N.a.v. het Zoentopic....

Discussie in 'De lounge' gestart door Sallie, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Laten we ook even vooropstellen dat ik mijn reactie puur op het uiterlijk geschreven heb. Uiteraard is er veel meer waardoor ik mij tot hem aangetrokken voel, zo erg ben ik ook weer niet haha;)

We worden allemaal ouder met de daarbij behorende gebreken maar er is ook stukje waar je zelf nog wat aan kan doen. Ik vind het belangrijk voor zowel hem als mijzelf dat we er goed uit blijven zien voor elkaar (hij overigens ook hoor:D). Dit houdt in dat we er graag goed verzorgd bijlopen, lekker ruiken, mooie kleren dragen en goed voor ons lichaam zorgen. Ik hou zielsveel van mijn lief maar ik voel me gewoon fysiek meer tot hem aangetrokken zonder buikje.

2. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ik vind trouwens bijna geen enkele man mooi en zeker niet sexy. Sorry meiden ik bedoel het niet pesoonlijk ;)

3. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik vind mijn man ook nog steeds een lekker ding:) Maar in de zomer wel wat meer dan in de winter. Dan heeft ie een bruin kleurtje en dat staat hem heel goed. En vooral als we dan gaan stappen of uit eten gedaan en hij heeft gel in zijn haren, ziet ie er goed uit. Doet me dan weer denken aan onze verliefdheidstijd..
    We zoenen nog wel, maar alleen tijdens de seks (of van tevoren;)).

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik vind mijn vriend echt prachtig :cool: Een knappe, grote, gespierde vent met prachtige ogen. Nog steeds hartstikke verliefd dus.
    We zijn nu 6 jaar samen (hij was 18 en ik 17) en eigenlijk vind ik hem de laatste jaren steeds aantrekkelijker worden.

Nou einde lofzang haha. :)

O en zoenen doen we nog iedere dag.

5. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Tuurlijk, maar ik bén gewoon heel aantrekkelijk :D Vanmorgen hebben elkaar nog om de oren gemept met de vliegenmepper en zo hebben we iedere dag wel weer een verzetje hahahaha

Vliege, vliege, a'k oe kriege, a'k oe kriege, slao'k oe plat, dwars veur 't gat:D

6. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Ik vind mijn vriend nog altijd aantrekkelijk (na 8 jaar) :)

7. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    een beetje positiever over jezelf zijn he ;), Ik vind je best een mooie vrouw hoor.

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dankjewel hihi maar snap zelf wel dat ik wat voller ben (wat niet erg is hoor :D ) houd mijn man ook van, maar eerst had ik maat 50/52 en nu gelukkig niet meer maar nog steeds geen maatje 36 ofzo en dat hoeft ook niet meer.. dat heb ik gehad..

en ja mijn ziek zijn zorgt vaak snel voor blauwe plekken, blauwe kringen onder mijn ogen e.d. daar zie je niet altijd even fris en fruitig door uit, daar baal ik wel eens van, gelukkig bestaat er als ik wil goede make up en dan scheelt het wel.

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik vind mijn vriend ontzettend sexy en aantrekkelijk. Nou ja als hij ongeschoren, in zijn ranzige kleren uit het werk komt niet zoo. Maar als hij weer lekker geschoren is en in zijn normale kleren. Super lekkere vent!

10. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Mijn vriend doet ook aan bankdrukken, maar dan iedere avond voor de TV;):D.

En aantrekkelijk...soms wel, soms absoluut niet. Ligt eraan wat hij doet en zegt. Aantrekkelijkheid zit 'm niet alleen in het uiterlijk vind ik, maar ook in gedrag.

11. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind mijn man lichamelijk aantrekkelijk, hij bezorgd me nog steeds die ene kriebel. Hij heeft zulke mooie ogen. Hij heeft donker haar en hele lichte ogen, mooie gebruinde huid, geen buikje... etc etc.

Ook hier geldt naar mate hij ouder wordt, ik hem aantrekkelijker vind worden.

12. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    100%;)

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    eerlijk? nee ik vind mijn man nu niet lichamelijk erg aantrekkelijk,maar dat komt mss doordat hij 138 kilo weegt.hij heeft nu ook altijd een heel onverzorgde baard (scheert zich eens in de week hooguit). toen wij verkering kregen woog hij 104 en hij is heel groot en breed en grof gebouwd. hij was toen dus echt superslank en ooooohhhhh wat was hij sexy. ik houd moed dat hij de kilo's nog eens kwijtraakt

14. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Hahaha hier nu ook hoor :) dan hoor je opeens een geronk je kant op komen en dan is hij weer in slaap gevallen ;)

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    komt totaal niet bekend voor hoor maar goed ondanks dat ik het niet altijd even leuk vind (vooral als ik de film dan erna kan gaan uitleggen ;) )snap ik het wel mijn man staat vaak om 4 uur ergens op om later om 19-22 uur ergens thuis te komen dan zou ik ook liggen snurken als ik dat moest doen haha maar goed hij doet het ook gewoon als ie in de winter niets te doen heeft hoor dus hij vind het wel een handig "excuus" haha

16. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ik ben zot van mijn man, hij is ietsje bijgekomen maar dat kon zeker geen kwaad :)
    Hij is Latino, vind ik nog zaliger :)

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dit had ik kunnen schrijven, alleen zijn we 8 jaar bij elkaar ;).

Ook ben ik het met de meiden eens die zeggen dat voor jezelf zorgen belangrijk is, ik vind best dat hij als we samen weggaan iets leuks voor me aan mag trekken, ik doe ook iets leuks aan, verzorg mijn haar en doe make-up op. En iemand anders zei dat intiem zijn (niet sex maar masseren, praten, samen douchen) ook belangrijk is, daar ben ik het zeker mee eens. Als we allebei thuis zijn (hij is vaak weg voor werk) douchen we denk 3 van de 5 keer samen, automatisch. Nu kan het nog haha.

18. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Mijn man is knap, vooral als hij lacht. Zijn lichaam is getraind, dus het klinkt aantrekkelijk.......maar ik ben al zoooooo lang bij hem (17 jaar:$) dat ik het niet altijd zie. Hij is vanzelfsprekend, de spanning is weg.

19. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier exact hetzelfde alleen de baard niet. :(

20. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ik ben eigenlijk nooit echt op zijn uiterlijk gevallen, sterker nog, hij was bijna het tegenovergestelde van wat ik aantrekkelijk vond :) (heel dun, onverzorgd, onzeker en verschrikkelijke kleding). Wel had hij toen al een mooie lach (met van die leuke lachrimpeltjes in zijn gezicht) en mooie ogen!
    Intussen is zijn kledingstijl enorm verbeterd en verzorgt hij zichzelf een stuk beter, maar het is nog steeds niet zo dat ik het een lekker ding vind (ik vind nou eenmaal een ander type echt sexy), maar ik mag tegenwoordig wel graag naar hem kijken :)

Deel Deze Pagina