n.a.v kinderfeestjes

Discussion in 'De lounge' started by schaapie123, Jan 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hier altijd pannenkoeken en het ziet er naar uit dat mijn kids ook helemaal weg zijn van pannenkoeken, maar hier mogen ze dus ook zelf kiezen !! das toch leuk, je kan best verantwoord omgaan met eten en toch eens uit je dag gaan natuurlijk!

2. draga

draga Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Misschien een tip. Ik had bij xenos een bakblik in de vorm van ijsjes en samen met mijn nichtje versierd en getrakteerd mijn nichtje vond het geweldig (ik ook hoor)

3. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja das ook heel leuk idd!!

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik vind trakteren bij een kdv eigenlijk een beetje onzin voor het 3e jaar zeg maar. Ik vind dat eigenlijk horen bij de peuterschool/kleuterschool.
    Ik was eigenlijk niet van plan wanneer Evie 1 jaar wordt daar te gaan trakteren. Dan vieren we het gewoon thuis met de familie en dat is feest genoeg wanneer ze zo klein zijn.

5. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    als iedereen het doet is het wel een beetje sneu als jou kindje het niet mag natuurlijk, ze vieren het ook op KDV met liedjes e.d. en vanaf hun tweede zijn ze er heel bewust mee bezig hoor, eerste verjaardag natuurlijk nog niet zo, maar 2e zeker al wel..

6. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Ooh Aïsha had het wel degelijk door hoor toen ze 2 werd hoor :). We hadden traktaties gemaakt met hengels van soepstengel, een lijntje van dropveter en een visje eraan, gemaakt van een plaatje geplakt op een rozijndoosje. Supertrots kwam ze op het KDV, mooie kleertjes aan. en ze heeft volop genoten...

Ze wordt nu bijna 3 en is er nu al maanden mee bezig haha. Ze heeft al duidelijk wat ze wil. Een fiets voor haar verjaardag, een hello kitty hoed op het kdv, een liedje over een trommel en een fluit etc haha. Zou het sneu vinden als ze dan van mij niet zou mogen trakteren en het dus niet zou mogen vieren...

Ontoppic, wij kregen vroeger al zakjes mee. Nu hebben wij dat nog niet gedaan op de verjaardagen van onze dochters. Er waren ook niet zoveel kindjes bij tot nu toe. Vanaf dit jaar, de 3e verjaardag van de oudste, gaan we wel wat meegeven aan de kids als ze weer weggaan. Een zakje met een snoepje en wat kleins erbij oid.

7. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ja omdat alle kindjes het doen en er op die manier aandacht aan wordt besteed zijn ze er ook wel meebezig, dus als ze 2 wordt en iedereen doet het zal ik het haar niet onthouden natuurlijk, dat is sneu. Maar persoonlijk vind ik het een beetje onzin en vind ik het dus wel een alternatief hoe ze het doen op het kdv van Isademi.

Share This Page