Ongelofelijk he? Genoeg mogelijkheden om haar dingen te blijven doen, wat had ze dan gedacht? De hele dag miniNooNoo mee op sleeptouw en dan papa en mama 's avonds opschepen met een overprikkeld kind zeker. Echt, we vonden het zelfs oke dat ze bij haar thuis zou oppassen (50 minuten rijden) zodat ze thuis gewoon haar dingen kon doen. Ik ben echt woest, ik had nooit gedacht dat m'n moeder zoiets zou doen :x Ik heb veel moeite om ons meisje bij m'n schoonouders achter te laten en heb hier veel over gepraat met m'n moeder. Vond ze oprecht heel erg voor me en ze stelde voor of miniNooNoo een andere dag naar het KDV kon zodat zij vaker zou oppassen dan schoonouders en ik er dus een fijner gevoel erbij had. Ik was zo dankbaar... Vorige week stuur ik schoonouders en m'n eigen ouders een emailtje met wat tips en trucs, heel simpel en gewoon een handige leidraad over o.a. voeden en slapen, we willen toch allemaal het beste voor dat kleine meisje? Die is dus schijnbaar compleet verkeerd gevallen (al speelt er meer, maar dat wil ik hier niet neerzetten want echt te privé, heeft ook niets met miniNooNoo te maken) en nu wil ze niet meer oppassen. Ik voel me zo vreselijk in de steek gelaten, goeiendag zeg. 1,5 week van te voren!! Ik heb gevraagd of ze enig idee had wat voor consequenties dit heeft, uiteraard kreeg ik daar geen antwoord op. We hebben vorige week het KDV gelijk gebeld of miniNooNoo er een extra dag heen kan, voor 80% zeker kan dit, aankomende week horen we meer. Maar ja, das pas vanaf oktober, en ik ga in september alweer aan het werk, zitten we nog weer met die opvang dus. Ik hoop ZO dat miniNooNoo per dan al naar het KDV kan, maar ik heb er een hard hoofd in. Uiteindelijk komt het er op neer dat NooNooman en ik nog meer vakantiedagen moeten opnemen (en uiteindelijk maar 2 en 3 dagen in de week aan het werk zijn) en we straks een verdubbeling van de opvangkosten hebben. Ik ben zo boos en teleurgesteld, ze zou nog meer avondjes oppassen (dat hadden we al vastgelegd), maar met veel pijn en moeite heb ik gelijk andere opvang geregeld. Op zo'n onbetrouwbare oppas zitten we echt niet te wachten.
@NooNoo Oh kan me voorstellen dat je boos bent zeg! Alsof het nu niet "leuk" genoeg is ofzo.. Zielig eigenlijk ook voor je meisje dat er nu zo op die manier gedacht wordt. Alsof het haar schuld is dat ze ook maar een baby is die gewoon regelmaat nodig heeft. Hoop dat het gaat lukken met het KDV. Dit is al helemaal geen leuke start om weer aan het werk te gaan. @Gewichtopmerkingen!!! Gelukkig!!! Weinig gehad, maar jeeetje wat kan ik daar slecht tegen. Wat bezield die mensen om daarover opmerkingen te maken. Slapen hun nou snachts beter omdat ze tegen een net bevallen vrouw hebben gezegd dat ze nog een buikje hebben. Serieus kan dat niet begrijpen.
Jeetje NooNoo....kan me voorstellen dat je pissed-off bent!!! Hadden ze mij ook niet moeten flikken hoor....
die opmerking kreeg ik van mn zusje. Was om 8.05 bevallen en om 11u mochten we al naar huis, dus zal zo rond half 12 zijn geweest. "Zo, het lijkt wel of je nog steeds zwanger bent!" en bedankt he, ze is er nog geen 4u uit!