heb ik dan nog verhoging moet de kraamhulp bellen.

kan een beetje verhoging veel kwaad?

ik drink genoeg en eten wil ik wel maar durf ik niet omdat ik zoveel pijn in mijn darmen heb.

2. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Hmm, als je het zelf niet vertrouwd zou ik toch nog even de hap bellen hoor.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

net maar weer gedaan maar ze horen nog niets verontrustends. juist omdat ik geen pijn heb of iets anders echt alleen mijn darmen

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Volgens mij hoort een kraamvrouw inderdaad geen koorts te krijgen..

Ik heb zelf een baarmoederontsteking gehad en eigenlijk had ik geen pijn en ook geen koorts, ik liep alleen letterlijk helemaal leeg en ik stonk onwijs down under. Ik vloeide, niet normaal.

Tja lastig, zou het even aankijken maar als je het niet vertrouwd gewoon op je strepen gaan staan. Sterkte!

5. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Kraamvrouwenkoorts gehad en dat is niet tof :(
    Na de bevalling steeds verhoging gehad, rond de 38,5
    En ineens werd het 39.9 en werd ik echt heel ziek.
    3 dagen in het ziekenhuis gelegen aan een sloot antibiotica
    en daarna nog 14 dagen thuis aan de medicatie.

Laat het alsjeblieft goed in de gaten houden!
    Wil de botte VK niet luisteren, dan naar de HAP.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Ik zou wel een dokter laten komen.

Juist om echt uit te sluiten dat je geen ontsteking hebt.

Je hebt een kleintje om voor te zorgen dus moet je als moeder ook echt niet heel erg ziek worden. Beter te vroeg ( en voor niks) dan te laat.

7. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Amfy, hoe is het nu met je?

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hmm, ik heb net na de bevalling CMV gehad. Is 4 dagen na Ella's geboorte begonnen met 38,5 koorts en heeft een 3-tal weken geduurd, 's avonds had ik bijna 40 koorts.

Heeft ook anderhalve week geduurd eer ze gevonden had wat ik had en viel ook niets tegen te doen, maar leuk is anders.

Laat het dus goed nakijken, blijf aandringen, want het is rot om je slecht te voelen én niet te weten wat je mankeert.

Veel beterschap!

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik had uit eindelijk een darm infectie deze is nog steeds niets over helaas dus we hobbelen gewoon door

10. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Heel veel beterschap.

11. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    De eerste 6 weken na een bevalling mag een kraamvrouw geen koorts maken.
    Hier was de regel. alles boven de 37,5 is koorts en moest ik naar het ziekenhuis.Ik had 1 dagn verhoging en dat was 37,3 graden.
    Gelukkig was het einde dag weer lager.Normale temp hier 36,5 graden.

12. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Beterschap Amfy! Hopelijk ben je er snel van af.

13. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik kreeg na anderhalve week ook ineens koorts (38.5) en giga buikpijn. Ik dacht eerst ook dat het m'n baarmoeder was, maar na een controle op de HAP bleek ik een blaasontsteking te hebben....

Deel Deze Pagina