N.a.v Koffie topic, naar het toilet?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaR, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Mogen werklui bij jullie naar het toilet?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Nou mag hier ook wel.. is toch van de zotte om iemand die bij jou bezig is niet naar het toilet te laten gaan.

Ook al moeten ze poepen, tja soms kan het niet anders he. Natuurlijk dat ze het wel netjes achterlaten. :)

2. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Ik heb een keer meegemaakt dat iemand (man) gebruik had gemaakt van ons toilet, hij zou voor 1x onze tuin komen doen (snoeien etc) en voor de rest kenden we hem helemaal niet.

Nou een geur (zeg gerust stank) dat hij achter had gelaten, niet normaal hoor maar dacht nou ja kan gebeuren, effe ramen wijd open en het is zo weg. Maar het ergste kwam toen ik de wc open maakte en ik zag wat hij had aangericht. Een remspoor van jewelste en urine stipjes/vlekken op de bril.:$ Heb dan ook als een bezetene lopen boenen met gloor die middag mijn God, erg zeg. Vond het ook best asociaal ook want hij ging op het laatst naar de wc en was ook gauw weer vertrokken. En alles ligt er, wc eend/doekjes/wc borstel/ spuitbus.

Maar goed, om dan voortaan door dit geval iedereen de wc te weigeren is wel wat overdreven, en zulke typetjes die zo alles achter laten komen volgens mij zelden voor.. Mag ik hopen;)

3. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hier een keer 2 mannen die mijn meubels kwamen leveren.
    Eén wilde er wel even gebruik maken van mijn toilet.
    Prima ga maar.....

10 minuten later waren de heren vertrokken, stonk mijn hele flatje (2 kamer flatje) en enorme remsporen in de pot.

2 weken later kwamen de heren weer terug voor een nalevering. Of ze weer even gebruik mochten maken van mijn toilet.

Ik heb gezegd dat hun collega (de "dader" was er zelf ook weer) de wc vorige keer schandalig heeft achtergelaten en dat het daarom vandaag niet mocht.

Vriendlief zei later dat ik het niet kon maken, toen schaamde ik me wel een beetje, haha.

4. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Nou ik had precies hetzelfde gedaan!

Als hij de vorige keer zo'n ravage heeft aangericht, wat ik notabene moet gaan opruimen, laat ik hem echt niet nogmaals naar de wc gaan! Bahbah.

Ik vind het al ranzig om de zooi in de pot van mijn man op te ruimen, laat staan voor een ander!
    Mijn man roep ik ook altijd terug naar de plee. Mag hij het mooi zelf doen.

5. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja hoor, van mij mogen ze hier gerust naar de wc.
    Moet wel zeggen dat ik nog nooit "ranzige "dingen heb meegemaakt..
    En een bak koffie kan iedereen hier krijgen.

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Dit! Vind het echt zwaar aso als het niet mag!

7. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Zou het heel raar vinden als ze niet naar het toilet mogen.
    Als ik op kantoor ook niet naar het toilet zou mogen zou ik het ook raar vinden.

8. lea

lea Fanatiek lid

Erg typische reacties lees ik, alsof werklui geen gewone mensen zijn...... Als je een vervelende ervaring hebt gehad hoeft dat een andere keer niet zo te zijn?

Ik ben benieuwd of mensen er hetzelfde over denken als het over de burgemeester gaat of een ander vooraanstaand persoon.

Hier mogen ze naar toilet, tuurlijk en ik hoop dat zelf ook altijd te mogen als ik ergens ben!

9. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Tuurlijk mogen ze dat... anders plassen ze je in de bosjes haha. Ze moeten het toch ergens kwijt.
    Wij hebben weleens werklui aan het werk gehad die constant over de bril piesten brrrrrrrr daar ben ik dan wel heel vies van! Bah ook geen fatsoen heb je dan....

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik zou niet weten waarom werklui niet naar de wc mag. Waar moet dat dan? Voor in de struiken ofzo?
    Ik vind het niet altijd fijn, dat is wat anders ;)

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.660
    1.419
    113
    Maar wat ik niet snap is dat er mensen zijn die bah bah roepen maar gaan die dan zelf nooit ergens anders naar de wc, restaurant, pretpark, vrienden, hema? Dat is toch hetzelfde, alleen weet ik thuis zeker dat het goed schoon is en wordt gemaakt en moet je er daar maar op geloven :D

12. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Tja als ze bij mij aan het werk zijn wel ja. Kan ze slechts naar de buurvrouw sturen;)
    Maar als het zomaar mannen in de straat zijn die aan het bouwen zijn, tja nee liever niet. Weet alleen niet of ik ze zomaar Nee durf te zeggen als ze aan de deur staan:(

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha ja natuurlijk mag dat. Ik zou geen eens nee durven te zeggen als ze het zouden vragen.

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja hoor dat mag als ze het vragen, maar echt fris vind ik het niet
    maarja ik ga geen ' nee ' zeggen dat vind ik niet netjes en ook onnodig. ik maak daarna wel meteen alles schoon;)

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

Eens

16. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Wat grof dat jouw man dat soms niet mag!! Natuurlijk mag iemand die bij mij aan het werk is naar het toilet, ik vind het bizar en asociaal om zoiets te weigeren. Zouden ze bij mij moeten doen! :(

17. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    #57 Strandbal, 16 sep 2013
    Laatst bewerkt: 16 sep 2013
    Ja hoor, dat mag. Ik ben eerlijk gezegd wel vies van als andere mensen (incl. Mijn familie) gebruik maken van mijn wc. Vooral mannen die staand plassen brrrr ik zie dan ook overal van die spettertjes op de bril en vloer. Gelukkig plast mijn man zittend.
    Maar goed, ik zou het raar vinden om 'nee' te zeggen dus hier mag iemand gewoon naar de wc. Daarna maak ik wel gelijk schoon.

18. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik snap sommige mensen niet.. ik werk bij de thuiszorg en ik ben echt niet vies ofzo.. maar soms mag ik ook niet naar het toilet bij cliënten. .

Hier mag iedereen naar het toilet als het gewoon gevraagd wordt..

19. Ballie

Ballie Niet meer actief

Ja, laatst nog gehad. Moet zeggen dat ik daarna inderdaad wel even schoonmaak.

20. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Iedereen die hier binnen is en het vraagt, mag naar 't toilet.

Deel Deze Pagina