Ik ga morgen met mijn moeder een dagje winkelen. We zijn al op veel plekken geweest en ik vroeg me af of er (vast wel natuurlijk) nog meer leuke winkelsteden zijn. Ik zoek een gezellige stad met een didi ( dat is echt een vereiste ) Ook moet het niet verder zijn dan ongeveer drie kwartier met de trein vanaf utrecht. We zijn al geweest in: Rotterdam, Utrecht, Almere, Arnhem, Maastricht (dat is voor nu ook wel erg ver) Amsterdam is al weer even geleden... Wie heeft er tips, suggesties?? Alvast dank je wel! Liefs
Ja den bosch heb ik ook gehoord dat het leuk is en Breda ook. Misschien kenners waarom het leuk is?? Liefs
Breda wilde ik ook opperen, is gewoon gezellig, leuke winkeltjes, gezellige sfeer en ik denk wel dat er een Didi zit hoor... zit toch wel in elke grote stad?? Anders eens bij hen op de website kijken... Arnhem is volgens mij ook enorm leuk om te winkelen...
Delft. Er is een didi. En denk zelf dat het gezellig winkelen is. De meeste winkels hebben ze wel. Ze hebben een lekker groot plein bastiaanplein en als je op donderdag gaat heb je ook de donderdagse markt Ook erg leuk. Ach ja ben bevooroordeeld kom natuurlijk uit Delft.
Had ik al gezegd dat Alkmaar tweede winkelstad van Nederland is, supergezellig is, heel veel leuke winkels heeft, compact is? En we hebben een Didi! Eindhoven is geloof ik eerste winkelstad, maar ja, dat is natuurlijk een stuk verder. En lang niet zo leuk als Alkmaar als je het mij vraagt. Nog meer redenen nodig?
Hihi ook over alkmaar en haarlem hoorde ik leuke dingen. Eindhoven hoe kon ik die vergeten in mijn opsomming van waar ik al ben geweest! Vind ik wel leuk maar al zo vaak gezien. Ik vond almere ook echt verassend leuk. Vind het ook leuk dat den bosch en breda dus ook wel veel voorbij komen. Bedankt in ieder geval vast voor alle reacties! Erg leuk!! Maar roep maar hoor als je nog suggesties hebt!! Liefs