brrrrrrrrr vind t wel weer spannend maar morgen avond heb ik een afspraak staan ik heb een tattoo op mijn kuit die ik nu wil laten uitwerken naar mijn voet toe. er komen sierlijke lijnen 7 sterretjes en een vlindertje morgen fotos
ennn de 7 sterretjes staan niet voor overleden kindjes en de vlinder niet voor overleden kindje wou ik nog even kwijt
Spannend!!! Hier ook de kriebels om mijn tattoo te laten bijwerken na mijn zwangerschap en bevalling. Nog eventjes wachten..
Ohhh...wil al zo lang een nieuwe! maar weet niet wat en niet waar. Inmiddels 2 jochies, dus dat is een extra goede reden.
Ik heb er vorige week 1 laten zetten. Was mijn eerste, en over 2 weken nog bij laten kleuren. Was echt mega zenuwachtig, maar vond het echt appeltje eitje.
ja ik ben wel beetje zenuwachtig en vorige keer deed mijn kuit beetje pijn ben nu meer bang voor mijn enkel brrrrrrrrrr morgenavond plaats ik foto ik zal ff foto maken van hou hij nu is en dan morgen van als ie bijgewerkt is ik heb er 1 op mijn schouder die ik ook uitgewerkt wil hebben aghhhh zo blijven we bezig
Mirell ik heb vorige week ook een tattoo op die plek laten zetten en hij loopt door tot onder mijn enkel. Ik vond het vreselijk veel pijn doen! Hoe is het jou bevallen?