N.a.v. jeukende opmerkingen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Bastet, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik was de eerste keer bij mijn (ex)schoonouders op verjaardag. Ging het over lelijke kleding. Ik zeg witte sportsokken in sandalen dat vind ik echt heel lelijk!
    Zegt mijn (ex)schoonvader maar het zit wel lekker! Kijk ik naar zijn voeten en ja hoor witte sokken in sandalen! Ik kon wel door de grond zakken..

2. Purk

Purk Niet meer actief

Rol hier vd bank, ik had bijna hetzelfde met mijn manager. Zij en haar vrouw hadden een housewarming dus ik een plant gekocht, blijkt dat een vingerplant :$

3. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Wat heerlijk dat ik hier ook misplaatste opmerkingen terug lees! Ik ben zelf ook zo'n flap uit!

Zo had ik een crematie (opa van ex vriendje, zo'n 11 jaar geleden). We komen binnen, ik condoleer de familie. Ik heb het erg warm en maak de opmerking......pfffffffffffff heb het zo warm, ik sta in de fik!

4. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Hahahahaha... whooopsss :):)

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hier ook aan een collega gevraagd of ze zwanger was... :)

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja! Vorige week tegen een klant. Het ging over de lijfrente en het fiscale gedeelte.
    Op een gegeven moment zei ik iets in de trant van ' als u ruimte heeft om af te trekken ' .....
    Toen ik het zei, realiseerde ik het me pas. Ik moest echt zo lachen, maar de klant bleef serieus dus ik moest mijn popopopokerface opzetten. En dat kost heel wat moeite als je collega's hoort lachen.

7. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha housewarming met een vingerplant.... :D

8. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    ik lig werkelijk waar in een deuk hiier :D:D

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Toen mijn kapper voor 4 jaar terug vol trots vertelde dat hij vader was geworden van een zoontje. ´Hij heet Max´ ...

Waarop ik er vervolgens uit floep ´Ik vind dat zo´n hondennaam!´

Oeps :)

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik zit,na het lezen van je post, gewoon dom in mijn uppie hardop te lachen he!:D hahahah

11. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier ook genoeg domme opmerkingen.
    Heel wat jaren terug had ik een baantje als elsevier verkoopster.
    Ik had een man aan de telefoon en die wilde wel een abbo.
    Nou prima, fijn dan ga ik even uw gegevens noteren. Ik vraag dus " wat is uw naam" . Die man verteld zijn naam ( geen idee meer hoe de beste man heette) en op het moment dat ik de naam opschrijf zeg goh wat een rare naam zeg. Ik bedoelde aparte maar ja... Hij heeft overigens nog wel een abbo genomen.

Laatst ook een klein schaam momentje. Ik werk op een kdv en een ouder heeft kinderen opgehaald en wil naar huis gaan. Hij zegt " Nou dan zie ik je woensdag wel weer toch of ben je er dan niet"? Waarop ik antwoordde " ja hoor je zult het weer met mij moeten doen". Toen hij weg was bedacht ik me pas wat ik had gezegd.

12. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik moest een keer aas halen voor mijn vriend en had al moeite om het te onthouden het heet justus ofzo iets ..
    ik hadgeen flauw idee wat het was en dacht heel de tijd justus justus justus ...
    toen vroeg ik aan die man van de winkel heb je ergens herpes ?? :D
    die man zei niet dat ik weet maar zal t ff laten checken bij de HA ....huh ik begreep er helemaal nix van haha

en op mijn stage met lichamelijk gehandicapten vroeg een bewoner aan me of ik haar wou helpen met der catheterzak te legen dus ik zei ja hoor loop maar mee .... ze zat in een rolstoel haha
    gelukkig kon zij het wel hebben maar ik voelde me wel erg dom :p

13. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Een vroegere schoolvriendin was bevallen van een zoon en ik kwam haar tegen in het centrum. Ze vertelde vol trots over haar pasgeboren zoon en zei dat hij "Gijs" heette (ik vind dat persoonlijk een afschuwelijke naam), ik gaf als antwoord "Gijs? Wie noemt zijn kind nou Gïjs?" Toen ik haar gezicht zag, realiseerde ik me pas dat ik het hardop gezegd had in plaats van gedacht. Pfff kon op dat moment wel door de grond zakken.

Deel Deze Pagina