Zeker vind ik mijn man nog aantrekkelijk, hoe ouder hij wordt, hoe leuker ik um vind haha. Zijn figuur is nog altijd prima, geen kilo teveel, hij verzorgt zich goed, ruikt lekker, gespierd... niks te klagen!
Nee, maar heb ik ook nooit echt gevonden. Niet dat hij lelijk is ofzo hoor Maar net als wat iemand op de vorige pagina schreef, ik ben echt op het karakter gevallen! En hij op dat van mij
Zeker weten! Ik kreeg wat met hem toen hij nog een "jongetje" was en ik een "meisje". Hij was 17 en ik 15. We zijn nu 10 jaar verder en beide lichamelijk volwassen geworden, dus nog aantrekkelijker. Ik vind het ook het mooist als hij zijn gezicht niet helemaal glad scheert, maakt hem voor mij nog aantrekkelijker
Oeh toch wel confronterend hoor, zowel dit topic als het zoentopic. Ik ben 8jr samen geweest met m'n (nu) ex-man, maar achteraf gezien was het eigenlijk alleen een vriendschap ipv een huwelijk. Het gevoel van lekkerding/aantrekkelijk vinden en het tongzoenen enzo, was er eigenlijk met een paar maandjes al wel vanaf. En ik twijfel eigenlijk zelfs of dat er ooit geweest is. Toch gek om daar pas na zoveel jaren achter te komen.
Ik vind mijn man na 10 jaar nog steeds lichamelijk aantrekkelijk. Toen ik hem leerde kennen, was hij echt broodmager (64 kg en 1.80cm). Sinds hij gestopt is met roken, weegt hij 80 kg en vind ik hem een stuk aantrekkelijker...als ik tegen hem aan lig, ligt het iig een stuk zachter, dan toen hij zo mager was.
blij te horen dat ik niet de enige ben hahaha. enige moment waarop hij heel aantrekkelijk is als hij een pak aan heeft, met onze bruiloft was ik helemaal verliefd op hem, toen zag hij er zo mooi en goed uit hihihih. helaas de rest van de tijd/leven loopt hij in korte broek en tshirt (ook al shet sneeuwt)
haha moet wel heel erg om lachen. Nou wat zal ik zeggen. 5 jaar terug had hij een mooie bouw.En nou zit hij bijna dacht en nacht op de bus en is erg uit ge kluiten gegroeid. eet snel ongezond op zijn werk.Dus wilde wel dat de buik wat minder word.Maar hij is onwijs lief en ze koppie is wel erg schattig
Mijn vriend heeft vroeger fanatiek aan windsurfen en tai boksen gedaan. Toen we elkaar leerden kennen, was hij net gestopt, maar nog steeds in shape. Nu, 10 jaar later, zijn de opgepompte spieren verdwenen en is hij atletisch met zichtbare spieren. Hij is lasser/monteur en loopt de hele dag in overal. Als hij dan 's avonds vies thuiskomt, steken zijn blauwe ogen en blonde haar mooi af bij zijn vieze kleren en gezicht. Ook wanneer hij opgedirkt is in hemd en colbert jasje vind ik hem erg knap. Wij hebben een normaal zoenpatroon
hier ook 1! ik ken mijn vriend pas 3 jaar dus hij is voor mij lichamelijk niet veel veranderd, mss een klein beetje aangekomen, maar hij kan dat zeker hebben. Hij is nog steeds goed in shape, ook zonder wasbord. Het enige dat misschien mist is een lekker zonnig kleurtje. Vroeger vond ik mannen met borsthaaar echt vies, maar sinds mijn vriend is mijn mening lichteijk bijgesteld. haha dit brengt mij ook weer op een idee, is er al een show je partner topic?
Yup,ik vind hem nog steeds aantrekkelijk. Zeker als hij zijn haar los doet. Hij heeft lang haar en een enorme bos witblonde krullen. Hij heeft een klein buikje wat wel kleiner word omdat hij zoveel sport. Eerlijk gezegd kan dat buikje mij niets schelen,ik ben toch wel wild op hem. (Zeker in een bepaalde periode in de maand...) Oh ja en hij heeft een ontzettend strakke kont omdat hij echt heel veel fietst. Dus dat komt er ook mooi bij
Ja ik vind mijn vriend elke dag super sexie (hij is ook redelijk gespiert daar hou ik ook van) maar wij zijn ook nog niet heel erg lang bij elkaar(halfjaartje) dus ik ben nog in de super verliefdheidfase
Mijn vriend was de laatste jaren aardig aangekomen (we zijn samen zwanger hé schatje, eehhmm) en ik moet eerlijk zeggen dat ik hem daardoor lichamelijk minder aantrekkelijk vond dan toen we iets kregen. We waren allebei enorme sportbeesten en na mijn zwangerschap was ik de enige die dat weer (aardig) oppakte. Hij had altijd prachtige schouders en een mooie buik en die waren compleet verdwenen. We hebben hierover wel gesproken en hij baalde er zelf ook enorm van. Nu is hij begonnen met hardlopen en propt hij zichzelf niet meer zo vol en dat is te zien. Ik vind hem nu weer écht een mooie man en krijg zelfs vlinders als ik hem in zijn bokser zie rondlopen Ik kan ook niet wachten om na de deze zwangerschap weer aan het sporten te gaan. Misschien dat sommigen mij hierdoor oppervlakkig vinden maar ik vind het gewoon belangrijk dat je in een relatie óók zorgt dat je aantrekkelijk voor elkaar blijft.
Ik heb m nooit sexy gevonden want dat is hij gewoon niet Maar ik houd intens van hem. En ja de vlinders zijn behoorlijk afgenomen, dat komt de lust niet ten goede.. maar dat geeft niet, we weten wat we aan elkaar hebben, zijn gewoon 1.
Oww..ik vind hem nog altijd overheerlijk, ook mét buikje en we zoenen ook nog heel vaak. Ik zou niet zonder willen
Ik vind mijn man zeker nog aantrekkelijk, maar dit heeft voor mij niet alles te maken met het uiterlijk. Wel des te meer met het totaalplaatje. Als ik hem in z'n joggingbroek, verwassen t-shirt en z'n screech-coupe miniNooNoo zie verschonen of de fles zie geven dan kan ik alleen maar denken: wat een geweldig leuke vent ben je toch! Voor z'n werk gaat ie al elke dag in pak, dus ergens is dat niet zo heel bijzonder meer, maar toch straalt ie dan weer iets heel anders uit, iets waar ik ook weke knietjes van kan krijgen.
Jaaa, absouluut! Hij is in die jaren wel wat aangekomen, wat hem zeker ten goede heeft gedaan! Als ik hem nu eens lekker vast pak, zijn het geen botten meer die ik knuffel maar knuffel ik mijn vent! Als hij onder de douche staat, kom ik altijd nog even gluren en denk ik nog steeds 'wat heb ik toch een lekkere vent'!
Ja je word allemaal ouder met de bijbehorende kwalen en minder mooiheden ik denk dat aantrekkelijkheid in uitstraling zit , iemand zonder uitstraling hoe knap deze dan ook is zal voor mij nooit wat kunnen zijn, zo inhoudsloos zeg maar, dus ja 20 kilo meer of minder kan er niet voor zorgen dat zijn uitstraling veranderd (of hij moet er zelf niet happy mee zijn dan kan dat dat wel beinvloeden) Mijn man is met mij getrouwd op mijn "lelijkst" net zwanger van de tweede en nog veel te dik van de eerste, stijf van het vocht maar gelukkig kon hij daar doorheen kijken en heeft hem opgeleverd dat ie nu een dunnere vrouw heeft (zal niet zeggen mager want dat zal ik nooit worden haha en houd hij ook niet van) en zelfs met mijn chronische ziekte die ook niet bijdraagt altijd aan mijn uiterlijk vind ie me knap en ie ie verliefd op me, hij zegt altijd dat ie nog elke dag vlindertjes krijgt van me...