N.a.v Koffie topic, naar het toilet?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaR, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Mogen werklui bij jullie naar het toilet?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

als ze naar de wc moeten mogen ze gerust gaan
    waarom wel werken maar dan niet naar je wc mogen ze hebben ook hun behoefte
    ik heb er geen problemen mee in ieder geval:)

2. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Toilet kan ik niet weigeren maar is in al die jaren nog nooit nodig geweest.
    Vind koffie aanbieden en toilet weigeren nogal een verschil (ik weiger een bakkie aan te bieden)

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Precies dit. En het is ook zo gebeurd, dus prima.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Oh dan ben ik vast een smeerkees, ik poets de wc gewoon af en toe, maar echt niet specifiek nadat we bezoek hebben gehad (wel ervoor, zodat 't fijn schoon is juist voor 't bezoek). Maar hier ook nog nooit plasspetters aangetroffen, ik geloof dat de mannen in mijn familie allemaal braaf zitten :D

5. Sweety88

Sweety88 Actief lid

14 sep 2012
    160
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    Mijn ervaring met werklui is dat ze juist extra netjes zijn als ze aan het werk zijn, dus geen gespetter :) En ik zou zeker niet weigeren als ze het vragen, vind ik echt niet kunnen. Wat moeten ze anders doen, in de tuin plassen??

6. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hier is er pas geleden een dakopbouw geplaatst en het is van zelf sprekend dat ze naar de wc mogen. Maar er was een viezerik bij die ging poepen terwijl het water was afgesloten mijn hele beneden verdieping stonk mijn dochtertje van twee moest heel nodig plassen en die moest zelf kokhalzen :mad:. Ik ben naar de buurvrouw gegaan daar heeft ze geplast. En heb wel even in het algemeen tegen de werklui gezegd dat ik dit niet zo waardeerde.

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Dat hangt echt van zoveel factoren af..
    Als er mannen bij ons in huis komen werken dan mag het natuurlijk!
    Iemand die iets bij ons op komt halen mag ook gewoon naar de wc.
    Zovaak hebben wij verder geen werkers over de vloer of mensen die iets komen ophalen, voor die ene keer vind ik het echt geen probleem. En voor vreemden doe ik niet eens open.

8. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Ik heb het liever niet, maar als ze het vragen zeg ik geen nee. Durf ik niet. Ik heb eens meegemaakt dat een monteur mijn halve wc had ondergepist. Het zat overal. Zo ontzettend goor. En die man zelf stonk ook nog eens. Ik werd echt helemaal naar en was super chagrijnig daarna. :)

9. Onder water

Onder water Niet meer actief

Heb liever dat ze gebruik maken van het toilet, dan risico lopen dat het uit hun broekspijpen vandaan komt lopen en dat op moet ruimen. Heb het altijd nog liever in de pot dan op de vloer haha. Mensen die nee zeggen op de vraag of werklui gebruik mogen maken van het toilet mogen zich wat mij betreft diep en diep schamen. Ongeacht welke reden! Kan me ook echt niet voorstellen dat dit werkelijk gebeurd! Ik zou uit nijd op de vloer schijten!
    Ik zeg eerlijk, liever heb ik het niet. Maar iemand weigeren is echt not done!

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Whahaha, wat doe je dan, als ze dat doen? De eraf trekken? :D

Nee even serieus. Het zijn ook mensen en ze hebben ook gewoon een blaas. Ophouden is slecht. Wat moeten ze dan? Werklui zijn regelmatig wel wat langer bij iemand bezig. Of ze zijn steeds onderweg, van de ene naar de andere klant. Ik vind het heel raar als je tegen iemand, die voor jou bezig is, zegt dat ie niet naar de wc mag.

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Snap ik! Als ik er achter zou komen, als die vent er nog was, had ik hem een emmer met sop gegeven. En uiteraard een vette klacht naar de baas.

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Was dat niet een vergissing? Ik zou me rot schamen, als ik net had gepoept en het blijkt dat ik niet door kan trekken. Ik zou dan een emmer water regelen en het op die manier doorspoelen.

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Het zou niet eens in me opkomen ze toegang te weigeren naar mijn wc, ik zou me werkelijk waar doodschamen.
    En stiekem ga ik er vanuit dat die mensen het ook niet een prettig idee vinden om bij een wildvreemde naar het toilet te moeten, maar ja, als de nood hoog is zal je wel moeten he.

14. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Nav dat ze zogezegd "vuil" zouden zijn.

Mijn vader was ploegbaas telefonie (in een heel ver verleden wanneer er nog vaste telefoons moesten geinstalleerd worden).
    1 van zijn helpers was eens naar t wc geweest bij klanten en mijn vader ging na hem.
    De str*nt droop van de muren, mijn vader is zijn helper gaan halen en heeft hem toen verplicht gans de wc te kuisen en daarna nog een serieuze bolwassing gegeven.

Dus een bouwvakker/aannemer betekent niet automatisch vuil volk

15. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hahah nou ik zou me ook doodschamen!
    "Mevrouw, mag ik misschien even gebruik maken van het toilet?"
    "Uhh, nee dat mag u niet!"

Haha, ik probeer me in te beelden hoe de ongemakkelijke stilte moet zijn na zo'n antwoord. Heb echt zo'n beeld in mijn hoofd dat je elkaar dan 5 minuten stilzwijgend aan staat te staren hahah. Krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van!

16. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ja en de Albert-bezorger ook (toen hij dat hier een keertje vroeg).

17. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Hahaha. Ik zag het toen hij weg was. Ik had wel bijna kunnen janken van boosheid. Het was zo goor, en die zweetlucht van hem hing nog in heel het huis. Bah. Ben toen gelijk met Dettol aan de slag gegaan, ook alles afgenomen wat hij had aangeraakt. :)

18. Nati

Nati Niet meer actief

Wij zijn bezig met een verbouwing en uiteraard mogen ze gewoon naar de wc! Ze trekken netjes hun schonen uit als ze binnen komen en ik heb nog geen viezigheid op toilet aangetroffen.
    Lijkt me niet meer dan normaal dat dat mag, maar ik vind het wel prettig als ze het vragen (niet iedere keer uiteraard, maar gewoon bij aanvang van de werkzaamheden een keer).

19. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Bij de laatste verhuizing vertelden de verhuizers dat ze meestal niet naar het toilet mochten bij de mensen en dat ze van thuis een emmer meenamen. Ik vind dat echt ongelooflijk.

Bij de lunch kwam ik met broodjes kroket aan en heb ze meegegeten. Er kwamen toch een verhalen uitrollen over ongastvrije mensen.

20. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Zo doen wij het ook hier, vind ook niet dat je kunt weigeren.

Deel Deze Pagina