Ja hoor! Geen probleem. Wel met verzoek om het netjes achter te laten en idd een doekje erdoorheen als ze weer vertrokken zijn
Ja hoor, ik zou het erg raar vinden als ze dat niet mogen. Ik maak daarna gewoon het toilet een keer straat schoon. Al heb ik hier nog nooit gemerkt dat ze het vies achter lieten.
Hier mogen ze ook gewoon naar het toilet. Als ze weg zijn even doekje erdoor en dan is het weer schoon. En niet alle werklui is vies of ranzig hoor..
Hier wel, maar alleen het toilet in de gang, niet die van de badkamer. En ik plan met mijn semi-smetvrees sowieso altijd een rondje poetsen in als er werklui of monteurs langskomen. De WC neem ik daar gewoon in mee.
Ik heb ja ingevuld maar eigenlijk liever niet. Maar ja als ik moet zou ik ook blij zijn als ik gewoon kon gaan.
Ja natuurlijk, zou het ronduit aso vinden dat niet goed te vinden. Waar moeten die jongens dan heen? In de tuin plassen of in hun busje of zo? Nee hoor, maak na bezoek gewoon de WC schoon en niks aan de hand.
Van mij mogen ze gewoon naar het toilet, maak het wel extra keer schoon na die tijd. Ik heb vorig jaar juli wel het vreemdste meegemaakt met niet naar het toilet mogen (lees 39 weken zwanger) in een horecazaak, werd naar de openbare toiletten gestuurd terwijl manlief op het terras koffie bestelde. Met de opmerking dat de toiletten niet bedoeld zijn voor jan en alleman.
Ja denk ook niet dat ik dit kan weigeren maar ik zeg dus wel dat ze de bril omhoog moeten doen en ook naar beneden als ze klaar zijn die koppen hahaha!
Hier dus niet!! Ik heb ene keer een werkman gehad die zo ontzettend had zitten schijten dat ik het 1ste uur niet meer de gang op kon om langs het toilet te lopen. Ik vond dat zo smerig. Ze houden het maar op.Doe ik ook vaak genoeg.
Ja natuurlijk mag dat Daarna maak ik hem wel weer even schoon. Maar goed, ik heb een beetje smetvrees
Met een lege blaas werken ze ook veel beter Nee maar natuurlijk mag dat, en achteraf wanneer ze vertrokken zijn ga ik het wel even poetsen (tja mannen he, het kan overal zitten haha. Ben blij dat de mijne zittend plast, maar weet dat niet elke man dat doet. En voor zulke dingen heb ik ook lichtelijke smetvrees, want sowieso gaan er elke dag schoonmaakdoekjes langs en op de bril en wat wc eend in de pot, werkman of niet...
Ik snap wel dat je dat vies vond hoor, maar wat nou als elke klant dat zegt? Dan kunnen die mensen, in het slechtste geval, de hele dat niet naar het toilet. Das toch ook sneu? En daarbij jij/je man/familie/vrienden stinken allemaal niet?