N.a.v. het Zoentopic....

Discussie in 'De lounge' gestart door Sallie, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik heb mijn vriend nooit super aantrekkelijk gevonden. Klinkt dat heel slecht? We waren eerst vrienden voordat we bij elkaar kwamen en vond vooral zijn innerlijk ontzettend aantrekkelijk. En dat is alleen maar gegroeid. Vind het ook niet zo erg dat hij niet zwaar sexy is, dan hoef ik me ook niet onzeker te voelen. Voel me gewoon honderd procent op mijn gemak bij hem en ben nog steeds, na tien jaar, erg verliefd. Hij is gewoon een leuke man om te zien, maar ik zou geen poster van hem boven mijn bed hangen;);)

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

welterustenkusje krijg ik ook elke avond:):):)anders kan ik niet slapen hahaha:):)

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha hier ook altijd even een kusje soms komt ie me even "instoppen" heerlijk hoor, voel me dan altijd zo veilig en klein en met 183 cm is dat wel eens fijn ;) (deden mijn ouders vroeger ook altijd dus ben gewoon een verwend nest geworden ;) :D )

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Nou nee ik vind mijn vriend niet meer zo aantrekkelijk als toen ik hem leerde kennen.
    Dat komt voornamelijk omdat hij zo'n 25 kilo is aangekomen in de tijd dat we een relatie hebben...
    Vind hem nog steeds knap, maar ik vond hem toen knapper.
    Maar hij is wel heel lief hoor, dat is voor mij toch nog steeds het belangrijkste. :)

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha ja leuk is dat he :D:D:D

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    mn vriend heeft al het nodige ondergaan en is daarom ook niet zo heel gespierd dus eerder dun/slank. Vind hem ook niet een super hunk/model maar voor mij is hij wel de knapste al is het door zn lieve lach, goede hart en humor!

7. mroos

mroos Niet meer actief

Ik vind mijn man nog steeds lichamelijk aantrekkelijk, hooguit iets te wit.
    Mijn man is in de 6 jaar dat ik hem ken alleen maar aantrekkelijker geworden, zowel zijn lichaam als gezicht, typisch zo'n man die met de jaren aantrekkelijker wordt;).

8. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    JAAAAAA
    Mijn vriend was toen ik hem leerde kennen erg dun. Hij is nu wat kilo's aangekomen, nog steeds erg dun, maar neit meer mager. Vindt hem nu echt sexy, vooral bijvoorbeeld in spijkerbroek zonder shirt :p

@Isademi & Hadis50: Hier ook altijd welterusten kusje. Fijn moment. Net als het dagelijkse kusje bij weggaan naar werk en thuiskomen!!

9. Mayon

Mayon Niet meer actief

O dat doen wij niet een welterusten kusje, wij liggen lepeltje ;)

10. Maia

Maia Niet meer actief

ja! Hij heeft als hij het druk heeft op z'n werk z'n momenten dat hij zichzelf een beetje laat versloffen, maar dat komt niet vaak voor en daar zeg ik wel snel wat van als ik dat merk maar ja, ik hoef maar naar hem te kijken of ik word weer helemaal blij :) er is zeker nog lichamelijke aantrekkingskracht.

11. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Wij gaan altijd samen slapen, lekker knuffelen en zoenen (en meer ;) ) voor we hand in hand in slaap vallen, heerlijk :)

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja! Ik kijk nog erg graag naar hem :D
    Door ziekte is hij alleen wel een kilo of 5 afgevallen, wat ik iets minder mooi vind want hij is nu zo magertjes.
    Niet schriel, daar heeft hij de bouw niet voor, maar er mag wel íets meer vlees aan zitten.
    Dus even volproppen hahahaha.

13. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Zeker weten vooral zijn body en zn mooie huidje haha kan ik echt van genieten. Wat is een echt mannen lichaam toch mooi mjammie!

14. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    jaaaaa mijn mannetje is lekkerrrrr!!! Ik vind hem nog steeds een lekker ding en mooi gebouwd, lekker kontje...mooi gezicht. Zelfs dat hij nu een klein buikje heeft, deert me niet. Dat hoort er ook een beetje bij als je ouder wordt denk ik... want hij is altijd mager geweest, en dat is hij nog steeds en zijn gewicht veranderd ook niet.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    Ja, ik vind mijn man zeker nog aantrekkelijk. Hij heeft een superstrak lichaam, klein wasbordje en gewoon een leuke kop.

16. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    ja echt wel! ben gek op zijn lijf! in de 6 jaar dat we samen zijn is hij niet veel veranderd, maar het kriebelt nog steeds als ik hem uit de douche zie komen lopen in zijn boxer. zoenen doen we elke dag
    (tong) bijna iedere dag

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Leuk om te horen dat de meeste hun man/vriend (vriendin?) nog aantrekkelijk vinden!

Hier net zo hoor, kan me ook bijna niet voorstellen dat je met iemand samen bent, evt trouwt en kinderen krijgt die je niet aantrekkelijk vindt. Niet dat iedereen het standaard knap moet zijn, helemaal niet. Maar denk wel dat ik bij iemand íets zou moeten voelen, als is het al zijn mooie ogen, lieve lach of lekkere billetjes ;).

18. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Jawel hoor.. denk ik.
    Tijdje niet gezien eigenlijk..

We seksen niet omdat hij bang is dat er iets gebeurd met de baby! Sindsdien heb ik hem eigenlijk nooit meer naakt gezien bedenk ik mij net. De smicht.

Ja ik zie wel echt dat hij ouder is dan mijn voorgaande vriendjes/scharrels.. maar dat maakt hem niet minder aantrekkelijk:p

19. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ik krijg nog steeds kriebels als hij lacht... Vind hem super aantrekkelijk en gister hadden we een bruiloft en had hij voor het eerst een pak aan... nou ik kon hem wel bespringen... Maarja dat doe je niet he op een bruiloft hahaha!!!

Dus ehh kort antwoord? JA!

Enneehh over het Tzoenen, doen we nog regelmatig.

Heb nu ongeveer 3 jaar een relatie met hem.

Deel Deze Pagina