Bij mij mogen ze naar de wc, krijgen ze koffie met een koekje en een stoel om op te zitten (Uitgezonderd stukadoors, maar die zullen daar zelf al niet om vragen Die zitten gewoon op een omgekeerde emmer.) En weet je... het zijn net gewoon mensen! Het wordt op prijs gesteld. En volgens mij werken ze er nog een tandje harder en netter door ook. Win-win dus. Als we een grote klus hebben en ze echt meerdere dagen komen, maak ik zelfs wel eens soep of tosti's ofzo.
Jeetje, natuurlijk mogen ze hier naar de wc! De postbode mag dat ook gerust. Wat moeten ze anders dan? Op straat een boom zoeken? Het in hun broek doen? En mensen die hier komen voor een klusje, bied ik altijd koffie aan, mensen die hier rond lunchtijd zijn, bied ik een boterham en kopje soep ofzo aan. Logisch toch?
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je zo bitchy reageert, Andrea. Ik heb ons toilet niet altijd even netjes aangetroffen én ik heb smetvrees. Maar dat alles lijkt me geen punt, want ik zei hier net ook al dat ik nooit iemand zou weigeren gebruik te maken van het toilet, dus andere mensen zullen er ook geen last van hebben.
Ik vind het ongelofelijk goor, maar ja het mag wel altijd. Ik zou het zelf ook erg fijn vinden als IK ergens gewoon even naar de wc mag wanneer ik moet.. Heb al zoooo vaak werklui aangetroffen die blijkbaar niet weten hoe een spuitbus of een wc-borstel functioneren.. Maar daar tegenover ook genoeg die WEL gewoon alles netjes, schoon en normaal-ruikend achterlaten, dus om nou iedereen vanwege die paar nare ervaringen te weigeren, nee. Maar ga daarna wel altijd met angst het hokje in om te kijken hoeveel schade er is aangericht
Ik reageer niet bitchy, ik snap gewoon oprecht niet wat er zo ontzettend smerig aan is als iemand gewoon even naar de wc gaat. Ik heb er nog nooit een seconde bij stil gestaan als iemand het me vroeg, ben ik nooit naarstig gaan schrobben als een vreemde even bij mij thuis was gaan plassen.
hihi dat vroeg ik me dus ook net af... Persoonlijk heb ik dus geen probleem met een toiletbezoek van werklui. Men neme de roze schoonmaakhandschoenen, lekker sopje en na 10 minuten is het er weer als voorheen. Kleine moeite! Liefs Pimkey
Ja natuurlijk, moeten ze anders maar in de bosjes poepen of zo? Wat een mafketel als je dat weigert. Iedereen poept en plast toch? En ze denken echt niet 'goh, laat ik eens even lekker gaan schijten bij die mevrouw met d'r mooie wctje' . En als je het vies vindt, dan gooi je er een halve liter bleek overheen, borsteltje er door, luchtverfrisser er bij en klaar. Niet zo aanstellen.
Ja, tuurlijk mogen ze naar de WC! Ik zou ze dat echt niet weigeren: iedereen heeft recht op sanitaire voorzieningen Nou ben ik zelf ook vrij makkelijk om ergens anders te toiletteren: als ik de aandrang voel moet ik ook echt NU, en dat is dus soms in een winkel. Afgelopen zaterdag nog gevraagd in de biologische winkel waar ik vaak kom, gelukkig mocht ik. Natuurlijk laat ik het wel netjes achter.
Ik vind het niet meer dan normaal dat mensen die hier in huis aan het werk zijn ook gebruik mogen maken van het toilet en ik ga daarna niet als een gek de wc schoonmaken ofzo (maar oké ik heb dan ook geen smetvrees o.i.d.) Ik begrijp niet zo goed wat het verschil is tussen werklui en 'gewoon bezoek' zoals familie enzo... Of gaan jullie na bezoekjes van familie of vrienden ook meteen de wc boenen? Volgens mij heeft het schoon achterlaten van de wc weinig met je beroep of achtergrond te maken.
Ja dat doe ik wel. Ik voel me dan niet lekker op m'n wc dus als bezoek weg is maak ik gelijk de wc schoon.Ook omdat ik de plasspetters van mannelijk bezoek naast de pot niet echt fris vind. Gelukkig zit mijn man.
Het mag wel, maar poets daarna wel de wc, vaak staan ze ernaast te piesen... Mn schoonvader ook trouwens, is in mijn ogen meer een mannending dan een bouwvakkerding..
Jeetje, dat er mensen zijn die het weigeren of het liever niet willen, daar sta ik echt van te kijken. Ik heb dus met ja geantwoord, ze mogen bij mij naar de w.c.