Denk jij weleens terug aan degene waar je ooit hopeloos verliefd op was?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora1983, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoi,
    ik vraag me af of er nog meer meiden zijn die weleens terugdenken aan iemand waar ze ooit hopeloos verliefd op waren. En dan heb ik het niet over serieuze relaties, maar meer over de tijd op de middelbare school/studententijd. Denk je nog weleens terug aan die persoon en wat doet dat met je?
    Wat als je die persoon weer zou zien? ben je dan bang om weer verliefd te worden? (al ben je gelukkig getrouwd/samenwonend/lattend/oid).

2. Within

Within Niet meer actief

Ja, er zal altijd 1 jongen zijn waar ik een zwak voor heb ^^ en dat weet mijn man ook :) gelukkig woont ie ver weg :p opnieuw verliefd worden? Nee, dat niet.

3. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Ja ik denk terug, met plezier. Geen angst weer verliefd te worden, nee het zou nooit wat worden. Ik ben echt zo'n andere vrouw dan toen...

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Regelmatig. Ik droom ook vaak over ze.

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ikzelf ben op de middelbare school 2 jaar lang hopeloos verliefd geweest op een jongen uit een andere klas. Ik herinner me het als de dag van gister hoe de bliksem insloeg toen ik hem voor het eerst zag. Ik heb echter nooit verkering met hem gehad, maar deze hevige verliefdheid vergeet ik nooit van mijn leven meer!
    Ik heb hem weleens opgezocht op facebook, toen ik de foto zag raakte ik in de war; was dit de jongen waar ik zo verliefd op was? hoe langer ik de foto bekeek, hoe meer van die oude gevoelens naar boven kwamen, ik herbeleefde die tijd weer zeg maar. Hij heeft een vriendin en een gezin, en het is nog steeds een hele leuke "jongen" om te zien, kan me ook goed indenken dat zijn huidige vriendin voor hem gevallen is, haha! Ik hoop hem alleen nooit meer tegen te komen, want het is en blijft een lekker ding(hoewel mijn man natuurlijk ook niet versmaden is, hahahaha).

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Herkenbaar!!!:D (ben dus niet de enige die dat heeft, wat een opluchting!)

7. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Leuk topic!

Jazeker! Ik heb in 2000 in Indonesië een jongen leren kennen. Jarenlang hadden we contact via sms / mail e.d. Sinds een jaartje heb ik hem weer gevonden op Facebook.

Mijn man weet dit en vindt het geen probleem ;) Tuurlijk niet, want hij zit ver weg :)

Zou nu ook geen relatie meer met hem kunnen hebben ook al zou ik mijn man niet kennen. Zijn levensstijl is afgezien van de afstand zo anders dan de mijne.

8. esmeralda76

esmeralda76 Actief lid

1 nov 2010
    345
    0
    0
    Helaas werkeloos
    Hillegom
    Ik was helemaal in love op het voortgezet onderwijs op een "bad boy"
    Ruig typ, hield van heavy metal...in ieder geval het tegen overgestelde van mij. ( nooit wat met hem gehad en hooguit al die jaren 15 woorden met hem gesproken)
    Het was achteraf gezien ergggg komisch.
    Pas geleden heeft hij me toegevoegd op FB.
    Leuk om te zien hoe hij nu is, maar that`s it.

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja dan ben ik die volgende dag ook vaak de hele dag een beetje lekker verliefderig op diegene. De volgende dag is dat dan weer over. Vertel ik ook gewoon aan mijn man hoor, dit heb ik altijd al. ;)

10. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Mijn man weet het ook van deze "jongen". Helaas woont deze persoon ik kwestie niet ver weg, ik weet ook waar hij werkt, soms pesten mijn man en ik elkaar weleens, zegt hij:"jaja, winkelen he, en dan stiekem bij hém langs..." Humor!:D

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Precies hetzelfde

12. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    :D Ik vertel het dus NIET, vind ik zielig voor hem:p

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    eeeeehhhhh.....ik heb dat dus eigenlijk helemaal niet........denk nooit na daarover......zit me op dit moment ook rot te piekeren of ik ooit wel zo hoteldebotel ben geweest dan op mijn eigen vent.....(boh klinkt cliché hahahaha). Ben niet zo snel verliefd dus daar zal het wel aan liggen.

14. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik was wel verliefd op mijn eigen vent, maar op een heel andere manier dan toen op school. Mss doordat die jongen van toen heel erg onbereikbaar was, en het met mijn man toendertijd van beide kanten kwam. Ook speelt leeftijd met de bijbehorende ervaring natuurlijk een rol.

15. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dan vraag ik me af: zouden mannen dat ook hebben?? Dat ze wel eens terugdenken aan "die lekkere meid van toen"?

16. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ja ook ik denk er wel eens aan terug. 1e echte liefde heeft toch 2,5 jr geduurd. Dit jaar heb ik nog een bakkie gedaan bij hem, vriend wist dit. Zou never nooit meer wat met hem kunnen beginnen.
    Daar is mijn vriend mij te dierbaar voor :D

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ongetwijfeld :D
    En ik denk ook nog wel eens aan een ex. Niets bijzonders, maar die periode die we hadden was heel erg leuk en fijn. Wie weet wat het had kunnen worden.
    Maar ik heb absoluut geen behoefte aan contact met hem of i.d.

18. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

O jawel hoor... op de middelbare was ik helemaal gek op hem. Heb zelfs nog een paar keer het bed met hem gedeelt later.
    Maargoed, het kwam van 1 kant en heb me daar bij neergelegd lang geleden. Hij heeft me zelfs een paar weken geleden uit zn fb geknikkerd en waarom weet ik nog niet. Het was toen al een vreemde haat/liefde dinges.
    En achteraf gezien... hadden nooit goed voor elkaar geweest. Hij heeft zo'n andere kijk op relaties als ik en mijn vriend betekend nu alles voor me (na mijn zoontjes).

19. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Oja maar de zwak blijft. Kwam hem een paar mahanden geleden tegen in de supermarkt. Ik was net uehmmm... lamgeslagen zeg maat.

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

#dubbel

Deel Deze Pagina